LikainenLegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KeuPa HT
Vieläkö noita kolmen kuukauden koodeja löytyy Gigantin verkkosivujen kautta? Itse en löytänyt enää. Jos saisi ennen huomista kierrosta 3kk koodin jostain niin olisi hyvä.
Vieläkö noita kolmen kuukauden koodeja löytyy Gigantin verkkosivujen kautta? Itse en löytänyt enää. Jos saisi ennen huomista kierrosta 3kk koodin jostain niin olisi hyvä.
Jos joku tarvitsee noita 3kk ruutu koodeja voin niitä järkkäillä hintaan 44,95€ Näistä saa ihan virallisen kuitin tulee Kotkan Gigantin kautta. Laittakaa YV:llä laskutustiedot (osoite, nimi, s.posti) niin laitan laskua tulemaan ja kun se maksettu niin koodia pukkaa postitse taikka s.postitse ihan miten ite tahtoo,
Vain viisi viestiä ylempänä...
Juu, mutta en usko että posti ehtii kuljettaa tuota kautta ennen tämän illan kierrosta.. Sen takia kyselinkin jos vielä voisi netin kautta vielä tilata saman tarjouksen ja saisi pelit välittömästi pyörimään. Muuten menisi loppuviikkoon/ensi viikkoon.
Gigantin outletissa on myynnissä 3kk katseluoikeuksia 45-89e hintaan. Siitä ei ole mitään käsitystä miten pian ne sitten saa ostettua.
Eihän niitä nyt noin voi vertailla herran tähden. 12vk määräaik. maksaa sen n. 60e, jos tilaat 12kk määräaikaisen, se tulee maksamaan 240e. Kyllähän tuo 12vk tarjous on paljon parempi kuin 12kk, siis liigaseuraajalle, sille asiakassegmentillehän tuo on selvästi tehty. Sama kun 6kk tarjous jokunen muutama kuukausi sitten.Ei siis mikään varsinainen tarjous koska 12kk määräaikainen on saman hintainen.
Onko muilla sama että Ruudun lähetys tulee aina jäljessä Liigan sivuja, toisin sanoen jos katson ottelua ja pidän Liigan sivua auki niin maali näkyy jälkimmäisessä noin 5-10 sekuntia (tai enemmän) ennen kuin lähetyksessä?...
Tehdäänköhän noita huippuhetki-koosteita hirveässä hädässä kun aina silloin tällöin niistä puuttuu maaleja? Eilisestä Tappara-SaiPa-koosteesta puuttuu esimerkiksi SaiPan 1-3-maali.
Olen katsonut Ruudusta noita pukukoppiesittelyitä, niin mitkä joukkueet on jo esitelty? Itse löysin ainakin Tapparan, Ilveksen, JYPin, Ässien, HPK:n ja Bluesin esittelyt. Onko muita?
Tässäkin asiassa on vähän taas puuhastelua. Osa pätkistä on hukutettu Viikkomakasiineihin ja osasta on tehty se Cribs-pätkä.
On niin saatanan vaikeeta laittaa kaikkia samaan läjään...
Ruutuhan on suuri syy siihen että yleisöä ei paikan päällä käy!
Kirjoitin suuri syy. En suurin.Höpö höpö.
Kyllä se suurin syy edelleen ton tämä paljon puhuttu lama...