www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 597 257
  • 6 774

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Näköjään nykyisetkin toistaiseksi voimassa olevat asiakkaat pystyy tuohon vaihtamaan, mutta vaihdoksen jälkeen ei ainakaan vielä näy mitään muutosta tuolla tilaukset osiossa. Pitänee soittaa maanantaina jos siihen mennessä ei päivity.

edit: Kirjauduin ulos ja sisään niin vaihtui seuraavaksi:

29.11.2014
AlkaaRuutu+ Pro, 6kk minimi, sen jälkeen jatkuva29,95 €-Kyllä



30.10.2014
PäättyyRuutu+ Pro, 1kk jatkuva29,95 €29.11.2014 klo 19:04Kyllä
Eli hintana väärä 29,95€?
 

Kude

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SuomU
Näköjään nykyisetkin toistaiseksi voimassa olevat asiakkaat pystyy tuohon vaihtamaan, mutta vaihdoksen jälkeen ei ainakaan vielä näy mitään muutosta tuolla tilaukset osiossa. Pitänee soittaa maanantaina jos siihen mennessä ei päivity.

edit: Kirjauduin ulos ja sisään niin vaihtui seuraavaksi:

29.11.2014
AlkaaRuutu+ Pro, 6kk minimi, sen jälkeen jatkuva29,95 €-Kyllä



30.10.2014
PäättyyRuutu+ Pro, 1kk jatkuva29,95 €29.11.2014 klo 19:04Kyllä
Eli hintana väärä 29,95€?

Näin oli itselläkin aluksi. Hinta muuttui oikeaksi, kun veloitus meni tililtä. Omalta tililtä lähti tuo 19,95 niinkuin pitikin.
 

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Kiitti tiedosta, itketään sitten aspaan jos lähtee tuo 30€. Mihin vaiheeseen se kaks viikkoa ilmaista sitten tulee?
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
VMP totta helvetissä paska tilttasi ratkaisevan rankkarin kohdalla eikä nähnyt sitä vaikka puskuroi uudestaan. Onneksi irtisanoin paskan tänään, pitäkää tunkkinne.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tietääkö kukaan millon Neloselta loppuu oikeudet? Voisi vaikka maikkari lähteä tarjouskilpailuun mukaan, saisi futikset, formulat ja liigan samalle paketille, maksakoon vaikka 50 euroa kuukaudessa. Sitä paitsi olisi huikeaa saada tami kommentoimaan liigaa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietääkö kukaan millon Neloselta loppuu oikeudet? Voisi vaikka maikkari lähteä tarjouskilpailuun mukaan, saisi futikset, formulat ja liigan samalle paketille, maksakoon vaikka 50 euroa kuukaudessa. Sitä paitsi olisi huikeaa saada tami kommentoimaan liigaa.

5v soppari, josta yksi vuosi takana, päättyy siis 2018.

Maikkari nyt taitaa olla ihan kusessa jo kalliin MM-diilinsä kanssa ja sitten on vielä se kilpailuvirasto, joka aikanaan pilasi Canalin supertarjonnan.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
VMP taas kerran. Miten vitun vaikeaa on saada ottelutallenne palveluun pian ottelun päättymisen jälkeen?? Eipä näy Kärpät-HPK, joku kusinen NFL-mainos vaan pyörii. Käsittämättömän hankalaa tuntuu olevan, viime kaudella jälkilähetykset toimivat kuitenkin kuin junan vessa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
VMP taas kerran. Miten vitun vaikeaa on saada ottelutallenne palveluun pian ottelun päättymisen jälkeen?? Eipä näy Kärpät-HPK, joku kusinen NFL-mainos vaan pyörii. Käsittämättömän hankalaa tuntuu olevan, viime kaudella jälkilähetykset toimivat kuitenkin kuin junan vessa.

Rahaa tulee nyt sisään ovista ja ikkunoista, ettei palvelulla tai sen nopeudella ole niin väliä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Nelonen mainostaa edelleen tuota Ruutu+:aa nettsivuillaan mm. seuraavasti: "Siirry live-lähetyksessä taaksepäin". Pyysin heitä poistamaan tekstin tai mieluummin palauttamaan tuon mahdollisuuden, koska aika suoraanhan tuossa mahdollista maksavaa asiakasta kusetetaan. Tällä kaudella mahdolisuus on ollut katsoa vain suorana tai sitten seuraavana päivänä.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nelonen mainostaa edelleen tuota Ruutu+:aa nettsivuillaan mm. seuraavasti: "Siirry live-lähetyksessä taaksepäin". Pyysin heitä poistamaan tekstin tai mieluummin palauttamaan tuon mahdollisuuden, koska aika suoraanhan tuossa mahdollista maksavaa asiakasta kusetetaan. Tällä kaudella mahdolisuus on ollut katsoa vain suorana tai sitten seuraavana päivänä.
Kyllä minä pystyn livelähetyksessä siirtymään taaksepäin. Se onnistuu kuitenkin vain flash -soittimella katseltaessa, eli puhelimella tai pädillä ei onnistu. Läppärillä kyllä.
 

444

Jäsen
Nelonen mainostaa edelleen tuota Ruutu+:aa nettsivuillaan mm. seuraavasti: "Siirry live-lähetyksessä taaksepäin". Pyysin heitä poistamaan tekstin tai mieluummin palauttamaan tuon mahdollisuuden, koska aika suoraanhan tuossa mahdollista maksavaa asiakasta kusetetaan. Tällä kaudella mahdolisuus on ollut katsoa vain suorana tai sitten seuraavana päivänä.
SaiPa - IFK -pelin katsominen jälkikäteen onnistui ainakin n. klo 21.30 samana päivänä. Ei siis tarvinnut odottaa seuraavaan päivään.
Sen sijaan sai kyllä tehdä kaikkensa, ettei olisi nähnyt lopputulosta ennen kuin sai ottelun pyörimään, kun oletusarvoisestihan tuo sylkee kaikki lopputulokset saman tien ruudulle. Huikea ominaisuus toki tuokin...
 

W.Thompson

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nelonen mainostaa edelleen tuota Ruutu+:aa nettsivuillaan mm. seuraavasti: "Siirry live-lähetyksessä taaksepäin". Pyysin heitä poistamaan tekstin tai mieluummin palauttamaan tuon mahdollisuuden, koska aika suoraanhan tuossa mahdollista maksavaa asiakasta kusetetaan. Tällä kaudella mahdolisuus on ollut katsoa vain suorana tai sitten seuraavana päivänä.

SaiPa - IFK -pelin katsominen jälkikäteen onnistui ainakin n. klo 21.30 samana päivänä. Ei siis tarvinnut odottaa seuraavaan päivään.
Sen sijaan sai kyllä tehdä kaikkensa, ettei olisi nähnyt lopputulosta ennen kuin sai ottelun pyörimään, kun oletusarvoisestihan tuo sylkee kaikki lopputulokset saman tien ruudulle. Huikea ominaisuus toki tuokin...

Itse katson lähes jokaisen ottelun viimeisen erän noin puoli tuntia myöhässä eikä siinä ole ongelmia. Usein lähetys katkeaa kun livelähetys päättyy, mutta tällöin pitää päivittää sivu ja kelailla takaisin samaan kohtaan jossa lähetys oli menossa.
Alkukaudesta oli tosin yksi ottelu jonka yritin katsoa illalla kokonaan jälkikäteen mutta ei onnistunut. Kyseessä oli silloin Nelosen päälähetys. Kierroksen muut ottelut olivat silloin heti katseltavissa.

Tuo tulosten näyttäminen oli itselle aluksi suuri ongelma kun niitä ei saanut mitenkään piiloon. Laitoin heti ensimmäisen ruudun lähetyksen jälkeen tuosta palautetta ja pikaisesti tuo "piilota/näytä tulokset" nappi sinne ilmestyi. Itselläni se on kokoajan kytkettynä niin ettei näytä tuloksia ja se asetus jää onneksi muistiin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ok, eli tietokoneella homma pelittää viime kautiseen malliin. Jospa saisivat tuossa Ipadin Ruutu-sovellukseenkin nuo ominaisuudet takaisin jossain vaiheessa...
 

444

Jäsen
Tuo tulosten näyttäminen oli itselle aluksi suuri ongelma kun niitä ei saanut mitenkään piiloon. Laitoin heti ensimmäisen ruudun lähetyksen jälkeen tuosta palautetta ja pikaisesti tuo "piilota/näytä tulokset" nappi sinne ilmestyi. Itselläni se on kokoajan kytkettynä niin ettei näytä tuloksia ja se asetus jää onneksi muistiin.
Aa, tuota en tiennytkään. En ole näitä jälkilähetyksiä juuri harrastanut, etenkään siten, etten ole tiennyt lopputulosta etukäteen, niin en ole tuota nappia ennen käyttänyt. Hyvä kuitenkin tietää, että nyt välimuisteja tyhjentämättä ja keksejä hävittämättä tuo pysyy myös kytkettynä.
 

Themoron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuli tuota appletv:tä hehkutettua aiemmin, mutta nyt tuo airplay ipadilta tai iPhonelta televisioon ei toimi ollenkaan. Tulee ilmoitus

"sisältöä ladattaessa tapahtui virhe"

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?
 
Viimeksi muokattu:

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Uskomaton räpellys kyllä koko Ruutu. Yritin aikani kuluksi katsella muutamaa ihan TV-ohjelmaa tuolta, mutta eipä onnistunut. Ensin pari kertaa ei ohjelma edes lähtenyt käyntiin vaan mainosten kohdalla antoi virheilmoituksen ettei ole verkkoyhteyttä. Parin yrityksen jälkeen lähti lopulta toimimaan, mutta sitten mainoskatkolla pukkasi taas samaa ongelmaa ja katselu jäi siihen. Yksi toimineista mainoksistakin oli aika surkuhupaisa esitys: DNA Welhon "Liiga alkaa kohta" kanavapakettimainos, jossa mainostettiin 30.9. asti voimassa olevaa tarjousta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uskomaton räpellys kyllä koko Ruutu. Yritin aikani kuluksi katsella muutamaa ihan TV-ohjelmaa tuolta, mutta eipä onnistunut. Ensin pari kertaa ei ohjelma edes lähtenyt käyntiin vaan mainosten kohdalla antoi virheilmoituksen ettei ole verkkoyhteyttä. Parin yrityksen jälkeen lähti lopulta toimimaan, mutta sitten mainoskatkolla pukkasi taas samaa ongelmaa ja katselu jäi siihen. Yksi toimineista mainoksistakin oli aika surkuhupaisa esitys: DNA Welhon "Liiga alkaa kohta" kanavapakettimainos, jossa mainostettiin 30.9. asti voimassa olevaa tarjousta.
Heh, tyyppi käyttää adblockeria ja sitten ihmettelee kun videot temppuilevat mainosten aikana. Juuri noin Ruutu nimittäin käyttäytyy, jos käyttää adblockia. Kyseessä on tarkoituksella olemassaoleva ominaisuus, eikä liity itse palvelun huonouteen.

Koitappa ottaa se adblock pois päältä, niin jopas toimii Ruutu yllättävän hyvin..
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Heh, tyyppi käyttää adblockeria ja sitten ihmettelee kun videot temppuilevat mainosten aikana. Juuri noin Ruutu nimittäin käyttäytyy, jos käyttää adblockia. Kyseessä on tarkoituksella olemassaoleva ominaisuus, eikä liity itse palvelun huonouteen.

Koitappa ottaa se adblock pois päältä, niin jopas toimii Ruutu yllättävän hyvin..
Unohditko kenties minne kirjoitit? Tekstisi näyttää ihan siltä kuin olisit vastannut Ruudun asiakaspalvelijana palautteeseen.

Tiedoksesi, vaikka olenkin adblockin selaimeeni asentanut, olen sen kytkenyt pois käytöstä sivustoilla kuten Ruutu.fi, Katsomo, Jatkoaika... Lisäksi sama vika esiintyi toisella selaimella, johon en ole mitään mainostenesto-lisäosaa edes asentanut. Nettiyhteyskin toimi täysin ongelmitta lukuunottamatta tuota Ruudun virheilmoitusta.

Olen silti pahoillani, vian täytyy olla minun päässäni.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Minullakin on adblock käytössä enkä ole tehnyt mitään muutoksia ruutu.fi -sivustolle. Ruudun videot toimivat moitteetta. Ainoastaan jos yritän esimerkiksi Ilta-Sanomien sivuilla katsoa videoita, niin joskus videot toimivat ja toisinaan ei. Nekin videot saan toimimaan jos käytän Chromen incognito-tilaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Unohditko kenties minne kirjoitit? Tekstisi näyttää ihan siltä kuin olisit vastannut Ruudun asiakaspalvelijana palautteeseen.

Tiedoksesi, vaikka olenkin adblockin selaimeeni asentanut, olen sen kytkenyt pois käytöstä sivustoilla kuten Ruutu.fi, Katsomo, Jatkoaika... Lisäksi sama vika esiintyi toisella selaimella, johon en ole mitään mainostenesto-lisäosaa edes asentanut. Nettiyhteyskin toimi täysin ongelmitta lukuunottamatta tuota Ruudun virheilmoitusta.

Olen silti pahoillani, vian täytyy olla minun päässäni.
Mikäli sama vika jatkuu päivästä toiseen, useammalla selaimella ja samalla koneella, niin vika todellakin lienee koneessa itsessään.

Käytän Ruutua kohtalaisen paljon, eli katson lähes joka kierroksella liigaa ja muutamaa muutakin ohjelmaa tulee sieltä katseltua. Käytössä on useampi eri tietokone ja selain. Ongelmia on ollut vain adblockerin kanssa, sekä pari kertaa liigamatsien lähetys ei ole toiminut heti alusta alkaen. Yleisesti ongelmia ei ole lainkaan.

Kyllä se vaan niin menee, että useimmiten jatkuvat ongelmat ovat omasta koneesta kiinni, mikäli vastaavia ongelmia ei ole lähes kaikilla muillakin.

Millainen nettiyhteys muuten on käytössä?
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikäli sama vika jatkuu päivästä toiseen, useammalla selaimella ja samalla koneella, niin vika todellakin lienee koneessa itsessään.

Käytän Ruutua kohtalaisen paljon, eli katson lähes joka kierroksella liigaa ja muutamaa muutakin ohjelmaa tulee sieltä katseltua. Käytössä on useampi eri tietokone ja selain. Ongelmia on ollut vain adblockerin kanssa, sekä pari kertaa liigamatsien lähetys ei ole toiminut heti alusta alkaen. Yleisesti ongelmia ei ole lainkaan.

Kyllä se vaan niin menee, että useimmiten jatkuvat ongelmat ovat omasta koneesta kiinni, mikäli vastaavia ongelmia ei ole lähes kaikilla muillakin.

Millainen nettiyhteys muuten on käytössä?
Onko hyväkin tuntiliksa?

Sama vika ei jatku päivästä toiseen. Tänään en ole kokeillut ja aiemmin olen voinut ihan ongelmitta katsella Ruudun(kin) ohjelmia. Eilen alkoi pukata ongelmaa noissa mainoksissa.

Nettiyhteys on 100/100M. Koska saamasi koulutuksen mukaisesti kysyt tätä seuraavaksi niin: kyllä, koneessakin riittää vallan mainiosti teho. Esimerkiksi Ruudun suorat Liigapelit (joiden laatu ja siten kaistavaatimus on aivan eri luokkaa kuin Ruudussa olevien tv-ohjelmien) toimivat ilman mitään ongelmia. Tuossa eilen vielä vähän ennen klo 20 yritin tv-ohjelmaa katsoa, ei onnistunut mainosvirheen takia. Sen sijaan hetkeä myöhemmin NFL-lähetys (jonka alussa tai välissä ei esitetä mainosvideoita) toimi täysin ongelmitta.

Johtuuko sekin muuten jotenkin minun päästäni, että pyörittävät siellä vanhentuneita mainoksia (kts. ensimmäinen viestini tästä aiheesta)?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko hyväkin tuntiliksa?

Sama vika ei jatku päivästä toiseen. Tänään en ole kokeillut ja aiemmin olen voinut ihan ongelmitta katsella Ruudun(kin) ohjelmia. Eilen alkoi pukata ongelmaa noissa mainoksissa.

Nettiyhteys on 100/100M. Koska saamasi koulutuksen mukaisesti kysyt tätä seuraavaksi niin: kyllä, koneessakin riittää vallan mainiosti teho. Esimerkiksi Ruudun suorat Liigapelit (joiden laatu ja siten kaistavaatimus on aivan eri luokkaa kuin Ruudussa olevien tv-ohjelmien) toimivat ilman mitään ongelmia. Tuossa eilen vielä vähän ennen klo 20 yritin tv-ohjelmaa katsoa, ei onnistunut mainosvirheen takia. Sen sijaan hetkeä myöhemmin NFL-lähetys (jonka alussa tai välissä ei esitetä mainosvideoita) toimi täysin ongelmitta.

Johtuuko sekin muuten jotenkin minun päästäni, että pyörittävät siellä vanhentuneita mainoksia (kts. ensimmäinen viestini tästä aiheesta)?
En kyllä nyt tiedä miten minun tuntiliksani vaikuttaa tähän asiaan. Ilmeisesti yrität olla huikean nerokas ja vihjata edelleen, että olisin Nelosen/Ruudun palveluksessa töissä. Vastataan nyt suoraan: en ole, enkä ole koskaan ollut. Tuntiliksani on varsin hyvä, mutta sen saan ihan muualta.

Ihmettelen vain, että miten sinulla toistuu juuri täsmälleen sama vika, mitä itse aloin kokea kun käytin adblockia ruudun sivuilla. Kokeilin kyllä äskettäin, että nyt ruutu jälleen toimi adblockin kanssa, kuten joskus aiemminkin oli toiminut. Minulla tuohon vikaan auttoi adblockin kytkeminen pois päältä. Vastaavan ongelman olen kokenut myös kertaalleen tuon jälkeen, jolloin ongelma oli jostain syystä pätkineessä nettiyhteydessä. Ruutu tuntui toimivan ihan ok mainostaukoon asti, mutta jos yhteys on jossain välissä ennen taukoa katkennut, niin mainosten alettua Ruutu sanoi sopimuksen irti. Ihmeellinen toiminnallisuus, eikä toki sinällään käyttäjän vika.

Minulla on ylipäätään ollut verrattain hyvin vähän ongelmia suoratoistopalveluiden kanssa, kun vertaa monien muiden ongelmien määrään. Olen vain yleisesti sitä mieltä, että suoratoistopalveluja lytätään ihan turhaan, kun ongelma on useimmiten omassa tietokoneessa, omissa taidoissa tai omassa nettiyhteydessä. Toki tällaisten massoille suunnattujen palveluiden käyttämisen ei tulisi vaatia juuri minkäänlaisia taitoja, eli siinä mielessä niitä voi kyllä hieman dissata.

Ruudun suurin ongelma tuntuu olevan tehontarve. Ruudun käyttämä Flash-soitin on järjettömän raskas, kun vertaa esimerkiksi youtuben vastaavaan. Sekä Ruutu, että Katsomo ovat myös liian herkkiä yhteyksien katkeamiselle. Tästä huolimatta Ruutu lienee vakain käyttämäni "Suomalainen" suoratoistopalvelu. Huonoin lienee sitten tuo Soneran palvelu, jonka ilmaiset CHL-matsit eivät ole juuri hyvää mainosta Soneralle tuoneet.

Edelleen, jos ongelmasi ei toistu lähes kaikilla muillakin Ruudun käyttäjillä, niin se liittyy tavalla tai toisella käyttämääsi koneeseen tai yhteyteen. Näinhän se on jo ihan järjellä ajateltunakin. Jos ongelma toistuu monilla muillakin, niin sitten ongelma on luonnollisesti Ruudun puolella. En sano kummasta tässä on kysymys, mutta olet ainoa jolta olen täällä tai muualla kuullut kyseisestä ongelmasta tällä hetkellä.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En kyllä nyt tiedä miten minun tuntiliksani vaikuttaa tähän asiaan. Ilmeisesti yrität olla huikean nerokas ja vihjata edelleen, että olisin Nelosen/Ruudun palveluksessa töissä. Vastataan nyt suoraan: en ole, enkä ole koskaan ollut. Tuntiliksani on varsin hyvä, mutta sen saan ihan muualta.
Tapasi hyökätä minua kohtaan räikeiden olettamusten pohjalta kiehautti sappeni. Raportoin ongelmasta mainoksien kanssa, johon päätit vastata syyttämällä minun itse aiheuttavan ongelman adblockerin käytöllä, mikä ei pidä paikkaansa. Tuntematta mitään faktoja teit räikeitä olettamuksia ja aloit syyttelemään minua. Valitettavasti tuollainen keskustelutapa on hyvin tuttu Ruudun asiakaspalvelulta (ei toki omalta kohdaltani mutta esim. tässä ketjussa raportoitujen tapausten osalta).

Ihmettelen vain, että miten sinulla toistuu juuri täsmälleen sama vika, mitä itse aloin kokea kun käytin adblockia ruudun sivuilla. Kokeilin kyllä äskettäin, että nyt ruutu jälleen toimi adblockin kanssa, kuten joskus aiemminkin oli toiminut. Minulla tuohon vikaan auttoi adblockin kytkeminen pois päältä. Vastaavan ongelman olen kokenut myös kertaalleen tuon jälkeen, jolloin ongelma oli jostain syystä pätkineessä nettiyhteydessä. Ruutu tuntui toimivan ihan ok mainostaukoon asti, mutta jos yhteys on jossain välissä ennen taukoa katkennut, niin mainosten alettua Ruutu sanoi sopimuksen irti. Ihmeellinen toiminnallisuus, eikä toki sinällään käyttäjän vika.
Oman kokemuksesi perusteella teit olettamuksen, että minun kohtaamani ongelma johtuu varmasti samasta syystä ja päätit sen pohjalta alkaa syyttelemään minua.
Selityksesi nettiyhteydenkään katkeilusta ei oikein mene läpi, sillä mainoskatkon ensimmäinen (ja ehkä toinenkin, en muista enää) mainos pyörivät ongelmitta ja virhe tuli vasta viimeisen kohdalla. En myöskään ole havainnut minkäänlaista nettiyhteyden katkelua muutoinkaan.

Minulla on ylipäätään ollut verrattain hyvin vähän ongelmia suoratoistopalveluiden kanssa, kun vertaa monien muiden ongelmien määrään. Olen vain yleisesti sitä mieltä, että suoratoistopalveluja lytätään ihan turhaan, kun ongelma on useimmiten omassa tietokoneessa, omissa taidoissa tai omassa nettiyhteydessä. Toki tällaisten massoille suunnattujen palveluiden käyttämisen ei tulisi vaatia juuri minkäänlaisia taitoja, eli siinä mielessä niitä voi kyllä hieman dissata.
Sama täällä, kuten kirjoitin mitään ongelmia muiden palveluiden kanssa ei ole ollut eikä Ruudunkaan aikaisemmin.
Edelleen, jos ongelmasi ei toistu lähes kaikilla muillakin Ruudun käyttäjillä, niin se liittyy tavalla tai toisella käyttämääsi koneeseen tai yhteyteen. Näinhän se on jo ihan järjellä ajateltunakin. Jos ongelma toistuu monilla muillakin, niin sitten ongelma on luonnollisesti Ruudun puolella. En sano kummasta tässä on kysymys, mutta olet ainoa jolta olen täällä tai muualla kuullut kyseisestä ongelmasta tällä hetkellä.
Edelleen, kuten olen jo maininnut, ongelma ei ole mitenkään yleinen vaan havaittu yhtenä iltana. Todennäköisin selitys tuohon kohtaamaani ongelmaan on se, että jokin mainoksista oli/on rikki. Pidän sitä varsin todennäköisenä huomioiden sen, ettei noiden mainosten kanssa muutoinkaan olla Ruudussa liian tarkkoja vaan siellä pyörii kuukausia sitten vanhentuneitakin pätkiä.

Vaikka sinulla palvelut toimivat ongelmitta niin se ei tarkoita, etteikö niissä voisi olla ongelmia. Jonkin verran vituttaa tuollainen ylenkatsova asenne, jossa omien kokemusten perusteella tehdään räikeitä olettamuksia ja yleistyksiä. Vahvoin oletuksin voisin sanoa sinun nähneen tässä tilaisuuden päteä omalla "asiantuntemuksellasi" ja mahdollisuuden lytätä toista kirjoittajaa.

Mutta nyt menee jo sen verran offtopiciksi että jatketaan yksityisviestein jos on tarvetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös