Mainos

www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 622 013
  • 6 774

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pääsy kielletty
Hakemasi jakson katseluaika on päättynyt ja se ei ole toistaiseksi katsottavissa Ruudussa.
--

Pitäisitte nyt edes jonkun johdonmukaisuuden näissä virheilmoituksissa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Liverpool
Mikä näissä korvausjutuissa on oikea menettelytapa, eli mitä pitää tehdä? Yks ilmainen päivä ei lohduta pätkääkään, koska olin muutenkin jo lopettamassa sopimusta heti kun lätkäkausi loppuu. Rahat takaisin koko kuukaudelta olis oikein. Tää oli yksi niistä kauden tärkeimmistä. Seuraavan pelin voi taas katsoa telkusta kun se tulee PRO 1/2 kanavilta. Miksi just tänään --- AAAAAH!
 

Juustohöylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toimii!!
 
Mulla lähti kutakuinkin samaan aikaan toimimaan kun UpCloud Status (linkki pilvipalvelun status-sivulle):
Update - We have managed to bring partial connectivity to the site with some virtual servers now back online. We are working to bring back full connectivity.
Apr 7, 19:54 EEST
Sattumaa? Eiköhän tuossa ole se syy tämänpäiväiseen. Hyvää mainosta UpCloudille.

EDIT: Seuraava status:
Monitoring - We have resolved the network outage and all servers should be now connecting normally. We are still monitoring the situation.
Apr 7, 20:04 EEST
Ja samaan aikaan näyttäisi ruudun facessakin valitus loppuneen. EDIT2: Ja Ruudun facessa samoihin aikoihin tullut ilmoitus, että ongelmat ohi. Eli eiköhän tämä pilvipalvelu ole syypää.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt toimii, mutta miksi tätä ei voinut tehdä pari tuntia sitten?

Jotain tiedotteita voisi tämä pulju välillä laittaa tulemaan. Eihän se lohduta niitä mitkä olivat kiekkoiltaa odottaneet, mutta jos edes jotain yrittäisi.
 

onoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muistetaan nyt mitä se oli urpotv aikaan.
Sehän oli kokoaikaa matalana ja täyttä paskaa.
Ruutu on toiminut munmielestä 9/10 arvosesti.
Pieniä muutoksia voisivat tuohon näyttämiseen kehittää vielä.
Kuten tapahtumien ns täpit tuohon replay palkkiin. Jäähyt, kähinät, maalit, läheltäpiti tilanteet ja mokat.
 

vink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Muistetaan nyt mitä se oli urpotv aikaan.
Sehän oli kokoaikaa matalana ja täyttä paskaa.
Ruutu on toiminut munmielestä 9/10 arvosesti.
Pieniä muutoksia voisivat tuohon näyttämiseen kehittää vielä.
Kuten tapahtumien ns täpit tuohon replay palkkiin. Jäähyt, kähinät, maalit, läheltäpiti tilanteet ja mokat.

Mielestäni palvelun pitäisi toimia jatkuvasti moitteetta. Tälläinen kahden erän toimimattomuus on anteeksiantamatonta, varsinkin kun kehtaavat myydä noita 24h katseluoikeuksia sikamaisin hinnoin.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitäs meinasitte kirjoittaa / vaatia vastineeksi Ruudulta.

Ei paljon lämmitä yksi päivä lisää katseluaikaa jo Liigan loputtua?

Kysymys ei kuitenkaan ollut pienestä katkoksesta ja perus lokakuun runkosarjanahistelusta.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Muistetaan nyt mitä se oli urpotv aikaan.
Sehän oli kokoaikaa matalana ja täyttä paskaa.
Ruutu on toiminut munmielestä 9/10 arvosesti.
Pieniä muutoksia voisivat tuohon näyttämiseen kehittää vielä.
Kuten tapahtumien ns täpit tuohon replay palkkiin. Jäähyt, kähinät, maalit, läheltäpiti tilanteet ja mokat.

Palvelu maksaa jotain 40€/kk, pettää kesken kiihkeimpien pudotuspelien (unohtamatta niitä runkosarjan aikaisia sekoiluja) ja arvosana on 9/10? Ei meikäläisen maailmassa.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Palvelu maksaa jotain 40€/kk, pettää kesken kiihkeimpien pudotuspelien (unohtamatta niitä runkosarjan aikaisia sekoiluja) ja arvosana on 9/10? Ei meikäläisen maailmassa.
Miksi palvelun arvosanassa tulisi huomioida se, että joku maksaa pyytämättä 10-20€/kk ylimääräistä?
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laitoin Ruutuun palautetta.

Kysyin mitä tehdään korvauksien kanssa kun tilaukseni loppuu vasta kun Liiga on jo loppunut. Eli lisäpäivistä ei ole minulle mitään hyötyä. Ja syksyyn niitä on turha lisäillä, koska en jatka palvelua silloin. Kysyin myös syytä käyttökatkokseen.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Itse lopetin tilauksen episodin takia ja annoin palautetta asiakaslähtöisen toimintamallin epäkohdista peruutuksen yhteydessä. Kehoitan muitakin tekemään samoin.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
HooKoo viestittää sivuillaan, ettei johtunut heidän ilmaiskampanjastaan. Munkin on kyllä vaikea uskoa, että se olis jostain tuhannesta ylimääräisestä silmäparista johtunut, kuitenkin kaistaa pitäisi riittää ihan kevyesti. Ihme, ettei operaattoreita syytetty tällä kertaa... No itse olen vaan sivusta seuraaja, ei ollut edes palvelua, mutta kovimmat avautumiset oli hauska ruudun FB:stä lukea.

Jännä nähdä miten ens kaudella koittavat asiakkaita saada. Voisivat koittaa näyttää jonkun matsin ilmaiseksi ihan vaan "todistaakseen", että kyllä kaistaa riittää, koska kyllä sitä kaiken järjen mukaan pitäisi olla varattu. Tuo vika johtui jostain muusta heidän päässään.

Omaan silmään osui josain kohtaa joku 6kk/19,95e/kk tarjous, onkohan tuo vaan kesäksi vai jokohan vittu tajuisi, että ens kaudella ihan liiga-faneille oma paketti 6-8kk ilman koko vuoden sitoutumista?

Ärsyttää muuten vieläkin, että vaikka olisikin plussaa (viihdepuolellakin) niin julkisista videoista joutuu mainokset katselemaan, ei voi olla niin vaikeeta hei.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kysyin mitä tehdään korvauksien kanssa kun tilaukseni loppuu vasta kun Liiga on jo loppunut. Eli lisäpäivistä ei ole minulle mitään hyötyä. Ja syksyyn niitä on turha lisäillä, koska en jatka palvelua silloin.
Itse kyselin samaa asiaa jo tuossa aiempien ongelmien kohdalla. Vastaus oli silloin jotakuinkin seuraavanlainen: "Tällä hetkellä hyvityskeinona on ainoastaan tilauksen pituuden lisääminen." Lisäksi lupasivat välittää palautteen eteenpäin, muttei mitään ole asiasta sen jälkeen kuulunut. Noh eilisen kierroksen jälkeen tuli toki laitettua lisää palautetta, saa nähdä mikä on vastaus tällä kertaa.

En tiedä alkaisiko ongelmia olla jo sen verran kasaantunut, että joku kuluttujanasuojalain pykälä alkaisi täyttymään ja ostettu tuote ei enää vastaa sitä mistä on aikanaan maksettu, ja rahallista hyvitystä/rahojen palautusta voisi oikeasti alkaa vaatimaan.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiedotteet | Ruutu

Syy oli kuin olikin palvelunestohyökkäyksessä, eikä missään ilmaiskatsojien määrän lisääntymisessä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei nyt niin paljon kiinnosta pelit, että jaksaisi jotain erikseen yhteyttä ottaa asiakaspalveluun.

Miksi ei vain suoraan anneta jotain takaisin, kun on täysin selvää, että pari erää jäi näkemättä.

Asiakaspalvelu joutuu nyt ilmeisesti käsittelemään tuhansia ja tuhansia vaatimuksia ties mistä syystä. Sehän ei sitten varmaankaan maksa mitään, kun tytöt siellä kuuntelee ja katsoo jokaisen raivoamista erikseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös