Iphonen ruutu-sovelluksella pelaa. Näin hätävarana menettelee pikkuruudultakin katsoa.
Kiitos neuvosta, Ipadilla näkyy hyvin kunhan käyttää tuota sovellusta!Iphonen ruutu-sovelluksella pelaa. Näin hätävarana menettelee pikkuruudultakin katsoa.
Iphonen ruutu-sovelluksella pelaa. Näin hätävarana menettelee pikkuruudultakin katsoa.
Ei ole haluttu oppia. Siinähän se syy.Eikö viime vuodesta oo opittu mitään?
voi v, kun piti yrittää vaihtaa matsia...
voi v, kun piti yrittää vaihtaa matsia...
Minä en pääse edes Ruudun sivuille...
Minä en pääse edes Ruudun sivuille...
Peli pyörii, mutta muuten sivut ei toimi. Onneksi kun painaa "edellinen", niin saa tämän SaiPa-Kärpät taas pyörimään.
Mä veikkaan, et liittyy tähän suomalaisen pilvitarjoajan katkokseen. Alkoi ainakin sopivasti samaan aikaan UpCloud Status Luulen, että aika pikaisesti taas toimii.Kuinka todennäköisesti noita matseja ei näe tänään ollenkaan? Eli kannattaisiko tässä vetää farkut jalkaan ja lähteä lähipubiin television ääreen? Tää on mulle ensimmäinen kerta, kun palvelu bugaa omalla kohdalla.
Ekat erät meni, niin nelosella herättiin: Nelonen Pro @NelonenPro 5m
Ruudun verkkosivuilla on tällä hetkellä tekninen ongelma, ongelmien korjaus on aloitettu. Pahoittelut häiriöstä.
Helvetin nopeaa toimintaa. Idiootit.
Kuinka todennäköisesti noita matseja ei näe tänään ollenkaan? Eli kannattaisiko tässä vetää farkut jalkaan ja lähteä lähipubiin television ääreen? Tää on mulle ensimmäinen kerta, kun palvelu bugaa omalla kohdalla.
kopioitko tähän suoran linkin matsiin!