www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 596 355
  • 6 774

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei sillä että olisin PERKELE katsonutkaan. Mikähän siellä nyt on mojahtanut rikki kun puoli maata on ilman ruutu.fi sivustoa?
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Onneks ollaan lomilla, voisi vähän tuo otsasuoni pullistella muuton. Kestämistä Luggu, Vasara, Näätä ja Sputnikkifanit, kestämistä... feel you
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vanha kunnon YLEn jääkiekkokierros toiminee normaalisti, pitänee siirtyä sinne "katsomaan" pelejä.

Vieläkö Kai "kukkuu" Kunnas selostaa, pitänee tarkistaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten tälläinen farssi on mahdollista? Kaikki johtuu täysin siitä, että HK jakoi niitä ilmaisia koodeja. Hyvä Ruutu!
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Iphonen ruutu-sovelluksella pelaa. Näin hätävarana menettelee pikkuruudultakin katsoa.
Kiitos neuvosta, Ipadilla näkyy hyvin kunhan käyttää tuota sovellusta!
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Twitter alkaa täyttyä asiakaspalautteista. Ei mitään kovin ruusuisia, luonnollisestikaan.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Tuskin tässä mikään tänään enää auttaa. Maksaville asiakkaille haluttiin näyttää persettä. Eipä sieltä nyt mitään kapasiteettia varmasti sormia napsauttamalla nyt tule, jolla pääsisi peliä katsomaan.

Hienoa nelonen! Antakaa vähän lisää ilmaiskoodeja. Vaikka noin miljoona kpl seuraavaan peliin.
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
voi v, kun piti yrittää vaihtaa matsia...
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Peli pyörii, mutta muuten sivut ei toimi. Onneksi kun painaa "edellinen", niin saa tämän SaiPa-Kärpät taas pyörimään.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuinka todennäköisesti noita matseja ei näe tänään ollenkaan? Eli kannattaisiko tässä vetää farkut jalkaan ja lähteä lähipubiin television ääreen? Tää on mulle ensimmäinen kerta, kun palvelu bugaa omalla kohdalla.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Ekat erät meni, niin nelosella herättiin: Nelonen Pro ‏@NelonenPro 5m

Ruudun verkkosivuilla on tällä hetkellä tekninen ongelma, ongelmien korjaus on aloitettu. Pahoittelut häiriöstä.

Helvetin nopeaa toimintaa. Idiootit.
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Kuinka todennäköisesti noita matseja ei näe tänään ollenkaan? Eli kannattaisiko tässä vetää farkut jalkaan ja lähteä lähipubiin television ääreen? Tää on mulle ensimmäinen kerta, kun palvelu bugaa omalla kohdalla.
Mä veikkaan, et liittyy tähän suomalaisen pilvitarjoajan katkokseen. Alkoi ainakin sopivasti samaan aikaan UpCloud Status Luulen, että aika pikaisesti taas toimii.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ekat erät meni, niin nelosella herättiin: Nelonen Pro ‏@NelonenPro 5m

Ruudun verkkosivuilla on tällä hetkellä tekninen ongelma, ongelmien korjaus on aloitettu. Pahoittelut häiriöstä.

Helvetin nopeaa toimintaa. Idiootit.

Facebookissa ilmoittivat tosta jo puoli tuntia sitten. Silloin oli sama tilanne, etli korjaus on aloitettu. Mitä sekin sitten tarkoittaa.... Lähetetty sähköposti jollekin joka lukee sen aamulla. Yksi iso ongelma on siinä, että firmassa, joka tätä palvelua tekee ei kukaan ole kiinnostunut jääkiekosta...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinka todennäköisesti noita matseja ei näe tänään ollenkaan? Eli kannattaisiko tässä vetää farkut jalkaan ja lähteä lähipubiin television ääreen? Tää on mulle ensimmäinen kerta, kun palvelu bugaa omalla kohdalla.

Jos peli kiinnostaa riittävästi, niin äkkiä housut jalkaan. Ei tästä taideta nyt toipua.

Siitä ei kovin kauaa ole, kun laitoin Ruudulle hyvää palautetta, koska ne sen ansaitsivat.

Miksi tulee tämmöinen romahdus ja miten se on mahdollista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös