Mainos

www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 618 877
  • 6 774

haltija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Ei saatana ajoin kuolemaa uhmaten Helsingistä Lappeenrantaan, totesin että eipä tässä hallille enää viitsi lähteä kun toinen erä on juuri alkamassa. Katsonpa siis kotoa...eli en katso.
Kaksi erää refreshiä hakattu ilman tulosta, vitun vittu!
 

And77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Blues-Kärpät 2 erää toimi ihan ok, erätauolla tökkäs ja nyt herjaa että kuuluu Pro pakettiin ja tilaa se yms yms... vittu mitä paskaa. Tästä 30€ kk ?? Ei pojat ei..
 

Kaivanto

Jäsen
Kerkesitte napata ainoat kaistat mitä oli jaossa. :)

Joo. Nyt kun Tapparan matsi päättyi ja yrittää avata muita pelejä, ei saa enää mitään näkyviin.

Olisi mielenkiintoista tietää, onko näissä ongelmissa kyse mistään muusta kuin siitä, että Nelonen juustohöylää kustannuksia ja järjestelmä on alimitoitettu. Moitteetta toimivia streameja on maailma täynnä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Joo. Nyt kun Tapparan matsi päättyi ja yrittää avata muita pelejä, ei saa enää mitään näkyviin.

Olisi mielenkiintoista tietää, onko näissä ongelmissa kyse mistään muusta kuin siitä, että Nelonen juustohöylää kustannuksia ja järjestelmä on alimitoitettu. Moitteetta toimivia streameja on maailma täynnä.
Voisin pistää oikean kivekseni pantiksi siitä, että juuri tästä on kyse. Vajailla kierroksilla toimii mutta nyt täydellä kierroksella 386:t huutaa armoa. Ihan vitun naurettavaa, kun se rauta ei tässä bisneksessä oikeasti maksa vittu mitään.

Laitoin ruudun kanavapäällikölle sähköpostitse palautetta. Laittakaa muutkin, sillä palauteboksin kautta saattaa helposti jäädä sensuuriin.

Kanavat ja sisällöt |Nelonen Media
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisi mielenkiintoista tietää, onko näissä ongelmissa kyse mistään muusta kuin siitä, että Nelonen juustohöylää kustannuksia ja järjestelmä on alimitoitettu. Moitteetta toimivia streameja on maailma täynnä.

Kyse ei ole mistään muusta kuin tuosta. Mielenkiinnolla odotan mihin suuntaan syy vieritetään, palveluntarjoaja kenties?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuulun siihen porukkaan, jonka olisi pitänyt laittaa ylimääräisiä rivejä Eurojackpottiin. Eli siis pystyin katsomaan koko Blues-Kärpät -lähetyksen alusta loppuun, klo 18:34 kirjauduin sisälle, joten myöhästyminen kannatti. Tosin, koko se ongelmien kirjo, mihin on totuttu oli läsnä, uutena tuttavuutena neiti Ruudun viehko silmien räpyttely. Mutta eipä näistä kannattane reklamoida, kun kusetettava, eli asiakas on oletusarvoisesti aina väärässä.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pakko antaa tänne kaiken paskan sekaan myös positiivista palautetta. Ainoastaan tuo yksi Porin matsi tällä kaudella oli täyttä pätkimistä ja pikselimössöä, muuten pelit toimii hyvällä kuvalla ja sulavasti. Tänäänkään Espoon pelissä ei ensimmäistäkään puskurointia tai jäätymistä.
Erityisplussa tuolle studiotiimille. Valavuoresta on itsellä ollut sellainen ylimielisen pellen kuva, mutta osaahan tuo tuota studiota pyörittää. Kölli ja Tiki antaa huikeaa taustatukea, ei voi kuin digata!
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis matsihan näkyi varmasti loppuun asti hyvin niillä jotka aloittivat matsin seuraamisen ennen matsin alkua, eivätkä vaihtaneet striimiä.

Itsellä kaikki sujui hyvin siihen asti kunnes epähuomiossa läppäristä loppui akku ekalla erätauolla. Takaisin pääsi lopulta toiselle erätauolle. Espoossa toki kaikki kolme maalia syntyivät toisessa erässä, jolloin olin ulkona palvelusta.

Tuo haiskahtaa niin siltä, että ovat ostaneet palvelun alihankintana, jossa on selvästi joku kaistalimitti. Markkinointitiimi jakoi vähän ilmaisia koodeja ja nyt niiden pitäisi varmaan maksaa jotain palveluntuottajalle isommasta kaistasta. Sitä ei vaan tehdä ja kun kaista on täynnä osa jää ulkopuolelle.

Toivottavasti joku asiasta tietävä vuotaisi tiedon julkiseksi.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Voisin pistää oikean kivekseni pantiksi siitä, että juuri tästä on kyse. Vajailla kierroksilla toimii mutta nyt täydellä kierroksella 386:t huutaa armoa. Ihan vitun naurettavaa, kun se rauta ei tässä bisneksessä oikeasti maksa vittu mitään.

Laitoin ruudun kanavapäällikölle sähköpostitse palautetta. Laittakaa muutkin, sillä palauteboksin kautta saattaa helposti jäädä sensuuriin.

Kanavat ja sisällöt |Nelonen Media

Laitettu..
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyse ei ole mistään muusta kuin tuosta. Mielenkiinnolla odotan mihin suuntaan syy vieritetään, palveluntarjoaja kenties?

Eiköhän tämä koko paska laiteta Urhon ja monen muun lafkan tapaan alihankkijan piikkiin... yhden kuukauden nyt ollut testissä tämä ja jää kyllä jatkossa ottamatta. Ei nää nettipalvelut vaan täällä härmässä näytä pelittävän kuten pitäisi. Toimii jos toimii ja välillä nykii. Semmoinen jos mikä pistää vituttamaan.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
KalPa-Pelicans toimi moitteetta täällä. Toki peli oli huonolaatuinen, mutta sen parantamiseen Ruudun valtuudet eivät kai riitä.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kehutaan, kun aihetta on. En muista, että olisin koskaan Canalin tai Urhon aikana tykännyt Espoon otteluiden kuvauksesta, koska ne kuvattiin niin alhaalta ja peli näytti sekamelskalta. No nelonen näyttää löytäneen jonkun tasanteen vähän korkeammalta ja ensimmäistä kertaa koskaan en vittuuntunut katsoessani peliä Espoosta. Oli ihan outo fiilis katsoa peliä, kun odotti, että taas nähdään liian matalalta kuvattua jääkiekkoa, mutta eipä nähty. Jos tämä oli joku henkilökohtainen harha niin sitten on kameratyöskentely parantunut huimasti.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Yritän katsoa tallennetta Lukko-Tappara matsista.

Koko ajan kahta tai kolme palkkia. Kolmella palkilla kuva on tämän näköistä:

12781231.jpg - Image - Aijaa.com

Kuvasta ei näe edes kiekkoa. Palautetta lähti taas.

EDIT: Tässä 4 palkin kuvanlaatu. Huoh.

12781292.jpg - Image - Aijaa.com

Linkit vie kuvapalveluun ruutukaappauksiin.
 
Viimeksi muokattu:

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Siis matsihan näkyi varmasti loppuun asti hyvin niillä jotka aloittivat matsin seuraamisen ennen matsin alkua, eivätkä vaihtaneet striimiä.

Itsellä kaikki sujui hyvin siihen asti kunnes epähuomiossa läppäristä loppui akku ekalla erätauolla. Takaisin pääsi lopulta toiselle erätauolle. Espoossa toki kaikki kolme maalia syntyivät toisessa erässä, jolloin olin ulkona palvelusta.

Tuo haiskahtaa niin siltä, että ovat ostaneet palvelun alihankintana, jossa on selvästi joku kaistalimitti. Markkinointitiimi jakoi vähän ilmaisia koodeja ja nyt niiden pitäisi varmaan maksaa jotain palveluntuottajalle isommasta kaistasta. Sitä ei vaan tehdä ja kun kaista on täynnä osa jää ulkopuolelle.

Toivottavasti joku asiasta tietävä vuotaisi tiedon julkiseksi.
Yritin ladata Blues-Kärpät ottelun ensimmäisen kerran joskus viisi yli kuuden. Ilta kului mukavasti konetta buutatessa, selainta vaihdellessa, välimuistia tyhjennellessä sekä ulos- ja sisäänkirjautuessa. Lopputuloksena virheilmoitus latauksen epäonnistumisessa, koko paskan kaatumisessa ja maksumuurin näkymisessä. Ottelusta en nähnyt sekuntiakaan. Koko ilta siis melkoista vitutusta ja hampaitten kiristelyä rentouttavan lätkän seuraamisen sijaan.

Alkukaudesta olin palveluun hyvinkin tyytyväinen. Kuvanlaatu on tyydyttänyt ja palvelu toimi lähespätkimättä. Parhaimmillaan seurasin kolmeakin matsia yhtäaikaa. Viime aikoina koko roskan seuraaminen on sitten ollut yhtä tuskaa. Ongelmat tuntuivat alkavan siinä vaiheessa, kun noita helvetin ilmaiskoodeja alettiin jakaa. Resurssit eivät tunnu yksinkertaisesti riittävän maksaville asiakkaille ja ilmaiskoodilaisille. Ongelman luulisi olevan tiedossa nelosen päässäkin, mutta silti niitä jaetaan ilmeisesti edelleenkin. Suurimman ihmetyksen noiden koodien suhteen aiheuttaa se, että niitä jaellaan jo olemassa oleville maksaville asiakkaille, jotka eivät itse voi hyödyntää niitä mitenkään. Niitä sitten jaellaan pitkin nettiä vapaamatkustajille, jotka eivät ainakaan tällä toimivuudella ole tulossa maksaviksi asiakkaiksi. Tuskin olisivat muutenkaan.

Lähetin jo kerran palautetta tuosta toimivuudesta, mutta vastauksessa käsiteltiin ainoastaan kysymystäni toimivasta android-sovelluksesta. Sekin oli tyhjentävä: ei osata sanoa yhtään mitään. Ajattelin jo laittaa tämäniltaisen jälkeen suoran irtisanomisen, mutta katsellaan nyt yön yli. Huomenna palautetta, johon on parempi tulla varsin hyviä vastauksia. Yksikin kysely jostain flashin versioista tai vastaavista tai muuten puolivillainen vastaus kertoo minulle, ettei palvelua ja siitä asiallisesti annettua palautetta oteta tosissaan ja aiheuttaa välittömän irtisanomisen.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Osuutensa näihin laajoihin näkyvyysongelmiin saattaa olla myös uudella tarjouskampanjalla, jossa annetaan mahdollisuus tilata 1 kk katseluoikeus yhden vuorokauden hinnalla. Luulisi tämänkin houkuttelevan lisäkatsojia.

Siis hintaan 14,95 eur/ensimmäinen kuukausi toistaiseksi jatkuvana tilauksena. Ensimmäisen kuukauden jälkeen veloitus on tokalta kuukaudelta alkaen normaalihintainen eli 29,90/kk. Minä tartuin tuohon tarjoustäkyyn, sopimus vain täytyy muistaa irtisanoa viisi arkipäivää ennen ensimmäisen sopimuskuukauden loppumista. Näin välttyy maksamasta tokan kuukauden maksuerää.

Näin ottelun KAL - PEL alusta loppuun ilman ongelmia, vaikka tosin alussa vaihdoin n. klo 18.33 aikaan selainta (Chrome pätki pahasti ja vaihdoin sen Firefoxiin). Tänään toimi siis hienosti - varmaankin lauantain ottelupäivä kaiken muuttaa päälaelleen...
 
Viimeksi muokattu:
Osuutensa näihin laajoihin näkyvyysongelmiin saattaa olla myös uudella tarjouskampanjalla, jossa annetaan mahdollisuus tilata 1 kk katseluoikeus yhden vuorokauden hinnalla. Luulisi tämänkin houkuttelevan lisäkatsojia.

Siis hintaan 14,95 eur/ensimmäinen kuukausi toistaiseksi jatkuvana tilauksena.
Missä tuollainen tarjous on? Onko vain uusille asiakkaille? Onkohan palvelun myynti mennyt ihan putkeen kun kerran agressiivisesti jaetaan ilmaislippuja ja 50% alennuksia?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Missä tuollainen tarjous on? Onko vain uusille asiakkaille? Onkohan palvelun myynti mennyt ihan putkeen kun kerran agressiivisesti jaetaan ilmaislippuja ja 50% alennuksia?
Sain tuon tarjouksen sähköpostiosoitteeseeni, joka on ruutu.fi:n asiakasrekisterissä. Olen tähän mennessä ostanut harvakseltaan vain 1 vrk:n katseluoikeuksia Ruutu.fi Pro:sta (vaimikäsenytoli).
Tarjouksen sai siis hyödynnettyä vain omaan sähköpostiin lähetetyn linkin avaamalla.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pahoittelemme tapahtunutta ja siitä aiheutunutta vaivaa. Mikäli viat aiheuttivat sinulle ongelmia otteluiden katsomisessa hyvitämme sinulle tilaukseesi korvaavan päivän. Mikäli et ole ollut yhteyksissä asiakaspalveluun, voit tehdä sen alla olevan linkin kautta. Käytä palautteeseesi kategoriaa Maksusisällöt: Oma tilaus.

PÄIVÄN?! Irtisanoin tilauksen. Katsellaan uudestaan myöhemmin jos vaikka saisivat laitteet toimimaan. Suosittelen muillekin samaa, jaloilla äänestäminen on se tehokkain keino tässä vaiheessa.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
"Jarkko" tiedottaa nyt perjantai-illan web-katseluongelmista:

"Perjantain järjestelmässä ilmennyt virhe aiheutti ketjureaktion, jonka seurauksena useilla katselijoilla oli ongelmia otteluiden katselemisessa. Virheen korjaamiseksi tehtiin koko ilta töitä, mutta vikaa ei saatu otteluiden aikana korjattua. Vika on nyt paikallistettu ja korjattu.Pahoittelemme tapahtunutta ja siitä aiheutunutta vaivaa. Mikäli viat aiheuttivat sinulle ongelmia otteluiden katsomisessa hyvitämme sinulle tilaukseesi korvaavan päivän.

Mikäli et ole ollut yhteyksissä asiakaspalveluun, voit tehdä sen alla olevan linkin kautta. Käytä palautteeseesi kategoriaa Maksusisällöt: Oma tilaus.

Ystävällisin terveisin, Jarri Vuorio Ruutu"

Semmosta.
 
Viimeksi muokattu:

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
PÄIVÄN?! Irtisanoin tilauksen. Katsellaan uudestaan myöhemmin jos vaikka saisivat laitteet toimimaan. Suosittelen muillekin samaa, jaloilla äänestäminen on se tehokkain keino tässä vaiheessa.
Huikeaa. Maksamani tilausjakso päättyy 17.11. Siihen kun yhden päivän hyvittävät lisää niin siitähän on valtava hyöty, kun 18.11 ei pelata yhtään Liigapeliä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täälä ei kyllä ottelun katseleminen onnistu vieläkään, pitäisikö tässä nyt olettaa että ovat perunneet tuon 12kk sopimuksen kun työntää edelleen tuota ettei ole pro juttua tilannuteikä tilaussivulla näy mitään? Tosin tilaussivulla ei ole koskaan lukenut mitään. Pitänee pankin tiliä katsoa miten ovat ottaneet vai ovatko mitään koskaan edes ottanut..
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ostin itse tosiaan tämän "palvelun" tuossa vajaa kuukausi sitten ja alkuun olin erittäin tyytyväinen, sittemmin homma on lähtenyt lapasesta ja katsomisesta ei ole tullut mitään. En nyt ole pariin kierrokseen ehtinyt kokeillakaan, mutta tallenteetkin joko pätkivät pahanpäiväisesti tai eivät ala näkyä ollenkaan. Samaan aikaan ne Ruudun ohjelmat kyllä ovat pyörineetkin muutamassa kokeilussa. Sain jo aikaisemmin kolme lisäpäivää ja olin myös saanut tuon sähköpostin, joka tuossa yllä oli. Lisäpäivät tällaiseen paskaan tosin tuntuvat enemmän rankaisulta kuin hyvitykseltä ja lisää en tätä tule hankkimaan ennen kuin voin olla satavarma, että toimii. Epäilen vahvasti, että tulenko sellaista päivää näkemään.

Koneistot ja sen ohjelmat ovat ajan tasalla ja minulla ei ole mitään aikomusta alkaa säätämään mitään muuta asetuksia. Kyllä tämän pitäisi toimia ihan niinko tuosta vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös