Minulle ei ainakaan ole tullut mitään hyvityksiä. En tiedä millä randomilla ovat sitten laittaneet hyvityksiä.
Ihmeellistä. En ole koskaan heille reklamoinut joten ei voi olla mikään "varmuudeksi" hyvitys. Oli näemmä tullut sähköposti jo perjantaina avauskierroksen ongelmista johtuen, vaikka en livenä edes katsonut.
Tämmönen tarina:
** SM-liiga käynnistyi
------------------------------------------------------------
** Hyvä asiakkaamme,
------------------------------------------------------------
tässä tietoa eilisestä SM-liigakauden avauksesta palvelussamme. Joillakin Ruudun
käyttäjistä ilmeni eilen seuraavan tyyppisiä häiriöitä tai puutteita lähetysten
yhteydessä:
** 1. Lähetyksen keskeytyminen (esim. Type Error #1009)
------------------------------------------------------------
Tämä häiriö ilmeni ainakin SaiPa-KalPa ottelun 3. erässä osalla käyttäjistä ja
haittasi katselukokemusta. Pahoittelemme tätä ja olemme välittömästi aloittaneet
selvitys- ja korjaustoimenpiteet häiriön ehkäisemiseksi jatkossa.
** 2. Kuvan laatu
------------------------------------------------------------
Lähetysten ja kuvan laatu on meille ensisijaisen tärkeä asia ja tärkein
prioriteettimme. Lähetämme kuvan HD-laadulla (1280x720 = 720p), mutta kuvaa pakataan
samalla varmistaaksemme lähetyksen toimimisen mahdollisimman monella käyttäjällä,
joiden valmiudet katsoa kuvaa vaihtelevat käytössä olevan nettiliittymän ja
laitteiston mukaan. Muutamme asetuksia siten, että hyvän yhteyden päässä olevilla
käyttäjillä on käytössä eilistä parempilaatuinen lähetys. Teemme jokaisessa pelissä
jatkuvia testejä ja parannuksia koko lähetysjärjestelmään kuvan optimoimiseksi
mahdollisimman monelle eri tyyppiselle käyttäjälle.
Kuvan laatu vaihtuu nettiliittymäsi yhteysnopeuden mukaan ja sen vuoksi kaikissa
tilanteissa laatu ei ole korkein mahdollinen. Käytössä olevan kuvan laadun näkee
videosoittimen alalaidassa olevista palkeista (1-3). Kolme palkkia on paras
HD-tasoinen laatu.
Pahoittelemme vielä kerran palvelussamme esiintyneitä puutteita ja haluamme hyvittää
tämän antamalla sinulle maksuttoman 7 päivän pidennyksen tilausjaksoon. Pidennys
tehdään automaattisesti lähipäivien aikana, eikä vaadi sinulta toimenpiteitä.
** Asiakaspalvelu