Telia tyyppi kertoi että pitää olla tilattuna Telia viihde paketti eli laajakaista plus Telia TV yhdistelmä. Vrt Elisa viihde tai DNA tv welhokaista. Jossa siis paketoituna nämä kaksi.
Toki jokainen myy perushinnoilla mutta tietyt ehdot ovat jotta jotain saa alennuksella. Esim keskittäminen tai joku tietty tuotepaketti
Olen laiska paska enkä jaksa lukea aikaisempia viestejä. Maksan 24.90e/kk Ruutu+:sta että näen Liigaa. Nyt tuli email että Ruutu+Liiga hintaan 14.90e/kk. Ja sitten "Kiitoksena asiakkuudestasi hintasi säilyy kuitenkin samana kuin nykyään."
Eli mitä vittua, muille 14.90e/kk mutta koska olen kantis niin maksan aikaisemman sopparin mukaan 24.90e/kk?
Ohoh. Kyllä nyt jää Elisa Viihteen kautta Ruudut tilaamatta. Mars giganttiin hakemaan chromecast!
Et tee mitään välttämättä hubilla kun olet DNA:n kaapelissa. Riittää kun on kortinlukija tai digiboksi ja TV-kortti niin saat maksukanavia. Tosin onhan tuo suht hyvä tarjous, että 200M kaapelilaajakaista, DNA TV ja hubi 38,90e/kk hinnalla ja siihen saa 3kk 0e ruutu+ kanavapaketin.Joo. Maksan jo nyt DNA:lle kaapeli-tv -liittymästä joitakin euroja kuussa (olikohan ~8e) ja 30 euroa nettiliittymästä. Nyt jotta saisin ostaa maksukanavapaketin tuohon kaapeli-tv -liittymääni, minun pitäisi maksaa kymppi lisää jostain minulle tarpeettomasta IPTV-boksista. Ja sitten tietysti vielä se kanavapaketin hinta päälle.
Tunkkinne, olkaa hyvä, saatte pitää.
Liigan poistumisen jälkeen kyllä Veikkausliigan näkyvyys ensi kaudella ja se onko HIFK mukana, ratkaisee silti jatkanko tilausta.
Samaa odottelen itsekin, pahoin pelkään vain että mitään opiskelijatarjousta ei ole tulossa ja tuo 14,95e/kk on edullisin mitä on saatavilla.Mielenkiinnolla odotan, millä hinnalla Frank tulee tarjoamaan tuotetta opiskelijoille, jos tulee. Syyskuun puolella vissiin vasta selviää?
Itsellä DNA kaapeli 100/10 10e/kk ja Ruutu 9.95e/kk. Chromecastilla saa huippulaadulla kuvan telkkariin. Se toki kustansi 29.90 versio 2 kun tuossa tuli kesällä päivitettyä. Ei tarvitse ostella korttipaikkaa telkkariin tai digiboxia kortillisena. Eikä erillisiä kanavapaketteja/korttivuokria/laitevuokria.Et tee mitään välttämättä hubilla kun olet DNA:n kaapelissa. Riittää kun on kortinlukija tai digiboksi ja TV-kortti niin saat maksukanavia. Tosin onhan tuo suht hyvä tarjous, että 200M kaapelilaajakaista, DNA TV ja hubi 38,90e/kk hinnalla ja siihen saa 3kk 0e ruutu+ kanavapaketin.
Onko muille käynyt nyt niin että hinta nousi?
Mulla piti olla 10eur/kk diili joulukuulle asti, nyt kuitissa ja seuraavassa maksussa näkyy 14,95eur joka veloitetaan 7.9.
En ihmettelisi, aspaan mahdoton päästä nyt läpi vielä...
Vittu maksan kohta tuplat, niin paljon Sanoman kanssa on ollut säätämistä
Tähän kysymykseen varmaankin löytyisi vastaus ketjua selaamalla / Googlen avulla mutta kysytään nyt silti: oletan, että tuota Ruutu+ palvelua pystyy streamaamaan Chromecastin yli televisioon? 15e hinnalla ja ilman määräaikaa olen ensimmäistä kertaa elämässäni harkitsemassa palvelun tilaamista ainakin joksikin aikaa.
Pystyy. Muista vain säätää asetuksista 50hz mode päälle.
Eli mitä vittua, muille 14.90e/kk mutta koska olen kantis niin maksan aikaisemman sopparin mukaan 24.90e/kk?
Olen laiska paska enkä jaksa lukea aikaisempia viestejä. Maksan 24.90e/kk Ruutu+:sta että näen Liigaa. Nyt tuli email että Ruutu+Liiga hintaan 14.90e/kk. Ja sitten "Kiitoksena asiakkuudestasi hintasi säilyy kuitenkin samana kuin nykyään."