Jos verkkopankin kautta maksat niin ei ole. Jos maksat luottokortilla / electronilla niin sitten on.On varmasti täällä jo kysytty, mutta ei löytynyt nopealla vilkaisulla. Eikö ole mahdollista maksaa tuota 12kk sopparia kuukausittain, eli sen 19,95€? Koitin tilata, mutta ei kiinnosta maksaa yli 200 euroa kertamaksuna.
Jos verkkopankin kautta maksat niin ei ole. Jos maksat luottokortilla / electronilla niin sitten on.
Tyhmä kysymys, mutta miten esim. Lukko-IFK pelin pystyy "kelaamaan" alkuun kesken pelin?
Siitä alalaidassa olevasta viivasta. Sinne alkuun vaan painat/vedät.
Mullakin ihan hyvät fibat nyt tästä. Jotenkin homma soljui kiitettävän hyvin vaikka edelleen ei kuvanlaatu ollut HD, mutta huomattavasti parempi kuin mitä Urho tarjosi ikinä.
Pelicans - SaiPa toimi täällä täydellisesti ja hyvällä kuvanlaadulla. Ensimmäinen nappisuoritus ruudulta.
Itsellä lähetys nyki todella pahasti, kun katsoin matsia pari vuotta vanhalta läppäriltä, mutta uusimmalla iPadilla ei ole mitään ongelmaa. Viikko takaperin tuli jopa haettua iPadiin tuo liitäntä, jolla saan iPadin kuvan televisioon, eikä nykymistä näe edes 42" televisiosta. Itse olen varsin tyytyväinen tähän palveluun.Minulle riittäisi huonompikin kuvanlaatu kunhan liiketoisto olisi sulavaa eli ei nykisi. Jopa urholla toimi paremmin viime kaudella ainakin ipadilla. Nyt kuva on periaatteessa parempaa, mutta nykii enempi eli oikeasti katselukokemus on huonompi. Testattu myös pari vuotta vanhalla lenovolla. Kertokaa te joilla toisto on kuin tv-lähetys eli sulava eli nykimätön, millaisella laitteistolla tämä onistuu?
Minulla on ipad3 ja 8 megan netti. Edes suoraan ipadilta katsottuna kuva ei ole nykimätön. Myöskin 42" tv ja hdmi-adapteri löytyy ja kuva on kaukana tv - lähetyksen sulavuudesta.Itsellä lähetys nyki todella pahasti, kun katsoin matsia pari vuotta vanhalta läppäriltä, mutta uusimmalla iPadilla ei ole mitään ongelmaa. Viikko takaperin tuli jopa haettua iPadiin tuo liitäntä, jolla saan iPadin kuvan televisioon, eikä nykymistä näe edes 42" televisiosta. Itse olen varsin tyytyväinen tähän palveluun.
Onko joku saanut pelit näkymään tabletilla? Videon lataamisen jälkeen tulee "nelonen pro extra-kanavien ohjelmatiedot löydät nelonenpro.fi sivuilta". Samsung Galaxy Tab 2.0 kyseessä.
Kuvanlaatu oli hyvä, mutta ensimmäistä kertaa minulla oli nyt vähän häiritsevää sivuttaisnykimistä. Kyllähän tuotakin katsoi, mutta aiemmat pelit ovat näyttäneet paremmalta.
Eiköhän ole pieni ero siinä laitteistossa jolla alkumateriaali tuotetaan verrattuna SM-liigan tuotantoon. Siinä kun pistetään NFL -jengien oma tuotantokoneisto samalle viivalle minkä tahansa Suomen paikallisen pikkupuljun kanssa on eroa aika helvetisti.On kyllä huikea ero kuvassa, kun vertaa tällä hetkellä tulevaa NFL-peliä mihin vaan Liiga matsiin. Jos Ruutu pystyy lähettämään tätä tällä laadulla, niin miksei Liigaa pysty?
On kyllä huikea ero kuvassa, kun vertaa tällä hetkellä tulevaa NFL-peliä mihin vaan Liiga matsiin. Jos Ruutu pystyy lähettämään tätä tällä laadulla, niin miksei Liigaa pysty?