Aika nihkeästi tänä syksynä tarjolla noita 3kk paketteja. Ei näy Gigantissa tai missään tori.fi:ssä.... joutuukohan tässä vielä toisen kuukauden menemään 29.95e hintaan. Luulisi jossain vaiheessa tarjouksiakin tulevan.
Hmm, itse otin suoraan ruutu.fi -sivulta päivää ennen Liigan alkua hintaan 80 e / 3 kk. Missään muualla ei tosiaan ole tarjouksia näkynyt.
Itsellä teki yks ilta tuota samaa. Tein kaiken mahdollisen ja en keksiny että mikä on syy. Sit kävin TVn takana et vaihdan vielä HDMI-porttia Chromecastille. Hoksasin, että laite oli lähes tulikuuma. Eli olisiko ylikuumentunut? vähän ja sen takia ei oikein toiminnut. Otin pois ja laitoin juuri ennen seuraavaa peliä takaisin TVseen kiinni ja pelitti ilman ongelmia. Ei välttis siis kannata pitää tikkua koko ajan TVssä kiinni tai virrat päällä. Emt auttaisiko siihen mukana tullut "lisäjohto" sitten tähän ongelmaan yhtäänRuutu-Chromecast-yhdistelmä ei toimi. Tabletti ilmoittaa jakavansa kyllä kuvan mutta televisiossa pyörii vain latauspallurat ja Ruudun logo. Missä vika?
e. Pätkii aivan kauheasti. Millainen netti tähän vaaditaan? Minä jaan puhelimestani netin iPadiin, jonka kautta pyöritän Chromecastia. Netti on Soneran 100-megainen.
Mielestäni voi tehdä vaikka niin että tilaat nyt kuukauden. Ja heti tilauksen mentyä perut sen niin katselet tuon yhden kuukauden ja tilaus loppuu siihen. Eli kyllä se ainakin heti sieltä peruuntuu. En vain sitten tiedä onko laskutusjaksoilla jotakin tekemistä asian kanssa. Luulisi että menisi niin, jos perut päivää ennen uuden kuukauden alkua niin silloinhan sen pitäisi sitten katketa, siis silloin kun sen perumisen on tehnyt.Oli näemmä napannut taas kuukauden luottokortilta.... mites tuo peruminen, tuleeko voimaan samantien vai pitääkö muutama päivä ennen haluttua aikaa tehdä ilmoitus? Kai noita joku on joskus perunut....
Ulkomuistista: Peruminen pitää tehdä viisi päivää ennen tilatun jakson päättymistä.mites tuo peruminen, tuleeko voimaan samantien vai pitääkö muutama päivä ennen haluttua aikaa tehdä ilmoitus? Kai noita joku on joskus perunut....
Ihmettelin itsekin, kun kortilla tehty tilaus alkoi 17.9 ja en ehtinyt perumaan ennen eilistä. Tiliä ei ole veloitettu uudesta alkaneesta kuukaudesta (vaikka köyhänä opiskelijana siellä mitään olisi ollutkaan), mutta tulee ilmeisesti laskun muodossa maksettavaksi? Hyvä näin, pitää tosin varmaan nyt perua heti alkuunsa ja katsella sitten tarpeen mukaan uutta tilausta taas kuukauden päästä.
Olin siinä uskomuksessa, että veloittavat tuon suoraan tililtä.
Mulla taisi itseasiassa tulla sähköpostiin laskua viimeksi kun viime kauden puolella tilailin Ruutua, joten varmaan taas sama homma.Kyllä mulla oli kortilta lähtenyt suoraan 29.95e. En muuten olisi edes muistanut, että Ruutu+ katkesi just tuolloin
Ja sama toisin päin. Tappara-Kerho pyörii JYP-Lukko-otsakkeella.Taas toimii kuin unelma! Jyp-Lukko linkistä tulee Tappara-Hpk. Katsoin peliä ensin puhelimella, silloin toimi ok. Nyt tulin kotiin niin ei lähde oikea stream käyntiin mistään.
Taas toimii kuin unelma! Jyp-Lukko linkistä tulee Tappara-Hpk. Katsoin peliä ensin puhelimella, silloin toimi ok. Nyt tulin kotiin niin ei lähde oikea stream käyntiin mistään.
Ja yhtäkkiä Tappara-HPK vaihtui JYP-Lukko otteluksi...Taas toimii kuin unelma! Jyp-Lukko linkistä tulee Tappara-Hpk. Katsoin peliä ensin puhelimella, silloin toimi ok. Nyt tulin kotiin niin ei lähde oikea stream käyntiin mistään.