Sitten on omalle kohdalle osunut tiukimmat kassantädit.
No sille ei sitten mahda mitään mutta mahdollista useampien lippujen kertaostoon kuitenkin on, on se sitten hyväksyttyä tai harmaata aluetta
Sitten on omalle kohdalle osunut tiukimmat kassantädit.
Tietääkö kukaan voiko/ onko sallittua samalla Ruutu tunnuksella samanaikaisesti katsoa esim. Smart TV:n sovelluksen kautta lätkää ja joku muu perheenjäsen tabletilla ruutu-appsistä jotakin muuta ohjelmaa ?
Ok, mutta jos esim. toinen on tabletilla mobiiliverkossa eikä kotona niin sitten ei välttämättä toimi ?Samassa taloudessa (samasta verkko-osoitteesta) pitäisi pystyä kaksikin eri laitetta pyörittää ruutu+ ohjelmistoja
Ok, mutta jos esim. toinen on tabletilla mobiiliverkossa eikä kotona niin sitten ei välttämättä toimi ?
Ok, mutta jos esim. toinen on tabletilla mobiiliverkossa eikä kotona niin sitten ei välttämättä toimi ?
Tietääkö kukaan voiko/ onko sallittua samalla Ruutu tunnuksella samanaikaisesti katsoa esim. Smart TV:n sovelluksen kautta lätkää ja joku muu perheenjäsen tabletilla ruutu-appsistä jotakin muuta ohjelmaa ?
Tietenkin, ihan perus juttuhan tuo.Ootekko koitannu ku otatta sen blockin pois päältä niin refreshaa sivun? Siten ainakin itsellä lähtenyt aina pyörimään
Ruutu-sovellus Samsungin SmartTV:ssä on täyttä rautaa. Ei mitään valittamista. Ei mitään tarvetta millekään hertseille sun muille kromeille ja plokeille. MLB.tv-sovellus toimii myös moitteettomasti. Hyvä televisio ehkä, mene ja tiedä.
Ruutu-sovellus Samsungin SmartTV:ssä on täyttä rautaa. Ei mitään valittamista. Ei mitään tarvetta millekään hertseille sun muille kromeille ja plokeille. MLB.tv-sovellus toimii myös moitteettomasti. Hyvä televisio ehkä, mene ja tiedä.
Itsekin sain selvitettyä SmartTV ongelman Ruudun asiakaspalvelun kautta kun viikon sähköpostivaihdon jälkeen sieltä löytyi asiakaspalvelija joka osasi lukea sekä kirjoittaa. Kaksi ensimmäistä viestiä asiakaspalvelulta oli neuvoja ja testauksia joita ei voinut edes tehdä Smart TV:llä vaan koskivat puhtaasti Internet-selaimella tehtävää katselua.
Ratkaiseva korjaus omassa SmartTV:ssä oli kytkeä laite verkkopiuhalla kiinni verkkoon jolloin kiekon liikeongelma katosi. Kaikki muut verkko ja SmartTV toiminnot tuossa laitteessa ovat toimineet moitteetta langattomastikin, mutta Ruudun livekuva on näköjään niin herkkää tavaraa että vaatii kaapelin käyttöä. Nettiyhteytenä 50mb 4G liittymä ja muilta laitteilta katsottuna sekä yhteysnopeus että vasteaika pysyy suht. samana oli laite kytkettynä tuohon verkkoon langattomasti tai piuhan kanssa joten hiukan ihmettelen että mistä tuo kuvanlaatuero johtuu Ruutu-palvelussa, mutta pääasia että edes jollain kytkentätavalla homma toimii.
Mulla 4G 100mb, pitkään jo pohtinut että mikä vittu on kun kiekko nykii. Ei auttanut että kytkin piuhalla kiinni. Vähän on luovuttanut olo tuon suhteen. Laitan sitten tietokoneesta kiinni kun ei muu tunnu auttavan. Jos ruudulla olisi kilpailija, lähtisin niiden matkaan...
Tämä on muutenkin ihan tuuripeliä ruudun kanssa milloin se skulaa sitten ongelmitta. Osalla on uusinta rautaa, televisiota ja nopeaa nettiyhteyttä. Toisilla vanhempaa ja hitaampaa yhteyttä. Mä en tiedä kuinka monen tekijän yhteinen summa se on että kuva pyörii hyvällä laadulla ilman ongelmitta? Mulla on vuoden vanhalla pöytäkoneella toiminut kohtalaisesti, mutta kuva ei ole kaksinaista. Chromecastillä tuntuu olevan paras mahdollisuus saada HD-kuva.
Mulla 4G 100mb, pitkään jo pohtinut että mikä vittu on kun kiekko nykii. Ei auttanut että kytkin piuhalla kiinni.
Vähän on luovuttanut olo tuon suhteen. Laitan sitten tietokoneesta kiinni kun ei muu tunnu auttavan. Jos ruudulla olisi kilpailija, lähtisin niiden matkaan...
Osaako kukaan kertoa kokemuksesta, että kauanko kestää sen aktivointikoodin tuleminen? Vielä ei näy. Voihan sinne Ticketmasteriin soittaakin, mutta 2€/min maksaa puhelu asiakaspalveluun, mikä on aika outoa seki.
Näkyykö jollain TPS-Lukko Ruudusta?
Näkyy, kun menee sieltä appin urheilupuolen etusivulta. Silloin ei lähde pyöriin, jos koittaa jostain toisesta pelistä siirtyä siihen.