www.ruutu.fi – katselukoodit

  • 220 785
  • 695

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jos jotain sattuu kiinnostamaan kesän aikana näytettävät ohjelmat voin myydä omat tunnukseni Elokuun loppuun asti 1 kuukauden hinnalla (20e). Saisi edes omiaan vähän pois, kun ei tuota tule ollenkaan käytettyä :))
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
Pesäpallon Miesten Itä-Länsi -matsia katsottaisiin täällä suunnalla ihan mielellään. Mahtaisiko joltain löytyä koodia?
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
Viimeksi muokattu:

JohnDorian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NHL, Winnipeg Jets
En vissiin osaa käyttää sitä, kun yritän tilata niin joudun heti tekemään jonkun pitkän diilin. Vai mites tuo toimii?

Itsekin tuota ihmettelin aluksi, mutta ilmeisesti sen ilmaisviikon saa "Kuukausi"-tuotteen alta jossa lukee "Kokeile viikko 0€".
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Tuotakin kokeilin, mutta kun tilausta ei saa vahvistettua ilman että maksaa 30 euron kk-maksun niin taidan odottaa Liigan alkuun.
Ei siinä tarvitse maksaa mitään, pitää vain luottokortti liittää siihen, laskutus tapahtuu vasta kun se ilmainen viikko on kulunut. Itse otin juuri tuon ilmaisen viikon ja näköjään on 14.8 laskutuspäivä ja sitä ennen tilauksen voi perua.
 

Unajan Urho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei siinä tarvitse maksaa mitään, pitää vain luottokortti liittää siihen, laskutus tapahtuu vasta kun se ilmainen viikko on kulunut. Itse otin juuri tuon ilmaisen viikon ja näköjään on 14.8 laskutuspäivä ja sitä ennen tilauksen voi perua.

Kiitokset, sai tällänen tyhmempiki seppä homman toimimaan.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täältä löytyisi yksi koodi joka pitää käyttää 31.8 mennessä eli tämä kannattaa käyttää vaikka huomisen Pitsiturnauksen katseluun. Koodi menee ekalle joka laittaa yv.

EDIT: Koodi mennyt!
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Minulle kelpaisi myös koodi, en voi käyttää tuota nollahinta-tarjousta koska ko. kanava on minulla tauolla..
 

KallesS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Real Madrid
Nostetaanpas ketjua taas ylös liigakauden avauksen kunniaksi. Jos joltain löytyy 24h koodi, niin mielelläni ottaisin vastaan.
 

M#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Jos joltain löytyisi vielä tälle iltaa 24h koodi, nii olisin kiitollinen jos saisin sen. Kärppie matsi kiinnostaa kovasti
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mullekin kelpaisi koodi, jos sellaista löytyy keltään ylimääräisenä.
 

rytky

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers
Eipä haittaisi minuakaan jos joku tuon koodin haluaisi heittää! Papukaijamerkkejä tarjolla hyväntekijälle!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Koodia illaksi? :) Olen kyllä ostamasta Ruutua kk-perusteisesti mutta tietyistä syistä mielellään vasta ensi viikosta... :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös