Tuli hieman mielenkiintoinen ilmiö tuo "sanoma tunnuksen kanssa". Otin jatkon viime kevään päätteeksi Ruutuun, kun tarjoilivat kesäkuukaudet ilmaiseksi. Eli käytännössä oli se ~20€/kk 12kk, alkaen elokuusta eteenpäin. Sattui kuitenkin tuossa muuan viikko sitten, että luottokortti vaihtui, enkä muistanut heti päivittää uuden kortin tietoja tuonne systeemiin. Tästä ei tullut missään vaiheessa mitään sähköposteja tai viestejä mihinkään ja sitten reissussa ollessani yritin katsoa matsia ja ihmettelin, että mikä on kun ei tunnuksilla näy matsit. No sieltähän näkyi sitten maksunongelma ko. tilauksen kohdalla, mutta ei enää mitään mahdollisuutta päivittää luottokortin tietoja mihinkään, millä olisi saanut tilauksen takaisin voimaan. Ostin sitten vuorokausitiketin, kun kiireellä piti peli nähdä ja viime viikolla olin yhteydessä ruutuun tämän tiimoilta. Sieltä tuli vain ilmoitus, että ei ole mitään maksamatta ja sopimus vain on loppunut, kun uutta maksua ei ole voitu veloittaa ja samalla sopimuksella ei voi tätä enää jatkaa. Saan tietenkin tehdä uuden sopimuksen heidän kanssaan, jos haluan... no en ole tekemässä ainakaan taas vuodeksi eteenpäin. Pitänee ottaa pari kuukautta sillä vähän kalliimmalla hinnalla, mutta säästäähän siinä kokonaiskustannuksessa vähän.
Tämä vain informaationa, jos jollain muulla sattuu kortti vanhenemaan tai katoamaan sopimuksen aikana ja helppo vinkki päästä eroon ruudusta, jos sattuu ketuttamaan.