Mainos

World Wrestling Entertainment – WWE

• 476 167
  • 2 785

finmos21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ketkähän nuo tiimien viidennet jäsenet on? Ei ole tullut huhuja luettua. Rock tai joku uusi jäsen perheestä toki mahdollisia lisäyksiä.
Tongalaisten kaksimetrinen velipoika Hikuleo varmaan jossain kohtaa ilmestyy. Onko joukkueen jäsen vai sekaantuuko otteluun, ja kummalla puolella? Japanissa taisi olla enemmänkin hyviksen roolissa.
Codyn ja Owensin voisi toki tuohon heittää mukaan.
Olin näkevinäni somessa kuvan jossa oli WWE:n twiitti jossa kerrottiin Ortonin loukkaantuneen. Mutta joo, todennäköisesti loukkaantuminen on johtunut ihan muusta syystä.
Eiköhän tuo ihan juonikuviota ole.

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Ja nyt lähti itsellä viimeinen Network-maksu ever ja samalla pois tilauksesta. Sopivasti näkee vielä tässä kuussa Survivor Seriesin ja joulukuun 14. päivä tulevan Saturday's Night Main Eventin. Sitten katsellaankin Netflixin puolelta seuraavan kerran. Tämä tämmöisenä hoksautuksena jos muillakin on samanlainen tilanne tilauksen kanssa niin ei mene joulukuulta turhaan maksuun.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
LADIES AND GENTLEMAN!

Paul E. Dangerously se sieltä sitten palasi ja mukana tuli itse herra CM Punk. Siitä siis viides jäsen Romanin tiimiin. Tämä oli kova veto. Vähän yllätyin että paluu tuli jo nyt eikä tätä hillottu jopa itse Survivor Seriesiin, tässä on kuitenkin vielä se viikko sinne aikaa.

Tosin voihan se olla että tällä peliliikkeellä haluttiin varmistaa vielä ne viimeisetkin WWE Networkin tilaajat kuukaudeksi ennen Netflixiin siirtymistä.

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
LADIES AND GENTLEMAN!

Paul E. Dangerously se sieltä sitten palasi ja mukana tuli itse herra CM Punk. Siitä siis viides jäsen Romanin tiimiin. Tämä oli kova veto. Vähän yllätyin että paluu tuli jo nyt eikä tätä hillottu jopa itse Survivor Seriesiin, tässä on kuitenkin vielä se viikko sinne aikaa.

Tosin voihan se olla että tällä peliliikkeellä haluttiin varmistaa vielä ne viimeisetkin WWE Networkin tilaajat kuukaudeksi ennen Netflixiin siirtymistä.
Odotin Lesnaria mutta Punk käy myös. Oli kova veto!

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Odotin Lesnaria mutta Punk käy myös. Oli kova veto!
Ehkä Lesnar tuleekin sitten tuossa Bloodline Hollywoodin vs Bloodline Wolfpacin WarGames matsissa, ja koko juttu olikin vain Heymanin iso swerve!

Joku hämmennyshän tuon matsin lopussa varmasti tulee ja olisko se sitten itse Pääkkä eli Kivi, joka sieltä astelee itselleen antamansa vyön kanssa. Varmistetaan, että Netflixin ekassa Rawissa on mahdollisimman iso yleisö.

Enivei outo nähdä Heyman babyfacena kun on tottunut, että sieltä se Pingviini tulee taas.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Enivei outo nähdä Heyman babyfacena kun on tottunut, että sieltä se Pingviini tulee taas.
Tämä on totta, mutta toisaalta kyseessä oli aikalailla vääjäämätön lopputulema. Heyman kuitenkin nauttii painifanien keskuudessa suurta arvostusta, lisäksi mies on kerännyt aika isoja suosionosoituksia vähintään sieltä HOF-valinnasta alkaen, joten vähän pakko tuo oli faceksi kääntää. Ihan hyvä veto tähän väliin mielestäni.

diavolo

Jäsen
Edelleen oon sitä mieltä että olisi pitänyt mennä 4vs4, mutta kun mennään näin on Punk parempi vaihtoehto kuin Seth Rollins. Seth ja Roman eivät vaan voi olla samassa joukkueessa. Punkilla ei ole mitään kaunoja Romanin kanssa, mutta Solon porukka teloi Heymanin ja siitä saatiin syy Punkille lähteä heidän kimppuun. Loppujen lopuksi siis aika nerokkaasti kirjoitettu.

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Edelleen oon sitä mieltä että olisi pitänyt mennä 4vs4, mutta kun mennään näin on Punk parempi vaihtoehto kuin Seth Rollins. Seth ja Roman eivät vaan voi olla samassa joukkueessa. Punkilla ei ole mitään kaunoja Romanin kanssa, mutta Solon porukka teloi Heymanin ja siitä saatiin syy Punkille lähteä heidän kimppuun. Loppujen lopuksi siis aika nerokkaasti kirjoitettu.
Tuota olin juuri tulossa ihmettelemään, että mikä punkin optio tässä on. Lesnaria käsittääkseni oli huhuiltu myös tähän, että olikohan vähän viime minuuttien lisäys?

diavolo

Jäsen
Tuota olin juuri tulossa ihmettelemään, että mikä punkin optio tässä on. Lesnaria käsittääkseni oli huhuiltu myös tähän, että olikohan vähän viime minuuttien lisäys?
Ei kai noille Brock-huhuille ole ollut mitään katetta missään vaiheessa, ihan pelkkää mutuilua. Brock on edelleen sivussa koska sotkeutui Vincen seksiseikkailuihin, enkä usko että tulee takaisin kunnes syyttömyys todistetaan. Jos silloinkaan. Täytyy muistaa että Brock jos kuka on Vincen miehiä ja suhde Triple H:n kanssa taitaa olla vähän viileämpi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: J.K.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy