Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Buuaako jengi tuolle Dominikille koska se on taitava heel vai saako se vaan X-Pac heatia ja ihmiset vihaa sitä oikeasti? Harvoin tuollaista buuausta tulee kellekään.
Hankala sanoa. Vähän varmaan sekoitusta molemmista. Dominicilla on hyvä heelin slappable face kuten Cornette sanoisi, mutta sitten toisaalta yleisö kun tykkää nykyään entistä enemmän olla osana showta kaikennäköisillä woooo wuuuuu this is awesome-huudoilla niin Dominicin kohdalla tykätään sitten buuata oikein ekstra paljon hymyt naamalla.Buuaako jengi tuolle Dominikille koska se on taitava heel vai saako se vaan X-Pac heatia ja ihmiset vihaa sitä oikeasti? Harvoin tuollaista buuausta tulee kellekään.
Buuaako jengi tuolle Dominikille koska se on taitava heel vai saako se vaan X-Pac heatia ja ihmiset vihaa sitä oikeasti? Harvoin tuollaista buuausta tulee kellekään.
Lievänä off-topicina, ostin WWE 2K23 pelin ja yllättävän hyvä.
Näyttää itse asiassa näin hyvinkin randomisti nykypäivän WWE:tä seuraavallekin ihan hyvälle. Voisi varmaan huomenna jotain pätkiä ainakin katsella.Tää on nyt se paikka rikkoa Reigns. Muutoin pitää odotella seuraavaan maniaan. Ihan ok cardi noin yleensä.
Saa ainakin omasta puolestani. En ainakaan itse avaa tätä ketjua tai somea ennen kuin oon ppvn katsonut. Eri asia ehkä jos esim. jos joku yllätyspaluu vuotaa ennen ppvtä niin sen tyyliset voisi laittaa spoilereiden taakse.Saako täällä muuten puhua vapaasti tuloksista ilman spoilereita?
Ensimmäiseen sanoisin että storylinea ja jälkimmäiseen mietin että mitä helvettiä, mutta ilmeisesti USA:n mestari. Eli ei mikään iso vyö kaiketi.Jay sitten ilmeisesti lähti wwe:stä ja Rey mysteriostä mestari. Mitä täällä tapahtuu? Jotenkin ei nyt toi Reyn mestaruus oikein sytytä.
Oisin kyllä ehkä voinut katsoa tuon Austin Theory kortin loppuun mieluummin. Vaikka en tyypistä hirveästi pitänyt kun häntä pushattiin, niin jotenkin jo tottunut siihen. Toki jos tässä ei ole jotain takana, että Austinista oltaisiin tekemässä main eventeriä tai jotain.Ensimmäiseen sanoisin että storylinea ja jälkimmäiseen mietin että mitä helvettiä, mutta ilmeisesti USA:n mestari. Eli ei mikään iso vyö kaiketi.
Tästä olen itse rantannut jo vuosia ellen yli vuosikymmentä. Joo siis tiettyihin matseihin finishereiden "ylikäyttö" sopii, mutta ne pitää osata myös myydä otteluissa oikein. Esimerkiksi Shawn Michaelsin ja Undertakerin WrestleMania-otatuksissa finishereitä käytettiin melko huolella, mutta niissä tilanteissa ne sopivat tarinaan. Etenkin siinä jälkimmäisessä kun molemmilla oli pelissä paljon, Takerilla voittoputki ja Michaelsilla koko ura. Näissä "big match situationeissa" sen ymmärtää kun panokset on valtavat niin jostain vielä kaivetaan voimat nousta ylös. Lisäksi nämä ammattimiehet osasivat myydä ne finishereiden vaikutukset oikein, eli vaikka Undertaker nousi superkickistä tai Michaels tombstonesta niin molemmat saivat myytyä ne liikkeet niin että kasvoista "näki" miten ei välttämättä olla ihan tällä planeetalla.Nykyisin kun on 10 finisheriä ennen kuin matsi loppuu, niin sekin väsyttää kovasti. Ei oikein jaksa välittää enää, mutta toisaalta tällain säilytetään sellaista tiettyä uskottavuutta, kun toinen on vaikea voitettava. Onhan näissä paikoin siis jotain hyviäkin hetkiä ja tarkoituksenmukaisuutta, mutta jokaisessa ottelussa homma kääntyy niinpäin, että lopulta sen oppii mikä niistä lukuisista finishereistä lasketaan loppuun asti.
Mobiilisovelluksella näkyy siinä kelausvalikossa että milloin joku matsi tai segmentti alkaa, eli ainakin sen avulla pystyy skippaamaan haluamaansa skeidaa yli. Mutta kieltämättä on melko raskas käyttää muuten, itse eilen ihan PC:n verkkoselaimella tsekkailin paria vanhaa juttua ja siellä oli kyllä ihan herran hallussa että mihin sitä itsensä skippasi.Pistin Networkin päälle PS5:llä pienen kesätauon jälkeen, ja voin herranpieksut kuinka onnettomaksi tuo sovellus oli päivitetty sen aikana. Eihän tuo ollut aiemminkaan käytettävyydeltään mikään maailman helpoin tai jouhevin, mutta nyt koko höskästä on onnistuttu tekemään niin sekava ja kankea ettei mitn järkeä. Olin kahlannut pitkin kevättä noita nostalgisia vuosien 2003-2005 settejä kronologisessa järjestyksessä, mutta nyt se on lähestulkoon mahdotonta ja mikä pahinta: Käytöstä oli poistettu kokonaan ominaisuus jolla pystyt skippaamaan ne matsit ja segmentit jotka eivät itseä kiinnosta, eli nyt täytyy vaan kelailla ja kelailla ja toivoa ettei tee sitä liikaa tai liian vähän. Näitä länsimaisen peruspullukan ongelmia joo, mutta onhan tuo pitkässä juoksussa tosi turhauttavaa ja hidasta touhua jos haluat edetä sisältöä nimenomaan tietyssä järjestyksessä tietyltä aikakaudelta.
Sen edellisen version kanssa oppi jotenkin miekkailemaan ajan saatossa, mutta tämän uuden version kanssa menee jo sellaiseksi säätämiseksi että antaapa olla, ja tulee mieleen HBO Nordicin ajat jolloin tarjolla olisi pirusti kiinnostavaa ja omassa sapluunassaan laadukasta sisältöä, mutta itse softa tuhoaa kaiken mielenkiinnon sitä kohtaan. Pakko ihmetellä että onko tätä edes testattu ennen julkaisua, sillä niin vaikealta tuo käyttö tuntuu ainakin Pleikkarilla. Liekkö helpompaa muilla alustoilla, kokemuksia?
Eiköhän Jey ole vain sinne Survivor Seriesin tai Royal Rumblen kulmille lomalla, niin saavat venytettyä tuota tarinaa vielä. Ensi vuoden Wrestlemaniaan veikkaisin Jey vs Jimmy -matsia, kuten veljekset ovat aina unelmoineet.Jay sitten ilmeisesti lähti wwe:stä ja Rey mysteriostä mestari. Mitä täällä tapahtuu? Jotenkin ei nyt toi Reyn mestaruus oikein sytytä.