Riippuu toki miten main stream uutinen luokitellaan, mutta ainakin CBS, ESPN, USA Today, New York Post, Metro (UK), Forbes ja ABC ovat tuosta uutisoineet. Tokikaan Punk ei ole wrestling-skenen ulkopuolella yhtä tunnettu nimi kuin mitä nuo "golden eran" ja "attitude eran" elämää suuremmat hahmot, mutta sitäkin tunnetumpi nimi nimenomaan wrestling-skenessä. Siitä olen toki täysin samaa mieltä, että jo tulevana keskiviikkona Milwaukeessa oleva AEW Dynamite näyttää varmaan vähän paremmin sen suunnan Punkin nykyisen suosion suhteen, koska Chicagossa mies on yhtä suosittu kuin mitä Bulls, Cubs, Bears ja Blackhawks ovat, joten kotiyleisö on tietenkin pähkinöinä tästä paluusta ja syövät miehen kädestä. Itse en tosin epäile hetkeäkään, etteikö alkuun Punk toisi AEW:lle enemmän katsojalukuja niihin jaksoihin, missä itse esiintyy. Ja etenkin niitä katsojia, jotka aktiivisesti seurasivat silloin, kun Punk paini ennen tuota sapattiaan, itseni tähän mukaan lukien. Ensimmäinen tanssi, kuten tuo AEW Rampage jakso oli nimetty, on niin sanotusti tanssittu, ja nyt on aika lyödä puita uuniin, jotta tästä jää AEW:lle käteen muutakin kuin vain yksi suuri ilta. Ensi kuussa sitten vielä se Bryan Danielson mukaan, niin alkaa starpower olemaan jo ihan kiitettävällä mallilla.