Onko Scorpion G hankittuna vai jäikö kaupan hyllylle?
On toki. Heittämällä paras premivaunu mitä WG on ikinä julkaissut ja tekee krediittejä ihan älyttömästi, täysin keskinkertaisella rundillakin jää yleensä se 70k käteen.
Onko Scorpion G hankittuna vai jäikö kaupan hyllylle?
Eikös sen Ruotsin pitäisi tulla ihan tuota pikaa? Se on kyllä ihan totta, että täyttä rahastustahan tämä peli on ja kyllä WG on siihen aika oivat keinot keksinyt.Alkaa linjat/maat loppumaan kesken ja WG tekee toinen toistaan kovempia ja kalliimpia premejä jolla rahastetaan
Eikös sen Ruotsin pitäisi tulla ihan tuota pikaa? Se on kyllä ihan totta, että täyttä rahastustahan tämä peli on ja kyllä WG on siihen aika oivat keinot keksinyt.
Nyt siellä näyttää olevan premium-shopissa ensimmäinen ruotsalainen tankki. Pelissä ei vielä eilen näkynyt uutta linjaa, mutta toivottavasti lähiaikoina. Ei sillä, että mulla olisi mitenkään linjoissa tankit muutenkaan loppumassa, mutta ainahan ne uudet linjat on mielenkiintoisia.
Mitä ihmeitä nämä uudet vehkeet T34 B, AMX 49 L ja tuo SuperPershingin heavy(?)-versio ovat?
Jenkkien patriot on varmaan skorpionin jälkeen täysin op vermes verrattuna mihin tahansa kasitierin vehkeeseen verrattuna. Nopea, kovahko torni, ja hillitön dpm nopealla kudilla sekä suht kovalla penellä. En osaa sanoa mikä logiikka on tuoda noin op vehje peliin, etenkin kun vertaa siihen että esim lataus on ~sekunnin nopeampi verrattuna esim. lighteihin, lisättynä tornin kääntyvyyteen sekä pieneen bloomiin. Noita on todella hankala avoimessakaan maastossa pyörittää..
Tietysti WG kerää tuolla hetken rahaa ja sitten tuota nerffataan heikommaksi.
Elikkä ruotsalaiset vaunut ovat nyt tulleet.
Oho, T34 buffattu! Dispersionit tippuneet, aiming time parantunut ja view range parantunut.
Ja se on silti paska vaunu, etenkin kun uusi jenkkien premihevi (T26E5) on ihan pirun OP, niin T34 on lähinnä xp farmi.
T34:ssa ei oo tällä hetkellä mitään muuta kuin vauhti, mikä tekee tosta edes jollain tavalla huonon..tekee rahaa vieläkin todella hyvin.
Kertakaikkiaan hienoa, kun malinovkassa kohtaamisessa alapuolen tiimistä jää about puolet cämppimään lähdön vieressä olevan kiven ympärille. Vastaavasti yläpuolen tiimi tuntuu cämppivän hevit mukaan lukien td lipalla järven yläpuolella. Mitä vittua on tapahtunut aktiiviselle pelaamiselle?
Vielä hienompaa on ku n. joka toisen pelin jälkeen tulee joku näistä cämppijöistä avautumaan pelin jälkeen kun luukuttaa blindina perus cämppikohtiin kuulaa. Perus cheatteria jaksetaan kyllä huutaa, vaikka itse pojotetaan siinä peruspuskassa.
Eilen pelasin El Halloufissa Batilla ja ilmoitin meneväni keskelle spottaamaan ja pyysin tukea. Oma E100 ilmoitti, että se on paha virhe, olisi vissiin pitänyt ajaa Bättikin sinne hevikulmaan... No menin kuitenkin ja sain tukeakin. Hävittiin ja tämä kyseinen E100 tuli avatumaan tallin puolella ja kertoi että mä hävisin sen pelin. Sillä oli kolme kutia ja kaksi osumaa (alle 1000 damaa, ampui siis varmaan HE:tä), mulla high caliber ja yli 2k spottia (yhteensä yli 7k damaa ammuttu + avustettu).
Ace tankeria vaan ei tahdo millään tulla:
Linkki vie matsiin Leolla, ei ässää mutta ei kai tuo kaukanakaan voi olla.