Vasta itse todetty hyvä esimerkki on ELC. Varmaan 80% tällä pelaajista tekee suiciderushin heti alussa päätyen 0 damageen. Spottidamaa wn8 ei huomioi ollenkaan ja spoteista tulee muistaakseni joku hyvin marginaalinen lisä. Vaunulla pystyy kuitenkin ampumaan kohtuu helposti varovaisella pelaamisella n. 1000 damagea (4-5 osumaa) jolla saakin sitten jo n. 5000 wn8 lukemaksi. Reilulla 1,5k damagella lähennellään jo kymppitonnia! Toisen ääripään esimerkiksi voi ottaa Helcatin. Tällä vaunulla huonokin pelaajaa suorittaa vähintään kohtalaisesti mikä puolestaan nostaa hyvien tulosten rajaa merkittävästi. Yhtä alemman tierin t49:llä saa kuulemma puolestaan taas ihan jäätäviä lukemia juuri tuosta syystä että vaunu on selkeästi vaikeampi aloittelijoille/huonommille pelaajille.
Tämä pitää pitkälti paikkansa. Kaveri on vedellyt WZ-132:lla viime aikoina tankkiässämatseja useampia/päivä, eilen mm kuusi kappaletta joissa olin mukana. Vahinkoa tehnyt 3-4 kiloa näissä matseissa + spotit päälle ja paras matsi taisi olla wn8:lla ~25 tonnia. Spottaamista wn8 ei huomioi käytännössä lainkaan mutta kuten sanoit, jos teet lämää niin avot. Hellcat ja T49 on statsihuoraajien ykkösvaunuja.
Eilen kävi pitkästä aikaa ärsyttävin kokemus aikoihin. Ensk ja FCM36 kolmosen premiTD. Oma tiimi häviöllä 10-13. Oma BT-2 menee resettaamaan ja tappaa itsensä. Tästä alkaa minun haukkuminen ja sijainnin paljastaminen. Vihu ajeli meidän lipulle, BT-2 ja toinen tomaatti kertoivat koko ajan chatissa mitä kautta ajelen minnekin ja miltä puolelta. Lopputulema oli se, että vihun SextonII ja minä kahdestaan hengissä. Omat kertoivat mistä tulen ja vihun Sexton veti blindina nurkalle mihin omat olivat opastaneet vaikka yritin muutella suuntaa sen minkä kerkesin. Hidas vankkuri tuo on joten ihmeisiin en pystynyt. 7 tappoa ja yli tonni damaa. Omat raportit laittelin loppuun näistä kahdesta apinasta.
Tuli muuten eilen huima matsi myös S35 premillä. Vitosen matsissa ~1300 damagea ilman että olisin ampunut kultaa kutiakaan. Tappoja seitsemän, suurikaliiperinen ja wn8 ~14k. Rahaakin taisi tulla 40 tonnin luokkaa nettona kun normi ap ei maksa mitään. Eilen oli ihan kelpo päivä muutenkin kun wn jäi päivältä keskiarvoltaan yli 2200.
Loppuviikosta alkaa kesäloma ja sitä tulee vieteltyä pitkälti mökillä joten pelit taitavat jäädä vähiin tulevina viikkoina.