World of Tanks

• 265 281
  • 2 155

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Aivan mahtava juttu tämä uusi Saksan TD-linja, ei tarvitsekaan alkaa suunnitella siirtymistä raskaisiin vaunuihin kun saa uutta tutkittavaa rakkaisiin tankintuhoojiin! Ja tosiaan kun periaatteellisista syistä en muiden valtioiden vaunuihin juuri koskekaan, on tämä uudistus enemmän kuin tervetullut.

Erityisesti odotan Nashornia ja Stuerer Emiliä, molemmat hieman paranneltuja versioita Dicker Maxista. Nashornin 88mm l/71 tulee tier VI:ssä tekemään totaalista tuhoa, jos WG ei keksi kyseistä kanuunaa nerffata päivitykseen.

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Olen viimein todennut, että omaan pelityyliini ei sovi oikeastaan ollenkaan td:t. Tai ei ainakaan tornittomat. En vaan malta pysyä riittävän takana, ja aina on joku pirulainen kiertämässä karuselliä ympäri. Toki voisi pelityyliä vaihdella, mutta tykkään vaan olla agressiivinen. Jenkkien linjassa seuraavaksi olisi T28 prot, sen voisi vielä hankkia ja myydä muut. Pidän eniten raskaista vaunuista, mutta muutamilla mediumeilla on ollut kivaa. Vielä ei ole tullut vastaan M4A3E8 Shermanin voittanutta, jolla sai manoveroida sopivaan paikkaan ja ampua vastustajat seulaksi nopealla tulinopeudella. Sillä olen tehnyt parhaimmat tulokseni. Mediumeista T20, t-43, Panther ja Centurion ovat nyt tallissa, tosin sain juuri tutkittua Panther II, joten se menee vaihtoon. Sherman pitää ostaa jossain välissä takaisin, oli se sen verran mainio laite.

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itselläni mielenkiintoa herättää uusi Saksan td-linja. Kuten pätkässä sanotaan, olemattomalla panssaroinnilla mutta tulevissa 9 & 10 tierin td:issä on molemmissa rullatykit. Tiedossa siis todella paljon vahinkoa...

Itse sain sen käsityksen, että vain X-tason ois rullalla, mutta vaihtoehtona olisi valita kahden eri tykin välillä. Mielenkiintoista myös se, että kolme ylinta olisi kääntyvällä tornilla, mitenköhän nopeita noi tulevat olemaan? Varmasti kunnon panssarointiin tottuneilla sakutd pelaajilla saattaa olla vaikeuksia tottua lasisuuteen jos näitä alkaa grindailemaan.

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Ompahan ollut vaikea jakso jo pitkään. Matseissa tuntuu tulevan turpaa, teki sitten mitä tahansa. Voittoprosentti on pyörinyt jossain 30-40 pinnan välimaastossa. Koko paska onni lähti KV-1:den hankinnan myötä en muistanutkaan, kuinka paska pelattava tuo vitostason OP tankki onkaan. Yksinkertaisesti huipputykillä ja maagisesta bounceleriumrista tehy panssari ei paljoa auta jos tankkin liikkuvuus on tuntuu olevan reilusti vielä KV-2:sta huonompi.

Tässäkin pelissä tappiot ovat aina paskojen tiimikavereidin syytä? Vaikka matseissa tuli pataan en hirveästi asiasta alkanut stressamaan, vaan päätin suhtautua tappioihin vähän analyyttisemmin, ja huomasin että 15 kertaa 22 pelissä oman tiimin top tierit (mukaanlukien itse) olivat paskempia, kuin vastustajan. Matsit analyysin pohjalla olivat kasitasolta kymppitasolle. Kerran omaan porukkaan osui mukaan ihan tajuttoman rautainen platoona. Vastustajalla rautaisia platoonia oli näissä matseissa 5 kertaa. Näillä rautaisilla platoonilla tarkoitan jotain kolmen todella hyvän pelaajan batin tai foch 155 platoonaa. Ei mitään perus hyvien vihreiden pelaajien platoonia, vaan oikeasti hyvien.

Toinen iso asia oli kartat. Siegfried line hyökkääjänä ja sand river hyökkääjänä tuntuvat olevan todella vaikeita voittaa. Aluksi Sand riverin hyökkäys tuntui kohtuullisen tasaiselta, mutta vähitellen porukka on oppinut puolustustamaan ja ei tapa itteään F9 kukkulalla. Sand riverin hyökkäys vaatii onnistuakseen monipuolisempaa peliä, kuin molemmilta laidoilta ryniminen. Siegfried linen hyökkäys puolestaan tuntuu olevan todella vaikea. Yläpuolelta starttaavien hyökkääjien on todella vaikea selvitä välittömästi kaupungin yläpuolella mäellä, tien kohdalla, olevien hulldown tankkien ohi.

Edelleen karttoihin liittyen Redshiren encourter tuntuu olevan todella vaikea oikealta puolelta starttaavalle teamille. Porukka yksinkertaisesti tuppaa ajaa kuolemaan sinne oikean alanurkan kukkulalle. Vasemmalta puolelta starttaaminen on paljon helpompaa ja tarjoaa helpommat mestat mihin mennä, joko taloille lipun läheisyyteen tai lipun alapuolellle pikku kukkuloiden väliin. Tasapuolisuuden nimissä oikealta starttaava joukkuee pääsisi ajamaan jokea pitkin kylään lipun yläpuolelle, mutta tämä reitti on melkoisen epäsuosittu ja tälle reitille tuskin saa ketään kaveria mukaan.

Jatkettaessa karttojen parissa murovanka tuntuu olevan yläpuolelta starttaaville reilusti helpompi verrattuna alhaalta starttaaville. Kartan vasemmalla reunalla vasemmassa yläkulmassa olevat kukkulat tarjoavat reilun etulyöntiaseman yläpuoliselle joukkueelle. Hyvä huldown tankki tai joku Foch täällä takaa yläpuoliselle joukkueelle reilun edun. Portissa puolestaan alhaalta aloittavilla on mahdollisuus päästä keskellä kartaa enne rataa olevalle painanteelle, josta pystyy ampumaan junanvaunujen ali keskelle ja hulldown asemasta radan suuntaan. Hyvä pelaaja pystyy tästä kohdasta tekemään paljon damagea.

Edellisiin viitaten jostain kartoista on löytynyt itselle hyviä kohtia, johon muut eivät yleensä tajua mennä ja näistä kohdista pystyy vaikuttamaan keskimääräistä enemmän matsin lopputulokseen. Varmaankin pelin kulkemiseen liittyen tappioputkiin vaikuttaa myös reilusti se, mitä karttoja joutuu pelaamaan ja miltä puolelta.

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Tässäkin pelissä tappiot ovat aina paskojen tiimikavereidin syytä? Vaikka matseissa tuli pataan en hirveästi asiasta alkanut stressamaan, vaan päätin suhtautua tappioihin vähän analyyttisemmin, ja huomasin että 15 kertaa 22 pelissä oman tiimin top tierit (mukaanlukien itse) olivat paskempia, kuin vastustajan. Matsit analyysin pohjalla olivat kasitasolta kymppitasolle.

Mielenkiintoinen havainto tämä huonomman top tierin vaikutus otteluiden lopputulokseen. Pitää ruveta itsekin asiaa seuraamaan. Toki aina sillä on vaikutusta miten top tier käyttäytyy. Nopeasti itsensä tappava tai toisaalta jossain piilossa lymyävä top tier aiheuttaa usein tappion.

Itse olen havainnut, että aika monesti tulee vastaan tilanne, jossa jengi jakautuu jotenkin idioottimaisesti. Hyökkäystehtävissähän ei haittaa automaattisesti ollenkaan vaikka hyökättäisiin vain yhtä kartan laitaa pitkin, mutta tavallisessa- ja kohtaamistaistelussa joskus näkee kolmen sekunnin jälkeen, että vituksi menee tekee sitten mitä tahansa, kun pahimmillaan jollekin etenemisuralle ei lähde ketään. Aikaisemmin menin joskus paikkailemaan, ja pidättelemään hyökkäystä tyhjälle puolelle. Enään en yksin lähde itsemurhaa suorittamaan. Mukavampi on sitten mennä joukolla tuhoon.

Omat vaunut on 6-8 tierin pelejä. Silläkin tuntuu hirveästi olevan vaikutusta miten MM onnistuu. Ja jos sattuu samaan vastaansa pari korkeamman tierin raskasta vaunua, joihin ei vielä saa juuri damagea aikaiseksi, niin ovatpa hyvät neuvot kalliit. Esim seiskalla ysiä vastaan on kyllä aika ikävää, jos on vielä päästänyt etäisyyden lyhyeksi. Ja seiskalla joutuu jatkuvasti painimaan ysien kanssa, joten on pakko oppia aika varovaiseksi. Ehkäpä tämä on hyvää koulutusta sitä varten, kun joskus saa ne kymppivaunut. Ne ovat kai aika tasaisia suhteessa toisiinsa, pitää vain tuntea vaununsa hyvät ja huonot puolet.

Edelleen tuntuu, että paras tulos tulee kun sopivan kokoinen porukka lähtee (varovaisen) agressiivisesti hyökkäämään TD:ten tukiessa. Vihulaiset saadaan yksi- kaksi kerrallaan tuhottua.

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Itsellä on sellainen havainto että tappiopeleissä on pari yhdistävää tekijää (pelaan lähinnä TD-miehenä 4-7 tierejä):

- omat top tierin heavyt/medikat eivät osaa ja ollaan heti pahassa materiaali-alivoimassa
- ei saada alueellista ylivoimaa, elikkä koko ajan osa tankeista on pois sota-alueelta tai yksi/kaksi vihun tankkia pidättelee pitkään jonossa olevaa omaa muodostelmaa jollakin hyökkäysuralla (pahimmillaan niin että vihun arty saa ampua kasaan)
- scouttaus ei ole järkevää tai sitä ei ole, kaikki camppaa
- porukka ei ymmärrä milloin pitää tehdä fall-back ja milloinka Alamo-tyylinen viivytys, elikkä menetetään tankkeja turhaan tai sitten päästetään vihu läpi ennenkuin toisella uralla on tehty läpimurto
- Ei ymmärretä oman tankin vahvuuksia, pelin alussa painetaan Hetzerillä kärkeen ja KV-1 jää basecamppaamaan puskaan

Tuo toinen kohta on mielestäni koko winraten avain. Oman puolen tankeista mahdollisimman monen pitäisi olla ampumalinjalla vihuun ja tankkien etäisyys sopiva, ei liian kaukana ettei keskitetty tuli onnistu, muttei liian lähellä ettei pystytä havannoimaan mahdollisimman laajasti maastoa. Tällöin myös TD:t ja SPG:t pystyvät antamaan tukea. Vaikka StuG:ini on lähes näkymätön, niin yksinään sillä paria heavya/medikkaa vastaan saat enemmän damagea ehkä tehtyä, mutta reilussa kymmenessä sekunnissa olet savuava raunio jos vihu saa sinusta näköhavainnon. Jos molemmilla puolilla on 15 tankkia ja toisella aktiivisesti taistelualueella 5 ja toisella 10 niin kohtuu selvä on mitä tuossa keskimäärin käy, hetken päästä on toisella jäljellä 10 hujanhajan ja toisella 13 tankkia hyvässä muodostelmassa ja asemassa. Seuraava vastaava yhteenotto ja ollaan 5-11.

En kanssa tajua mikä ihme siinä on että joillakin on pakko taistella heavyja vastaan toivottamissa tilanteissa lighteilla/TD:llä. Aiheutetun lisädamagen määrä saattaa olematon siihen hyötyyn minkä yksi lisähavaintopiste kentällä tuo varsinkin loppupeliin. 1 hp jäljellä voi vielä ampua ja havainnoida, se on paljon arvokkaampaa kuin 5-10% pois vihun heavyn hitpointseista (kun viimeinen osuma on kuitenkin suurella todennäköisyydellä overkilli). Tietyillä kentillä bottom tierin light on täysin arvoton alkupelissä, ja jokseenkin keskipelissäkin, mutta loppupeleissä sen mahdollinen alkupelin lisädamage vihuille on täysin mitätön kykyyn skoutata muille ja huntata vihun artya. Tai capata.

Inhoan myös näitä yksittäisiä flankkaajia, basecamppajia ja suicidescoutteja. Alle kolmen tankin muodostelma on yleensä kohtuu hyödytön, ja huonolla radiolla tehty light tankin rush ... aaaahh.

Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siegfried line hyökkääjänä ja sand river hyökkääjänä tuntuvat olevan todella vaikeita voittaa.

Assaultit ovat yleensä niin älyttömän yksipuolisia, että olen jo kauan aikaa sitten poistanut ne käytöstä. Jos joku ei siis ole huomannut, niin pelin päävalikostahan voi valita haluaako pelata standardin lisäksi Encounter ja Assault mappeja vai ei.

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Itsellä on sellainen havainto että tappiopeleissä on pari yhdistävää tekijää (pelaan lähinnä TD-miehenä 4-7 tierejä):

- omat top tierin heavyt/medikat eivät osaa ja ollaan heti pahassa materiaali-alivoimassa
- ei saada alueellista ylivoimaa, elikkä koko ajan osa tankeista on pois sota-alueelta tai yksi/kaksi vihun tankkia pidättelee pitkään jonossa olevaa omaa muodostelmaa jollakin hyökkäysuralla (pahimmillaan niin että vihun arty saa ampua kasaan)
- scouttaus ei ole järkevää tai sitä ei ole, kaikki camppaa
- porukka ei ymmärrä milloin pitää tehdä fall-back ja milloinka Alamo-tyylinen viivytys, elikkä menetetään tankkeja turhaan tai sitten päästetään vihu läpi ennenkuin toisella uralla on tehty läpimurto
- Ei ymmärretä oman tankin vahvuuksia, pelin alussa painetaan Hetzerillä kärkeen ja KV-1 jää basecamppaamaan puskaan

Muutama todella hyvä pointti, samansuuntaisia havaintoja itsekin tehneenä. Erityisesti allekirjoittanutta vituttaa tuo scouttauksen puute, mikä on TD:llä pelatessa oikeastaan elinehto. Yritä siinä sitten käyttää tulivoimaasi, kun yhtään vihua et näe. Ja jos joku sattuukin scouttaamaan, on usein kyseessä todellinen kamikaze joka ammutaan muutamassa sekunnissa. Toinen eniten vituttava asia ovat nuo basecamppaavat heavyt, useastikin noita olen koittanut kehottaa mitä ystävällisimmin etenemään, laihoih tuloksin. Ei ole TD:n elämä helppoa, ei.

Yllä olevat oikein korostuvat tuolla isojen tierien matseissa. Sain hankittua itselleni Jagdtigerin, ja kiinni ovat tällä hetkellä kaikki parhaat osat lukuunottamatta tykkiä. Aiemminhan tuon pitkän 12,8cm:n sai kiinni jo ennen uusien telojen asentamista, mutta eipä enää. Lyhyt, Ferdistä ja JPII:stä tuttu 12,8cm on edelleen sinänsä ihan mukiinmenevä pyssy, mutta kyllähän tuo ikävän tehottomalta tuntuu tier IX:n ja X:n vaunuja vastaan. Ehdin Ferdillä tottua ilmeisesti liian hyvään, kun tuolla kanuunalla pääsi joskus jopa VI tierin vaunuja räiskimään.

Muutenkin JT vaatii pelaajalta paljon, kun tuo runko on suoraan sanottuna kehno. Etenkin lowtierinä menee todelliseksi piileskelyksi, varsinkin kun tykilläkään ei pysty kuin korkeintaan kutittamaan vihuja. Grindaus kohti parasta kanuunaa on kovin tuskallista, kun jopa keskivertovoitoistakin rapsahtaa taloudellisesti takkiin, sen verran kalliit ovat korjaus- ja ammuskustannukset. Toivotaan jälleen, että top-kanuuna muuttaa koko vaunun luonteen, kuten niin usein aiemminkin.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Assaultit ovat yleensä niin älyttömän yksipuolisia, että olen jo kauan aikaa sitten poistanut ne käytöstä. Jos joku ei siis ole huomannut, niin pelin päävalikostahan voi valita haluaako pelata standardin lisäksi Encounter ja Assault mappeja vai ei.

Täytyy vielä jatkaa että Assaultit noissa random battleissa ovat hankalia koska koskaan niitä ei kukaan yritä koordinoida mitenkään, esimerkiksi yksinkertainen kaikkien heavyjen kerääminen murtautumaan yhdestä kohtaa läpi auttaisi kummasti. Komppanioissa assault onkin sitten aivan toinen asia.

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Täytyy vielä jatkaa että Assaultit noissa random battleissa ovat hankalia koska koskaan niitä ei kukaan yritä koordinoida mitenkään, esimerkiksi yksinkertainen kaikkien heavyjen kerääminen murtautumaan yhdestä kohtaa läpi auttaisi kummasti. Komppanioissa assault onkin sitten aivan toinen asia.

Välillä tulee itse yritettyä sanoa, että "everyone on this side", mutta yleensä kukaan ei reagoi mitenkään. Joskus, kun melkein koko tiimi vahingossa lähtee samalle puolelle, niin ne pari sieltä toiselta puolelta huutaa "noobs, all on the same side". Kukaan ei tunnu tajuavan noiden pelimuotojen eroja, vaan aina painetaan samalla normitaistelun taktiikoilla.

Itse laitoin WoTin hetkeksi tauolle, kun sain yhden linjan valmiiksi ja 6 tierin pelit olivat niin hirveätä kuraa, että hermot meni. Nyt menee varmaan ainakin jouluun saakka muita pelejä.

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Vaikkei kuulu ketjun aiheeseen suoranaisesti, niin kiinnostaa silti tietää, onko jengi tutustunut jo Warthunderin juuri julkaistuihin Saksan ja Neukkujen tankkipuihin?Ja mitä mieltä ylipäätään ko. pelin tankkipuolesta?

Tuohan on hieman realistisempi sikäli, että tuossa ei tule olemaan ns. piirrustuspöytä -tankkeja, eikä tankit ilmesty tyhjistä näkyviin, kun joku ne spottaa, vaan näet ne jo kaukaa jos vain itse huomaat ne. Lisäksi, PzIII:n tykillä voit vahingoittaa IS-4:sta, mikä WoTissa taas ei onnistuisi.

Youtubesta löytyy muutamia gameplay videoita, sekä muutakin esittelyä Warthunderin maasodasta.

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Jaaha, taas on tullut väännettyä peliä, tällä kertaa kyllästyin Leopardilla pelleilyyn ja vaihdoin linjaa, kokeilen ensimmäistä kertaa tykkimiehenä oloa Ranskan linjaa seuraten. 50 peliä olen nyt pelannut AMX 105lla (eli Tier IV) ja aika hauskaahan tuo on (ainakin vielä). Tuntuu että samalla olen oopinut myös liikkumaan eri tavalla muilla tankeilla, kun on päässyt seuraamaan muiden virheitä :). Voittoprosentti on tällä hetkellä tuolla SPGllä 51% eli koko lailla sama kuin minulla muutenkin (lantin heittoa).

Olen tehnyt samoja huomioita kuin muutkin tuosta top tierien tärkeydestä, pelasin esim. eilen Tigerillä parikymmentä peliä ja niistä 14 oli ylemmän tierin matseja, no minun tuurillani näistä 10ssä oli top tierien voittoprosentit siellä 40-45%. Eilisen saldo siis kokonaisuutena huimaava 7 voittoa ja 13 tappiota.

Peli-into meinaa välillä laantua kokonaan koska pidän TDstä mutta menin valitsemaan Ferdin, nyt on vielä 40k isoon kanuunaan ja tämä vääntö on kyllä todella tuskaista, Ferdi on huonon liikkuvuuden myötä riippuvainen tiimikavereista ja tuntuu että kaikki puolivaloilla pelaavat osuvat minun kanssani samaan poppooseen. Eli suosittelen JAgdPanther IIsta satunnaismatsien pelaajille. Tänään taas linjoille ja löydyn Jatkis65en alta.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Tänään taas linjoille ja löydyn Jatkis65en alta.

Tänään olen minäkin puikoissa. Tarkalleen noin 15 sekunnin kuluttua aukeaa olut - siitä 15 sekuntia myöhemmin WOT. :)

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään tuli vedettyä ekat jatkis-platoonat mirasanen ja Tiityyn kanssa. Kivaa oli vaikka aikamonta kertaa annoimme sen korkeimman uhrin isänmaalle. MM oli vähän hanurista kun tier V td-platoon oli koko ajan seiskan matseissa.

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitäisikö suunnitella kasi- tai kuutostierin jatkiskomppa jollekin illalle?

Minulta irtoaisi kasitierin komppaan T34 ja kuutoseen Hellcat. Maanantaina klo22 jälkeen kävisi minulle hyvin ja varauksin tiistaina klo20 jälkeen. Ajatuksia ehdotuksia?

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eka Halonen tuli äsken, T40 oli alla. T40 on sillä VI-tierin tykillään kyllä aika mainio vehje, miehistöllä on semmoin 63% camo-skill ja aika rauhassa saa kyllä näköjään puskista paukutella.

http://img834.imageshack.us/img834/4412/bg9n.jpg (linkki vie kuvaan heron statseista ko. matsista)

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Pitäisikö suunnitella kasi- tai kuutostierin jatkiskomppa jollekin illalle?

Minulta irtoaisi kasitierin komppaan T34 ja kuutoseen Hellcat. Maanantaina klo22 jälkeen kävisi minulle hyvin ja varauksin tiistaina klo20 jälkeen. Ajatuksia ehdotuksia?

Maanantaina klo 22 sekä tiistai klo 20 sopisi myös minulle Tier6 VK:lla.

-Tinke

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään tuli vedettyä ekat jatkis-platoonat mirasanen ja Tiityyn kanssa. Kivaa oli vaikka aikamonta kertaa annoimme sen korkeimman uhrin isänmaalle. MM oli vähän hanurista kun tier V td-platoon oli koko ajan seiskan matseissa.

Juu, Stug-trio on vähän pulassa, kun eteen alkaa ajella IS:ää, T29:ää ja muita vastaavia. Mutta hauskaa olikin, vaikka monissa erissä ainoa kontribuutiomme oli räjähtää näyttävästi

Maanantaina klo 22 sekä tiistai klo 20 sopisi myös minulle Tier6 VK:lla.

Maanantai klo 22 sopii myös minulle.

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jeps, saatan itsekin olla paikalla huomenna iltasella. Sellainen homma komppiin, että hommatkaahan mikki&kuulokkeet. Teamspeakissä on julkinen puoli jonne voi perustaa oman kanavan. Ollaan käytetty noita oman TS servun temppuillessa. Kompissa ei oikein ole muuten mieltä jos ei sitä koordinoida kunnolla.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jeps, saatan itsekin olla paikalla huomenna iltasella. Sellainen homma komppiin, että hommatkaahan mikki&kuulokkeet. Teamspeakissä on julkinen puoli jonne voi perustaa oman kanavan. Ollaan käytetty noita oman TS servun temppuillessa. Kompissa ei oikein ole muuten mieltä jos ei sitä koordinoida kunnolla.

Ja itselläni on käytössä Mumble-serveri jos se kelpaa yhteydenpitovälineeksi...

-Tinke

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue

Luurit on pöydällä ja TeamSpeak asennettuna. Ja Mumblekin käy, jos siihen päädytään :)

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saatan tulla pelailemaan huomenna kello 22, mutta ainakaan huomista varten en hommaa mikkiä ja kuulokkeita. Eli jos se jää näistä välineistä kiinni (huominen), niin sitten en ainakaan huomenna tule pelaamaan.

Joskus sitten hommaan mikin, kuulokkeet yms. välineet.

edit. Kaiuttimet toki löytyy. Joissakin klaanitaisteluissa onkin ollut ehkä 70 % pelaajistamme mikit ja äänet ovat kuuluneet toisilla paremmin ja toisilla huonommin. Ehkä riippuu mikistä tai sitten jostain muusta.

Viimeksi muokattu:

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saatan tulla pelailemaan huomenna kello 22, mutta ainakaan huomista varten en hommaa mikkiä ja kuulokkeita. Eli jos se jää näistä välineistä kiinni (huominen), niin sitten en ainakaan huomenna tule pelaamaan.

Joskus sitten hommaan mikin, kuulokkeet yms. välineet.

No, sulla varmaan kaiuttimet kuitenkin on, mistä äänet ja taktiikat kuulet? Eiköhän se riitä tähän hätään, kunhan suurimmalla osalla mikki löytyy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy