Toivottavasti vihdoinkin.
Hieman tosin intoa laskee se, jos Suomi lähtee tuohon turnaukseen jonkun mikkomannerin alaisuudessa. Ehkä Kojo tuon voisi hoitaa kunnialla läpi.
Vielä kerran Jukka?
Näkemyksensä kullakin. Tuolla kuralla ei ole minun silmääni mitään tekemistä jääkiekon kanssa. Minusta jääkiekko on maalinteko- ja taitopeli. Toki fyysisyyttäkin on oltava mukana, mutta nuo videolla nähdyn kaltaiset nyrkkihippaset ovat lähinnä myötähäpeällisiä.Jos ei tuosta innostu lätkästä niin parempi siirtyä salibandyn puolelle. Näin on näkemykset.
Näkemyksensä kullakin. Tuolla kuralla ei ole minun silmääni mitään tekemistä jääkiekon kanssa. Minusta jääkiekko on maalinteko- ja taitopeli. Toki fyysisyyttäkin on oltava mukana, mutta nuo videolla nähdyn kaltaiset nyrkkihippaset ovat lähinnä myötähäpeällisiä.
Todettakoon, että tuossa kyseisessä turnauksessa sekä USA:lla, että Kanadalla oli jäällä omat ehkä kaikkien aikojen parhaat maajoukkueet (pl. Mario Lemieux) lajin suuruuden vuosilta ja tuolloin ei NHL pelaajia oltu vielä nähty koskaan olympialaisissa. Ainoastaan Kanada Cupeissa aiemmin, viimeksi vuonna 1991. Kanada Cup pelattiin ainoastaan Kanadassa, nyt tässä turnauksessa oli kyseessä ensimmäinen World Cup, joka tuotiin myös USA:n maaperälle tuliuusiin NHL halleihin ja televisioitiin suorana ympäri maailman. Itse heräsin aamuyöstä katsomaan suorana tämän ottelun.Näkemyksensä kullakin. Tuolla kuralla ei ole minun silmääni mitään tekemistä jääkiekon kanssa. Minusta jääkiekko on maalinteko- ja taitopeli. Toki fyysisyyttäkin on oltava mukana, mutta nuo videolla nähdyn kaltaiset nyrkkihippaset ovat lähinnä myötähäpeällisiä.
Ostan kyllä tuon ajatuksen World Cupin muovisuudesta, mitä tulee viime turnaukseen, mutta näkisin potentiaalia siinä, että joka toinen vuosi olisi olympialaiset ja joka toinen vuosi World Cup joihin karsittaisiin futiksen tyyliin sarjojen tauoilla. Skoda Cupin voisi siirtää muistojen arkistoon muuttaa välivuosina pelattavaksi EM- ja/tai karsintaturnaukseksiOlympialaisissa mukana olokin riittäisi, kunhan siitä tulisi automaatio eikä jokaisesta osallistumisesta tarvitsisi erikseen neuvotella vuositolkulla.
World Cup voidaan minun puolestani lopettaa ja viedä muovinkeräykseen.