Nyt tärkeä kysymys, onko kellään tästä palveluntarjoajasta kokemusta? Minulla ei ole aavistustakaan, mutta jos joku kuittaa luotettavaksi ja toimivaksi niin muutaman minuutin päästä minulla on liput World Cuppiin.
Minä olen ostanut noin 20 peliin (NHL, NBA, MLB, MLS) tuolta liput eikä ongelmia ole ollut kertaakaan. Muidenkin ihmisten kokemukset, joista voit lukea esim. tämän foorumin NHL-osion ketjusta "NHL-matkat", ovat olleet kauttaaltaan positiivisia.
Siitä en sen sijaan ole lainkaan varma, onko noita lippuja järkevää ostaa vielä nyt. Suurimmassa osassa otteluita lippujen hinnat laskevat StubHubissa pelin lähestyessä ja etenkin pelipäivänä, ja veikkaisin Suomen World Cup -pelien kohdallakin käyvän juuri näin. Tuolta sen lipun voi ostaa vaikka puoli tuntia ennen pelin alkua. Toki ymmärrän, että noin kauas matkustaesa voi olla oman mielenrauhan kannalta kiva tietää, että liput on hommattu.
Kannattaa sitten lippuja ostaessa katsoa että toimitustapa on "electronic", tuo UPS ei liene suomalaiselle kovin järkevä vaihtoehto.
Turnausjärjestäjäthän eivät ole vieläkään laittaneet yksittäisten pelien lippuja myyntiin, eivätkä välttämättä missään vaiheessa laitakaan. Tavoitteena on ilmeisesti myydä halli täyteen turnauspasseilla. Suomen peleistä kiinnostuneen turistin kannalta tuo StubHub onkin siksi mitä mainioin palvelu. Katselin matkatoimistojen turnaukseen tarjoamia paketteja, ja esim. 2 750 eurolla kaupataan hotellia+lentoja+matsilippuja+nähtävyyskäyntejä, jollaiset saa StubHubin ansiosta itse varaamalla alle 2 000 eurolla.