Päätin perustaa tälle aiheelle oman otsikon,koska tuo "World Cup 2004"-topick rupeaa paisumaan jo ylisuuriin mittoihin.
Elikkäs,luultavasti suurin ykkössuosikki Kanada on valinnut joukkueensa kauden päätapahtumaan. Nikkarit lähtevät liikenteeseen tälläisellä kokoonpanolla:
Maalivahdit:
Martin Brodeur
Roberto Luongo
Ed Belfour
Puolustajat:
Scott Niedermayer
Adam Foote
Rob Blake
Eric Brewer
Wade Redden
Chris Pronger
Ed Jovanovski
Robyn Regher
Hyökkääjät:
Mario Lemieux(JES!!!)
Jarome Iginla
Kirk Maltby
Chris Draper
Brad Richards
Ryan Smyth
Vincent Lecavalier
Martin St. Louis
Joe Sakic
Steve Yzerman
Dany Heatley
Brendan Morrow
Joe Thornton
Simon Gagne
Patrick Marleau
Shane Doan
Niinkuin suurturnauksissa aina,Kanukkien joukkue on paperilla huikea. Tosin,viimevuosina,lähinää Väinön mukaantulon takia joukkueita on alettu myös roolittaa. Takavuosina kun päättäjät nimesivät vain parhaat pelaajat rooleista välittämättä.
Joukkueesta ei suuri yllätyksiä löydy,itse olisin jäänyt kaipailemaan lähinnä herroja Kariya,Primeau,Bertuzzi ja Tanguay. Näyttöpaikan olisin suonut myös Patrick Lalimelle ja Marty Turcolle,mutta Kanadalla on niin paljon huippuveskareita,että kaikki eivät voi joukkueeseen mahtua. Vuoden 1996-joukkueesta näyttäisi muistini mukaan olevan mukana 7 pelaajaa. Korjatkaa,jos olen väärässä(luultavasti näin on).
Nyt sitten vielä ne ketjut,jolla minä Kanadaa peluuttaisin:
1.St.Louis-Lemieux-Heatley
Niedermayer-Blake
2.Richards-Sakic-Iginla
Pronger-Jovanovski
3.Morrow-Thornton-Doan
Foote-Redden
4.Maltby-Yzerman-Draper
1.Brodeur
2.Luongo
Kolmella pakkiparilla mennään,joten reserviin jäävät: Lecavalier,Brewer,Regher,Smyth,Gagne,Marleau ja Eddie The Eagle.
Elikkäs,luultavasti suurin ykkössuosikki Kanada on valinnut joukkueensa kauden päätapahtumaan. Nikkarit lähtevät liikenteeseen tälläisellä kokoonpanolla:
Maalivahdit:
Martin Brodeur
Roberto Luongo
Ed Belfour
Puolustajat:
Scott Niedermayer
Adam Foote
Rob Blake
Eric Brewer
Wade Redden
Chris Pronger
Ed Jovanovski
Robyn Regher
Hyökkääjät:
Mario Lemieux(JES!!!)
Jarome Iginla
Kirk Maltby
Chris Draper
Brad Richards
Ryan Smyth
Vincent Lecavalier
Martin St. Louis
Joe Sakic
Steve Yzerman
Dany Heatley
Brendan Morrow
Joe Thornton
Simon Gagne
Patrick Marleau
Shane Doan
Niinkuin suurturnauksissa aina,Kanukkien joukkue on paperilla huikea. Tosin,viimevuosina,lähinää Väinön mukaantulon takia joukkueita on alettu myös roolittaa. Takavuosina kun päättäjät nimesivät vain parhaat pelaajat rooleista välittämättä.
Joukkueesta ei suuri yllätyksiä löydy,itse olisin jäänyt kaipailemaan lähinnä herroja Kariya,Primeau,Bertuzzi ja Tanguay. Näyttöpaikan olisin suonut myös Patrick Lalimelle ja Marty Turcolle,mutta Kanadalla on niin paljon huippuveskareita,että kaikki eivät voi joukkueeseen mahtua. Vuoden 1996-joukkueesta näyttäisi muistini mukaan olevan mukana 7 pelaajaa. Korjatkaa,jos olen väärässä(luultavasti näin on).
Nyt sitten vielä ne ketjut,jolla minä Kanadaa peluuttaisin:
1.St.Louis-Lemieux-Heatley
Niedermayer-Blake
2.Richards-Sakic-Iginla
Pronger-Jovanovski
3.Morrow-Thornton-Doan
Foote-Redden
4.Maltby-Yzerman-Draper
1.Brodeur
2.Luongo
Kolmella pakkiparilla mennään,joten reserviin jäävät: Lecavalier,Brewer,Regher,Smyth,Gagne,Marleau ja Eddie The Eagle.