Tuohon akkumittarin sekoiluun saattaa auttaa vol-down+power soft reset.
Tosin itsellä sitä saa tehdä muutaman kerran viikossa.
Apu löytyi tästä. Kiitokset.
Tuohon akkumittarin sekoiluun saattaa auttaa vol-down+power soft reset.
Tosin itsellä sitä saa tehdä muutaman kerran viikossa.
Onko mitään muuta sovellusta liigan tulosten seuraamiseen kuin teksti-tv? Ainakaan itse en löytänyt kuin yhden maksullisen sovelluksen.
Onko mitään muuta sovellusta liigan tulosten seuraamiseen kuin teksti-tv? Ainakaan itse en löytänyt kuin yhden maksullisen sovelluksen.
Mulla on sm-liiga tulokset -niminen softa. Ei ainakaan vuosi sitten vielä ollut maksullinen. En kyllä muista sitäkään onko huono vai hyvä softa :)
Kyllä mulla toimi 920 kanssa.Nokian oma automaattinen päivittäminen ei vaan toimi, pitää käsin muistaa käydä hakkaamassa sitä "tarkista päivitysten saatavuus" -nappia.
Onko se päivitys jotenkin operaattorista riippuva? ..kun mulle ei ole tullut automaattisesti eikä manuaalisestikaan löydy. Soneran liittymä ja lumia 820.
Onkos kellään suositella mitään hyvää soitinta 920 Lumiaan?
0.99€ näyttää maksavan. Ilmeisesti tosiaan ollut ilmainen kun kuvauksessa sanotaan maksullisen version vain poistavan mainokset. No kai tuolla m.sm-liiga.fi -sivulla pärjää.
Ihan se siinä itsessään oleva Nokia Music vai mikä nyt olikaan. Toimii
Toimii ajoittain, joo. Yleensä ei. Joku softabugi siinä on.
Mulla on noin 3000 biisiä ladattu puhelimeen ja jos laitan shuffen päälle niin noin 8 kertaa kymmenestä biisit lähtee samassa järjestyksessä soimaan.
Lisäksi välillä käy niin että shufflella soittaessa kappaleita soitin pysähtyy jonkun biisin jälkeen ja seuraava kappale lähtee soimaan kun napauttaa luurin auki lukituksesta.
0.99€ näyttää maksavan. Ilmeisesti tosiaan ollut ilmainen kun kuvauksessa sanotaan maksullisen version vain poistavan mainokset. No kai tuolla m.sm-liiga.fi -sivulla pärjää.
Asetuksista löytyy vaihtoehtoja. Ei muuta kuin sieltä selailemaan!Ostin sitten Chronos Kalenterin tuon paremman livetiilen takia. Nyt kuitenkin huomasin, ettei tuo ohjelma näytä kalenteriin merkattuja tapahtumia kuin tasan kuukauden päähän. Mitä helvettiä!?
Wp (7.8) oma kalenteri näyttää nuo myöhemmätkin tapahtumat, sillä ne on google-kalenteriin upotettu. Chronoskin noita näyttää, mutta ainoastaan 4.10 asti. Sen jälkeen koko kalenteri on ihan pimeänä. Juhlapyhiä lukuunottamatta. Eikö tuo osaa näyttää sinne asti vai mikä ihme tuota vaivaa?
Ei millään pahalla, mutta jos sinulla on mitään halua saada tälläinen appsi niin miten se 0,99€ voi olla niin mahdoton kynnys?
Esimerkiksi tuopillinen ihan peruskaljaa maksaa jo sen 5€ paikassa kuin paikassa...
Sellainen pikapalaute, että TPS:n logo näkyy ottelulistauksessa tosi himmeänä ja Ässien logoa en puolestaan saanut millään näkyviin. Puhelimena Lumia 920.Storesta löytyy nyt uusi ilmainen sovellus SM-Liigan seurantaan, joka sisältää mm. live-tulosseurannan:
My Hockey
Disclaimer: Työskentelen yrityksessä, joka sovelluksen on tehnyt.