Toinen ongelma on se, että NetGearin usb-wlan-tikkuun ei löydy toimivia ajureita mistään...
Mulla on Huawein tikku ja sama ongelma. Ratkesi, kun asensin tikun Vista compatibility modessa.
Toinen ongelma on se, että NetGearin usb-wlan-tikkuun ei löydy toimivia ajureita mistään...
Tuotakin kokeilin ja itseasiassa kaikkia muitakin vaihtoehtoja mitä siinä listalla oli eli win98 jne... Mutta ei auttanut.Mulla on Huawein tikku ja sama ongelma. Ratkesi, kun asensin tikun Vista compatibility modessa.
Seiskan ulkomuoto kyllä vaatii vähän totettelua, mutta toistaiseksi olen sitä mieltä että XP on ollut paras Windows.
Itsellä nyt parin viikon käyttö 64bit win7:lla takana ja ei tämä nyt kummoisesti Vistasta poikkea niin hyvässä ja pahassa.
Töissä tulee seiskaa käytettyä.
Ainoa ja aika suuri miinus toistaiseksi on se ettei tulosteisiin ole saatu nitojaa käyttöön ja minä sentään tulostelen hinnastoja yms aika helvetisti.
Juu no kauan odottamani Windows 7:lla varustettu läppäri tuli sittne hankittua. Ei nyt mitään ongelmia ole esiintynyt, ehkä pieni pettymys on se, että muistuttaa käyttöliittymältään lähinnä päivitettyä versiota Vistasta. Toivoin ja uskoin seiskan olevan ihan oma maailmansa.
Jotkin 2000-luvun alkupuolen ohjelmat eivät pyöri seiskassa, kuten 32-bittinen Office 2000. Jouduin sitten hakemaan lisenssin uudempaan softaan. Myös suht uusi Flight Simulator X on kaatunut pari kertaa, mikä ei ole ollenkaan kiva juttu.
Oppimismatka jatkuu.