K
Kiekkokatsoja
Kehukaa te muut, mutta mun on pakko moittia. Kyseessä on yksi mun mielestä parhaimmista bändeistä, joten odotukset oli korkealla. Tässäpä listaa minkä vuoksi keikka oli pettymys. Ensinnäkin laulu oli liian usein pelkkää rääkymistä, ei sitä vanhaa laulua. Varsinkin uudet biisit olivat sellaisia. Kitara oli liian pinnassa ja korkealla. Se peitti liikaa muita soittimia. Ja tarviikohan vanhojakin biisejä tiluttaa niin paljon? Aivan älyttömän pitkät kitarasoolot, varmaan 15min. Useat meistä lähtikin silloin kaljalle. Mielummin vaikka 3vanhaa biisiä niiden tilalle. Soittolistalla paljon, jopa liikaa balladeja. Tai sellaisia puolihitaita.
No akustisen kitaran biisit olivat aikalailla ok. Hyviä biisejä: Fool for your lovin, love no stranger, still of the night, burn, ain gona cry moore. ain't no love in the heart of the city. Muita vanhoja biisejä kaipasin mukaan.
Kait tää on tätä nykyaikaa, että pitää vetää niin saata... kovaa ja korkealta, että biisit lähes hajoaa käsiin. Ei mun makuun, mutta toivottavast muille maistui. Seuraava keikka heiltä jää väliin. Harmi kun tää classic whitesnake bändi, missä oli nää vanhat soittajat ei lähtenyt myötätuuleen.
No akustisen kitaran biisit olivat aikalailla ok. Hyviä biisejä: Fool for your lovin, love no stranger, still of the night, burn, ain gona cry moore. ain't no love in the heart of the city. Muita vanhoja biisejä kaipasin mukaan.
Kait tää on tätä nykyaikaa, että pitää vetää niin saata... kovaa ja korkealta, että biisit lähes hajoaa käsiin. Ei mun makuun, mutta toivottavast muille maistui. Seuraava keikka heiltä jää väliin. Harmi kun tää classic whitesnake bändi, missä oli nää vanhat soittajat ei lähtenyt myötätuuleen.