Whamageddon -seurantaketju

• 2 775
  • 59

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Vielä ollaan hengissä. Radiot Nova, Aalto, Aino ja mitäniitäon, sulussa (kuten normaalistikin). Jouluaattona tietenkin vaikeaa. Pitääkö tosiaan koko aatto selviytyä ilman ko. kilkatusta?

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Novalla pieni pätkä, ei koko biisiä eli ei lasketa. Kohta aatto, selviänkö?

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka itselläni meni viikon kohdalla vituiksi, niin on hienoa olla asiassa vaimon tukena edelleen.

Meillä on nyt ollut kuuntelussa SeaFM:n jouluradio ja olen tarkkaan seurannut biisilistaa, joka on kokonaisuutena aika mainio. The Biisi on soinut siellä noin 4-5 tunnin välein, joten olen hiljentänyt radion aina tiettynä aikana ja pitänyt huolen ettei vaimo sitä kuule. Biisinäytöstä seuraan, milloin vaara on ohi ja sitten taas äänet päälle eikä ole seuraavaan neljään tuntiin pelkoa.

Nyt parina päivänä tuo on soinut SeaFM:llä noin klo 2, 7, 12, 16.30 ja 21.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Lasketaanko coverit ko. kipaleesta?

kyselee: nm. Toiveikas Savosta

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei. Säännöissä sanotaan, että "Only the original version applies. Enjoy the ?#!$&%! out of remixes and covers"
Huh... selvisin!
Vaimo kuunteli JouluPop-kanavaa, josta tuli joku versio tuosta ja minä jo luulin hetkeni koittaneen...

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tänä vuonna tämä haaste on vielä tuplasti tavallista vaikeampi kun biisi täyttää 40 vuotta ja tuntuu soivan tavallistakin enemmän.

Onko kukaan muuten huomannut, että marketeista ja tavarataloista on hävinnyt taustalla soivat joululaulut? Mikähän juttu tämä on, kuuluuko se tähän woke-aatteeseen vai onko markkinoinnissa vaan huomattu, että ne ärsyttävät tasapuolisesti sekä asiakkaita että työntekijöitä?

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tänä aamuna avasin television kello 6:50. Ykkösen ohjelma alkoi vasta 7:00, ja uutisikkunan seurana kuuluvasta radio-ohjelmasta kuului tämä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänä vuonna tämä haaste on vielä tuplasti tavallista vaikeampi kun biisi täyttää 40 vuotta ja tuntuu soivan tavallistakin enemmän.

Onko kukaan muuten huomannut, että marketeista ja tavarataloista on hävinnyt taustalla soivat joululaulut? Mikähän juttu tämä on, kuuluuko se tähän woke-aatteeseen vai onko markkinoinnissa vaan huomattu, että ne ärsyttävät tasapuolisesti sekä asiakkaita että työntekijöitä?
En ole enää muutamaan vuoteen kuullut ainakaan omilla kauppareissuilla joululauluja. Kyllä siitä paljon purnattiin lehdissäkin, että viikkotolkulla laulut soivat ja kai kaupoissa päätettiin luopua lauluista. Tuskin työntekijätkään jäivät kaipaamaan.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Alanis Morisetten versio tuli kuultua parikin kertaa ennen kuin alkuperäinen osui kohdalle.

Suosikkijoukkue
comes in waves
Hävisin tän pelin jo 15.12. kun töistä kotiin tullessani perheen naisväki leipoi pipareita ja Last Christmashan sieltä pärähti heti soimaan radiosta. Olin vasta riisumassa ulkovaatteita, joten ei ollut mitään mahkuja paeta paikalta ajoissa.

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Täällä vielä kituutellaan hengissä. Pitääkö aatto tosiaan myös kestää?

Kyllä se nyt on aika lopettaa tämä leikki! Itsekin selvisin kohtuu helpolla tähän aamuun, kuten myös suurin osa tuttavistani. Siksipä tänään aaton avaukseksi latasin Last Christmasin MP3-muotoon, tiedostolle nimeksi "Joulupukki puree ja lyö" ja jakoon kaikille tuttaville Whatsappin kautta.

Hähää.

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Idea on kuitenkin lähtenyt jostain, jossa joulua juhlitaan vasta 25.12. Joten vapautan kaikki kuuntelemaan rauhassa ko. biisiä. Itse jatkan mielelläni vaikka ensi jouluun.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mihin asti tätä piti selvitä? Tuli tuossa saunassa käydessä vaan mieleen, kun pistettiin radio päälle taustamusaksi. Vai onkohan tämä niin kova juttu briteissä, etteivät soita ennen deadlinea (kun meillä soi aina Costa del Solin brittien radiot GlobalFM tai ChiliFM paitsi autossa).

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä otin tämän oheen myös Loirigeddonin (Sydämeeni joulun teen). Sen piti olla helppo nakki. Tänään kuitenkin kosahti klo 11:53 kun mentiin Anoppilan ovesta sisään. Siellä oli Iskelmäradio soimassa.

Tsemppiä viimeisiin minuutteihin! Meillä vaimo näyttää vetävän tämän läpi. Sunnuntaina vahingossa tuo tuli meillä radiosta, mutta hän touhusi jotain niin paljon, ettei huomannut sitä. Seurattiin tyttären kanssa taustalla, että eikö se tosiaan tajua. Enkä voinut kiireellä mennä sulkemaan tai vaihtamaan kanavaa, koska sitten olisi varmaan tajunnut. Yritettiin vaan kovaan ääneen keskustella biisin päälle ja toivoa että se loppuisi mahdollisimman pian. Onnistuimme siinä.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä se nyt on aika lopettaa tämä leikki! Itsekin selvisin kohtuu helpolla tähän aamuun, kuten myös suurin osa tuttavistani. Siksipä tänään aaton avaukseksi latasin Last Christmasin MP3-muotoon, tiedostolle nimeksi "Joulupukki puree ja lyö" ja jakoon kaikille tuttaville Whatsappin kautta.

Hähää.
Noita ei lasketa, sorry. Muuten kyllä hyvä jekku. Melkein yhtä hyvä kuin rickrollaus.

Itellä ei käynyt sen lähempänä kuin jossain joulukonsertissa kotimaisin voimin vedetty versio, kun systerillä oli telkku auki illanvieton aikana. Ei tullut lahjoja (ok, mutsilta se jokajouluinen), mutta hyvä joulu kaikesta huolimatta. Kyllä mä mieluummin olen lahjatta kuin tulla whammatuksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy