Whamageddon -seurantaketju

• 2 770
  • 59

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Done! Selvitty! Enkä aio biisiä itse kyllä soittaa. Loirista muuten selvitty myös. Tänään sain suvun kuuntelemaan jazz-painotteista joulumusaa ilman kilkatusta. Valoa kohti siis!

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnittelut kaikille ketkä pärjäsi! Ei tämä kovin helppo case näytä olevan. Jäi sopivasti nälkää ensi vuodeksi.

Mietin, että josko tekisi perusteellisen kesäharjoittelun ja koittaisi esim kesä-elokuun suorittaa kuulematta Vielä on kesää jäljellä -biisiä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun ei juuri missään ole joulun aikaan käynyt ja anoppilassa ei ollut radio aatonaattona auki niin tämä haaste oli minulle todella helppo. Kaikki joululaulut mitä olen kuullut on olleet niitä, joita olen itse halunnut kuunnella.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ai niin, tämä... No, kunnialla tuli selvittyä, mitä nyt pari kertaa joku coveri ko. biisistä raikasi.
Minua varmaankin suojeli paljolti se, ettei marketeissa nykyään juuri joulumusaa soiteta enkä nuohoa kylillä missään soittoruokaloissa Joulun aikaan ja kotona voi aikalailla itse päättää, mitä ja mistä kuuntelee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy