Westerlundille kenkää!

  • 21 042
  • 195

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Lammasjohtaja on nyt nähty. Jonne Virtanen vie tätä miestä mennen tullen, psyykkaa tuomareita jne. Vaikka toisen pitäisi olla näistä se kokenut valmentaja. Se ei näy MISSÄÄN.

Mitä päävalmentajamme teki TÄNÄÄN? Nojaili, mutta entä muuta? Entä mihin eka erän peliote katosi?

Ja miksi lopussa kahden maalin perässä ei maalivahtia otettu pois kun pelataan 4 vs 4. Olis saatu yv jossa toinen ei voi räiskiä pitkää. Mutta ei. Ihan sama vaikka se viides maali olisi tullut tyhjiin.
 

J44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tänään oli paikka ottaa aikalisä toisessa erässä kun peli hajosi täysin, kuten Virtanen teki eilen fiksusti. Jossittelua mutta olisiko sillä tuo Tuton maali jäänyt syntymättä. Tälle joukkueelle maalinteko käsittämättömän vaikeaa, niin jokaisella päästetyllä suuri merkitys.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
En ole Tomasta potkimassa pihalle, mutta kummallinen aikalisä tänään ellei pakisto sitten tarvinnut lepoa. 5-3 ylivoima ei tuonut tulosta ja antoi TuTolle uskoa. Nyt sitten on kymppi jäljellä ja aikalisä käytetty. Ei olis tarvinnut, koska 3-0 ei ollut tarpeellinen.
 

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
En ole Tomasta potkimassa pihalle, mutta kummallinen aikalisä tänään ellei pakisto sitten tarvinnut lepoa. 5-3 ylivoima ei tuonut tulosta ja antoi TuTolle uskoa. Nyt sitten on kymppi jäljellä ja aikalisä käytetty. Ei olis tarvinnut, koska 3-0 ei ollut tarpeellinen.
Tuossa saatettiin käydä läpi sitä, että ei saa hyvässä johdossa ylipelata ja antaa kaverille av-maalia.
 

IntoTurhanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen 1ügassa
En ole Tomasta potkimassa pihalle, mutta kummallinen aikalisä tänään ellei pakisto sitten tarvinnut lepoa. 5-3 ylivoima ei tuonut tulosta ja antoi TuTolle uskoa.
Pitkästä aikaa paikan päällä ja sitten tämä. Aikalisä jäädytti koko tilanteen. Älytöntä ylivalmentamista - tämä riittää kyllä potkuihin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Perustin tämän ketjun itse marraskuussa, mutta ei kai nyt valmentajalle kenkää kukaan ole vakavasti antamassa enää tässä vaiheessa kun ollaan juuri voitettu massiivinen pudotuspelisarja ja edetty välieriin?

Jos runkosarjassa Virtanen vei Westerlundia, niin tässä sarjassa osat kääntyivät lopulta toisinpäin. Varsinkin tämä viimeinen peli oli täysin Espoon näytöstä, mistä annan kredittiä myös Tomakselle.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Perustin tämän ketjun itse marraskuussa, mutta ei kai nyt valmentajalle kenkää kukaan ole vakavasti antamassa enää tässä vaiheessa kun ollaan juuri voitettu massiivinen pudotuspelisarja ja edetty välieriin?

Jos runkosarjassa Virtanen vei Westerlundia, niin tässä sarjassa osat kääntyivät lopulta toisinpäin. Varsinkin tämä viimeinen peli oli täysin Espoon näytöstä, mistä annan kredittiä myös Tomakselle.
Nimenomaan näin. Yhtään surkee peliä ei pelattu, vaan tappiopelitkin pääosin olivat ihan ok esityksiä. Kyllä mä erityisesti pidin siitä millä ilmellä tultiin. Kyllä kun vaikka pelinavaamista vertaa koko sarjan osalta, niin oltiin hyvin paljon edellä. Suurimmat vaikeudet tuli sarjan aikana maalinteon tehokkuudessa ja vaikea kuvitella, että Tomas olisi kieltänyt laukomasta.
 

Kyky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko Espoo
Eiköhän tämä ketju löydy jokaiselle valmentajalle. Toivottavasti eivät niitä itse lue ja jos lukevat niin toivottavasti ymmärtävät että kyseessä on ahdistuneiden fanien terapiamuoto.
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aholle kenkää!

Tämä ei sitten ole kehotus alkaa kirjoittelemaan kyseiseen ketjuun mitään :D. Mutta sieltä se löytyy kuitenkin.

En vielä itse ollut tuohon aikaan jatkiksessa, mutta hienoa nähdä että siellä on lähes kymmenen vuotta vanhassa ketjussa bongattavissa useampikin nykyään aktiivisista nimimerkeistä. Mutta se tästä offtopicista.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Aholle kenkää!

Tämä ei sitten ole kehotus alkaa kirjoittelemaan kyseiseen ketjuun mitään :D. Mutta sieltä se löytyy kuitenkin.

En vielä itse ollut tuohon aikaan jatkiksessa, mutta hienoa nähdä että siellä on lähes kymmenen vuotta vanhassa ketjussa bongattavissa useampikin nykyään aktiivisista nimimerkeistä. Mutta se tästä offtopicista.
Hauska ketju ja yllättävän vähän vaivaannuttavaa oli lukea omiakin postauksia *Aho fanboy*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös