Koska viimeksi on Turussa hävitty?Oon aikasemmin pitänyt paniikki nappulaa vakan alla, mutta nyt se on ko pöydällä ja jos hävitään Turussa ja peli-ilme ei ole erilainen niin painan nappulan pohjaan
Niin tulisi edes joskus johtamaan joukkuetta edestä ;) Ilmeisesti odottaa, että saadaan sairastupa tyhjäksi ja sitten voidaan alkaa taas pelata.Miksi siis Tomas on yhä penkin takana?
Jep. Se pelaajien sytyttäminen jääkin sitten enemmän avainpelaajille. Viime vuonna se oli Hotsi. Olisiko Morresta ollut ekalla erätauolla sitten jengiä sytyttämään? Aiemmin mainitussa ujoudessa tuomarin haastamiseen liittyen, niin olisi se eilinen käsimaalikin tullut hyväksyttyä ellei Lampinen olisi samantien protestoinut.Tsekkasin nyt ton Westerlundin pelin jälkeisen haastattelun ja ei se ihan niin pahalta kuulostanut kuin noi aiemmat sitaatit.
Selkeää on, että Tomas ei ole sellainen joukkuetta sytyttävä valmentaja. Aisaparina pitäisi olla juuri joku Petu Matikaisen kaltainen tyyppi, joka saa jengin lentoon. Westerlund on aika low-key-hahmo ja juuri nyt raajarikkoinen joukkue tarvitsisi jotain ihan muuta. Nykyjoukkueen taitotaso ei riitä toteuttamaan nähdyn kaltaista kliinisyyttä tavoittelevaa pelitapaa vaan pitäisi lietsoa apinanraivo kehiin jostain.
Ilmeisesti odottaa, että saadaan sairastupa tyhjäksi ja sitten voidaan alkaa taas pelata.
Koska viimeksi on Turussa hävitty?
Itse asiassa... sain tästä WhatsAppin kautta osuvan kuitin yhdeltä jokerihenkiseltä tutulta heti viestin jälkeen.15.3.2022
Itse taas mietin sitä, milloin Espoon edustusjoukkue on viimeksi hävinnyt 5 ottelua putkeen? Onko Bluesin Liiga-aikojen jälkeen näin käynyt?
Westerlundin pelinjälkeisestä haastattelusta.
Mitäs siellä oli?
Ainakin itse tulkitsin hänen sanomansa olleen (hieman rivien välistä luettuna) käytännössä, että ”täytyyhän tässä olla huolissaan, kun tiettyjä pelaajia ei näytä homma kiinnostavan”. Sanoi mm. jotenkin, että ”harmittaa niiden pelaajien puolesta, jotka tuolla yrittivät taistella” ja ”on yritetty taputella pyllylle ja vähän muutakin yritetty, mutta ei tunnu auttavan”. Toki sanoi myös olevansa pahoillaan niiden fanien puolesta, jotka paikalle olivat lähteneet tuota peliä katsomaan.