kun tiettyjä pelaajia ei näytä homma kiinnostavan
Kuka niistä kokoonpanosista päättää? Pelatkaa sitten kolmella kentällä ja nämä poppareille. Jos tuo on se syy.
Toma, herätys!
kun tiettyjä pelaajia ei näytä homma kiinnostavan
Ajatuksena onkin juuri se että Aho ei ainakaan tiukassa paikassa jäädy aivan täysin. Eipä näyttänyt Westerlund paljon pelaajille kommunikoivan toisen erän aikana, kun peli passivoitui.Mutta voisko silti olla oikea mies herättelemään joukkuetta ja ehkö vielä saamaan sekä omaa että K-Espoon kurssia nousuun liigassa?
Aho ei ainakaan tiukassa paikassa jäädy aivan täysin
Tuolta kuulostaa juuri silloin, kun valmentajalla ei ole enää mitään otetta joukkueeseen. Tämä on merkki siitä, ettei tilanne ole korjattavissa tämän nykyisen suolapatsaan avulla. Vaihtoehtoja ei voi olla muuta kuin monoa perseelle.Ainakin itse tulkitsin hänen sanomansa olleen (hieman rivien välistä luettuna) käytännössä, että ”täytyyhän tässä olla huolissaan, kun tiettyjä pelaajia ei näytä homma kiinnostavan”. Sanoi mm. jotenkin, että ”harmittaa niiden pelaajien puolesta, jotka tuolla yrittivät taistella” ja ”on yritetty taputella pyllylle ja vähän muutakin yritetty, mutta ei tunnu auttavan”. Toki sanoi myös olevansa pahoillaan niiden fanien puolesta, jotka paikalle olivat lähteneet tuota peliä katsomaan.
Tässä tämä Westerlundin eilinen haastattelu vielä:
Mä tykkään kyllä tuosta sikäli, että Westerlundista huokuu vahvaa vittuuntuneisuus eikä asioita enää yritetä selitellä parhain päin. Se viesti minkä Westerlund tuossa antaa on vähintäänkin hälyttävä:
Treeneissä pelaajille on ihan kädestä pitäen näytetty miten tietyissä tilanteissa tulee pelata, mutta oppi ei mene perille. Valmennus on kokeillut sekä piiskaa että porkkanaa, mutta osa pelaajistosta on silti unessa. Eli ongelmat on kyllä tunnistettu ja yritetty korjata, mutta onnistumatta.
Toisaalta: voiko valmentaja enää tuon selvemmin kertoa, ettei joukkue ole näpeissä?
Joka tapauksessa täysin hämmentävä kokonaisuus - henkisesti raudanluja mestarijoukkue on muutamassa kuukaudessa murentunut täysin. Jossain vaiheessa jotain on tehty perusteellisesti väärin että tähän pisteeseen ollaan ajauduttu, ja nyt on Hirson tehtävä löytää se suurin ongelma ja tehdä tarvittavat korjaustoimenpiteet. Mun on vaikeaa nähdä että tuo joukkue pystyisi enää itse itsensä korjaamaan.
Joukkueessa on sairasteltu flunssaa ja mitä lie tauteja niin paljon, ettei harjoituksista tullut oikein mitään ennen viime viikkoa.viimeiset kolme viikkoa saatu harjoitella hyvin kun pelejä olematon määrä
Lainataan Huttusen tekstiä tuolta Äksän puolelta:Sasha Huttunen huhuilee edelleen Muskin aivopierussa, joka ennen tunnettiin nimellä Twitter, että Matikainen on seuran kiikarissa ensi kaudelle vieläkin.
En seuraa twitteräksää, mutta törmäsin juttuun tätä kautta:
Jos ensi kaudelle saadaan Matikainen (toki vaatii sitä liigapaikkaa), veikkaan kyllä että tää kausi on ihan viime kauden menestyksenkin takia rauhoitettu valmennuksen osalta.
Cami aikakin suorittanut jäätävällä tasolla junioreissa.Huhtala, Kähkönen ja Miettinen loppukaudeksi penkin taakse. Ei muuten varmasti menisi huonommin kuin nyt