Onko mistään tihkunut tietoa Nic Dowdin poissaolon syystä/pituudesta?
Ylläolevan linkin mukaan Twitterissä capsin insideri tietää kertoa, ettei olis matkustanut Ottawaan ja on day-to-day -statuksella lower body injuryn vuoksi sivussa.
Onko mistään tihkunut tietoa Nic Dowdin poissaolon syystä/pituudesta?
Ovie antanut neljäsosan palkastaan Kuzylle kauden alla ja sanonut, että eiköhän laiteta se maalipörssi kuntoon tulevien vuosien aikana, alkaen tästä päivästä.Ikävästi ollaan annettu pisteitä lähtökohtaisesti heikoimmille joukkueille. Jos se jämäpiste lähtee jonnekin susirajan taakse niin yks hailee mutta kun se jämäpiste jääkin meille niin siihen ei metrossa ole mielestäni varaa.
Kai tässä pitää ruveta kehumaan Kuzya: minä olin yksi niistä joka viime kauden jälkeen pää punaisena huusi että Kuzy on heitettävä hiuksista helvettiin. Jos se todella aikoo pelata koko kauden näin niin olin totaalisen täydellisen väärässä. Halutessaan Kuzy tekee siellä ihan mitä haluaa. Sen verran pelejä jo pelattu että vaikuttaa siltä jotta tällä kaudella halua on.
3v3 kiekko ei ole vaan yhtään Capsin juttu ja tuo formaatti maksaa meille paljon lisäpaunoja.
Do diin, ei muuta kuin lisää nuorta voimaa vaan kokoonpanoon kiitos. On kuin laittais rahaa pankkiin.
En olisi niin huolissaan tästä Oshien tippumisesta, katotaan sitten kun Carlson, Kuznetsov ja Ovechkin tippuv... oho, juu sori.
McMichael on ollut tosi hyvä. Näkee ihan tilastoista, että se on yksi eniten luovista hyökkääjistä. Epäonnea vain matkassa. Myöskään Wilson ei saisi tällä hetkellä maalia, vaikka hakisi sitä RTV:ltä, mutta otettuaan Oshien paikan ykkösylivoimasta heläyttää luultavasti pari uunia ja itseluottamus myös maalinteon suhteen nousee.
Toivottavasti nyt Sprong sentään palaisi takaisin kokoonpanoon eikä jää edelleen katsomoon istumaan. Kuuluu ehdottomasti kentälle. Shearyn voisi puolestaan penkittää pariksi peliksi, tällä hetkellä tuntuu, että jarruttaa ketjutovereidensa peliä. Sheary ei myöskään kuulu ykkösylivoimaan, laittakaa vaikka McMichael siihen.
Vielä jatkoaiheena: kyllä muuten kauhistuttaa miltä tällä hetkellä tuntuisi, jos Kuznetsov olisi treidattu kesällä pois. Olin itse viimeiseen asti vaatimassa Kuznetsoville vielä mahdollisuutta, mutta viime kaudella aloin myös horjumaan ja olin valmis sen siirtymiseen muualle. Vaihtoarvo oli kesällä myös ihan minimissä, kun nyt se taas olisi aika helvetin korkealla. Ykköskierroksen pikki ja joku jämäprospekti ei paljon lämmittäisi, jos Kuznetsov painelisi tätä tahtia jossain muualla. Jos tuo taso jollain ilveellä pitäisi koko kauden, on meillä mahdollisuus kamppailla oikeasti taas jostakin. Jäädään seurailemaan.
Onko Ovie tehnyt vielä ainuttakaan onetimerilla pp:n aikana tällä kaudella? Ei muistu mieleen ainakaan konttoristaan. Nyt oli sentään jo tarjoilut suht kohdillaan. Otamme toki ENGin vastaan myös, lisää vaan niitäkin, kiitos.