Oolrait. Tätä täytyy pureskella yön yli, mutta ensireaktio on että tykkään treidistä!
Moni järkyttynyt Caps-fani tulee kiroamaan tätä treidiä lähipäivät ja tdlää seuraava kiekkokansa tuomitsee yksipuoliseks teurastukseksi Yzermanin puolelta, mutta mun ajatus on että mitä sitten.
Kuten oon monta kertaa sanonut viime vuosien aikana niin mulle nuo pikit ei meinaa tässä kohtaa juuri mitään. Jos haluaa jotain isoa saada aikaseen niin ne pitää uskaltaa heittää pöydälle, ja nyt BM sitten perkele tosissaan niin teki. Hinta oli todella kova, mutta kun tämä oli se minkä nähdään auttavan Capitalsia joukkueena sen seuraavan 2-4 vuoden ikkunalla niin mä nostan hattua balsseista painaa liipasimesta. Nyt se ei jää kiinni siitä että ei uskallettu tehdä kauppaa.
Vranan lähtö kirpaisee. Mutta fakta on että se alkoi oleen jo lähtökuopissa jokatapauksessa. Kahdet pleijarit nollatehoilla alla, puolustuspäässä lapanen ja hyvin streak-henkinen pelaaja. Ja Lavioletten kanssa törmäyskurssilla, ja vielä sopimus katkolla. Kuinka moni olis ilolla lyönyt nimen johenkin 5+ miljoonaa lappuun? Tämä on iso sheikki joukkueelle, pelaajien keskuudessa tykätty maskotti ja core pelaaja ulos.
Tilalle Mantha. Lännessä kun pelaa niin vähän vähemmälle huomiolle jäänyt itellä, mutta ainakin jossain vaiheessa oli kovassa nosteessa ja on joutunut pelaan aika heikon porukan mukana ehkä hiukan liian isossa roolissa välillä. BM ja co. selkeästi arvostavat kaveria paljon kun noin kovan hinnan siitä oli valmiita maksamaan, ja haluan nyt uskoa että sopii meille kuin nenä päähän, ja hyötyy entisestään kun kaverit rinnalla vaihtuu hiukan kovempiin. 5,7 millin lappua kolme vuotta jäljellä tän kauden jälkeen, joten iloa on pitkäksi aikaa jos ja kun vaan homma lähtee kulkemaan.
Pikit oli kova hinta, mutta en tosiaan jaksa niitä nyt murehtia. Panik oli ok pelaaja mutta soppari oli huono ja se olis ollut ensi kesänä kuitenkin saatava ostettua about kakkoskiekan varausvuoron hinnalla muualle, ja se osaltaan vähentää Manthasta maksettua hintaa. Tilalle jo tulikin se Raffl, joka näyttäytyykin nyt ihan eri valossa.
Nyt breakdown dedikseen onkin hyvin erilainen!
Vrana, Siegenhalert, Panik
1st, 2nd, 5th
For
Mantha, Raffl, 3rd
On se vaan kova hinta, mutta on kyllä ihan eri kutina ja kihelmöinti nyt pleijareita kohti. Toivottavasti Manthalla vaan lähtee lumipallo vyörymään heti alusta oikeeseen suuntaan ja ei ala paineet kasaantumaan niskaan, koska meidän doom&gloom fanbase tulee olemaan aika herkästi sormi liipasimella maksetun hinnan takia.