NHL:kin on huomioinut Capsien nuorennusleikkauksen:
http://www.nhl.com/futures/features/prospects_was081005.html
http://www.nhl.com/futures/features/prospects_was081005.html
Cube kirjoitti:Mysteerisistä tsekkitaitureista tulikin mieleeni, että mikä mahtaa olla muuten Petr Sykoran tilanne? Siis tämän Caps-prospect Petr Sykoran. Onko vieläkään mitään merkkejä siitä, että hänet saataisiin houkuteltua Tsekeistä NHL:ään vai onko tyytyminen siihen, että kaverista pari vuotta sitten maksettu varausvuoro (4. kierros?) meni täysin hukkaan? Hukkaan se varmaan menee tapahtuu mitä tahansa, mutta olisihan se mukava, jos tuomio Sykorasta voitaisiin tehdä ihan paikan päällä DC:ssä, eikä vaan jossitella sitä, että miten olisikaan käynyt, jos tämä muniinpuhaltelija olisi uskaltautunut lähteä kokeilemaan siipiään isoon Amerikkaan vielä Caps-organisaatioonkin. Kykyä kuitenkin käsittääkseni olisi sen verran, että menestymisestä voisi perustellusti elätellä edes pientä toivoa. Kakkoseen keskelle?
Cube kirjoitti:Caps onkin viime päivinä vain jatkanut hankintaintoaan. No mikäs siinä, kun vauhtiin jo ehdittiin päästä.
Siis:
Mathieu Biron
Ivan Majesky
Bryan Muir
Boyd Kane
Jamie Heward
Unohtuiko joku? No, ihan sama, koska marginaalipelaajia kaikki. Biron, Majesky ja Muir ovat tosin tähän tilanteeseen ihan hyviä depth-sainauksia. Luulisin, että tässä on ne kaverit joiden perään olen huudellut. Ne, jotka rientävät "apuun", jos Cutta pettää ja Yonkman loukkaantuu.
Cube kirjoitti:Pakisto näyttäisi mielestäni nyt sitten tältä:
Witt
Morrisonn
Majesky
Boumedienne
Eminger
Yonkman
Cutta
Biron
Muir
Nycholat
Heward
Nyt löytyy sitten tältäkin osastolta sitä syvyyttä :) Taso on vain jotain ihan muuta kuin mitä NHL-joukkueelta odottaisi. Mutta 1-2 (riippuen Wittin tilanteesta) hankintaa lisää tai Clymerin siirtäminen pakistoon, niin asetelma alkaa olemaan mielestäni edes välttävällä tasolla.
Cube kirjoitti:Toisaalta onhan se aika yhdentekevää lyödäänkö siihen joku nuori luotto-prospect (Aulin) vai raahataanko samalle paikalle joku arvoitusmies Tsekeistä.. Kunhan silti mietiskelen.
Cube kirjoitti:Sentteri kuitenkin on kyseessä, eikö? Viime kaudella kuitenkin 25+10.. Onkohan laidassa pelannut? Oli miten oli, kykenee Sykora ehdottomasti viimeistelemäänkin. Toivottavasti harppaus NHL:ään ei osoittaudu ylivoimaiseksi, vaikka vähän 'neiti'-kuva kyseisestä pelaajasta onkin jäänyt mieleen.
Mihin tuon perustat? Pakkeja on sopimusken alla toki, mutta vilkaises tasoa. Vilkaise sitten Bumen edellisen Caps-kauden pisteitä. Kiekollisia pakkeja ei ole organisaatiossa tällä hetkellä todellakaan liikaa, joten kelpaisi Boumedienne edelleen minullekin. Tosin millään tavalla korvaamaton kyseinen kaveri ei tietenkään ole, joten jos haluaa pysyä Suomessa pelaamassa kakkostason lätkää, niin be my guest vaan.Kärpät#18 kirjoitti:Kelpaisi mulle, eihän Caps tuolla enää mitään tee, kun on jo noin monta pakkia sopimuksen alla.
Kärpät#18 kirjoitti:Boumedienne palaamassa Kärppiin?
http://www.kaleva.fi/html/JTpage503299.html
Kelpaisi mulle, eihän Caps tuolla enää mitään tee, kun on jo noin monta pakkia sopimuksen alla.
Kärpät#18 kirjoitti:Boumedienne palaamassa Kärppiin?
Kelpaisi mulle, eihän Caps tuolla enää mitään tee, kun on jo noin monta pakkia sopimuksen alla.
Kärpät#18 kirjoitti:Totta tosiaan on, että Capseilla on monta pakkia sopimuksenalaisina ja niistä suurin osa tulee olemaan farmitavaraa. Varauksetta NHL-pakeiksi noista voi laskea Majeskyn, Wittin ja Emingerin, Biron siinä ja tässä.
Nuorista Cuttalle ja Yonkmanille pitäisi pikkuhiljaa alkaa saamaan pelejä ylhäällä, jos heistä jotain aiotaan joskus saada irti. Lieneekö tuo sitten syynä, että Bumen sopimusneuvottelut on umpisolmussa? Capsien pakisto ei tosiaan tasollaan häikäise, joten olin todella yllättynyt, ettei Bumelle lyöty yhden suunnan paperia kouraan. Kaveri kuitenkin oli minun, ja monen muun mielestä, viime kauden pudotuspelien paras pakki.
Ferris kirjoitti:Jos tässä on totuutta yhtään, niin kohta alkaa näyttää hyökkäyksen kannalta jo liian hyvälle... =) Kyllä on mielenkiintoinen tämä itänaapurin asevelvollisuus, kun vielä viikko kaksi sitten ei kuulemma pääse maasta pois ennen kuin on suorittanut vielä vuoden ainakin ja nyt onkin palvelukset palveltu... =)
Henkka kirjoitti:Minun mielestäni Capitalsin tilanne näyttää ihan normaalilta. Mutta Ferriksen pessimistiset ajatukset aiemmin saavat sen nyt näyttämään sitä normaalia paremmalta. ;)