Kyllä mä nostaisin Juha Perälän tähän skabaan mukaanMitä jos Vala palkittaisiin ihan vaan pelkistetysti vuoden uunona. Tai vaikka vuosikymmenen.
Veikkaan, että Wimbledonin voitto vie sykähdyttävimmän Uunon.
Olisi mielestäni ansaittu voitto.Veikkaan, että Wimbledonin voitto vie sykähdyttävimmän Uunon.
Mjoo, voisihan tuolla olla vaikka pokerinpelaajia ehdolla. Nuo pleikkarityypit jäänevät jumboksi.Mun mielestä sykähdyttävin hetki oli se, kun joku jonne pelasi Call of Dutya tms. Se oli urheilua isolla U:lla.
Ehkä TOP5-listalle Perälä, mutta kärkeen ei riitä, mitään Perälältä pois ottamatta. Allulla on kuitenkin hyvin todennäköisesti laaja-alaisin ymmärrys huippu-urheilusta Suomessa, kuten viime viikolla totesi.Kyllä mä nostaisin Juha Perälän tähän skabaan mukaan
Koskakohan tuo on ihan koululiikunta lajina?Mun mielestä sykähdyttävin hetki oli se, kun joku jonne pelasi Call of Dutya tms. Se oli urheilua isolla U:lla.
Sieltä se tuliMiksei tullut "mitääää, mitääää?".
No tulihan se sieltä!Miksei tullut "mitääää, mitääää?".
Koskakohan tuo on ihan koululiikunta lajina?
Siinä Lahden lääkelaukun ja Jani Sievisen uimalasien vieressä on hyvä paikka.No tulihan se sieltä!
Ja puhelin museoon, legendaarinen laite pääsee vitriiniin.
Mihis Multalan roskapussi?Siinä Lahden lääkelaukun ja Jani Sievisen uimalasien vieressä on hyvä paikka.
Hengästy kun kävelytettiin toisesta päästä hallia.Iisalon frendi ei paljoa puhellut
Haha, ainoo vaan et se ei taida olla urheilumuseossa, mutta nuo kaksi muuta ovat oikeasti vitriinissä urheilumuseossa.Mihis Multalan roskapussi?