Alamummo kirjoitti:
Luulen, että palstalla kirjoittavat miehenpuolet pitävät oikeutenaan arvostella kaikkia naisia, mutteivät antaisi naisten arvostella toisiaan.
Kyllä naisenpuolet saavat arvostella toisiaan, ja jopa miehiä, jos siis saavat ensin miehiltä luvan puhua.
Alamummo kirjoitti:
Penttilän ja Kurosen ero on siinä...
Pohjimmiltaan ovat samanlaisia, turhamaisia. Ja jos on epävarma itsestään niin ei ole väliä onko katsojia yksi vai satoja tuhansia. Jos taas on varma itsestään, ei pelkää isonkaan yleisön edessä. Jos uskaltaa niin mikäs siinä jos saa tukun rahaa samalla. Toivottavasti Susan löytää pian jonkun jääkarhumaisen miehen rinnalleen, eikä mitään vässykkää! Itsetunto nousuun.
Tämä ei ole sitten kenellekään lainaamistani suunnattu, mutta jännä ilmiö "turha" julkisuus on myös siinä aspektissa että "turhaksi julkkikseksi" nimeävät ihmiset muistavat kuitenkin julkimon naaman vielä vuosien ja vuosien päästä, ja seuraavat silloinkin uteliaana ostaako se kaljaa vai siideriä,
"liekö rappiolla kun meinaa humaltua?"
scholl kirjoitti:
Toki tunnen tyypin, joka Kurostakin on nainut, mutta tällä kundilla vuosittaisten kumppaneiden määrä on lähemmäs sata. Niinpä silloin, jos kyse on oikeasti harrastustoiminnasta niin skaala on huomattavasti laajempi kuin monilla muilla.
Noh, emme me nyt vielä niin hyviä tuttuja ole, minä ja te ;)
scholl kirjoitti:
Penttilän kommentti oli huvittava, missä sanoi, että Hymy-lehti tekee kuvista tarkoituksella erikoisen huonoja, jotta kansa shokeeratuisi
Kyllä. Olen yllättynyt että Hymyn kaltaisella lehdellä on yleensäkään vara maksaa mistään muusta kuvien käsittelystä kuin peruspolaroid-filmien kehittämisestä.