Vuoden turhin julkkis, Susan Kuronen esittäytyy

  • 171 529
  • 857

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Voiko enää oikeasti olla mitään säälittävämpää? "Ostaja voi kokeilla miltä tuntuu olla pääministeri Vanhanen". Ei vittu! Monesti olen miettinyt että miten alas nämä wannabe-julkkikset ovat valmiita vajoamaan ja nyt luulen että aletaan olla jo aika lähellä pohjaa.

Pääseekö ostaja istumaan ministerien aitioon, päättämään asioista ja antamaan lausuntoja oikealle medialle, ei Seiskalle? Hotelliyö ilman Ruususta, se on koko kaupan vetonaula. Perkule jos yö olisi Ruususen kanssa niin löytäisi itsensä hyvin äkkiä kirjojen ja kansien välistä.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos tykkäät että sinusta kirjoitetaan kirja niin mikä jottei...

En usko, että kirjaa tulisi. Mutta Seiskaan voisi päästä. Etenkin, jos Suskille kustannetaan kylpyläloma Viroon. Siellä hän voisi valittaa luottotoimittajalle uuden miesehdokkaan nuukuutta ja hemmottelun puutetta, mitä pitää sitten kompensoida tällä tavoin.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Parasta siinä viikontakaisessa Iltiksen jutussa on tämä:

Fiksuhuudossa huutoja voi korottaa sentin kerrallaan. Yritys on myynyt aiemminkin tunnettujen naisten seuraa.

Kohublondi Johanna Tukiaisen kanssa pääsi treffeille vain seitsemällä sentillä. Big Brotherista tuttu Henna Kalinainen oli sata kertaa kalliimpi, sillä kuvaussessio hänen kanssaan maksoi yli seitsemän euroa.

Suomalaisjulkkiksista kallein on ollut Susanna Sievinen, jonka treffiseurasta tarjottiin Huuto.netissä 2 000 euroa. Lehtitietojen mukaan ostaja ei kuitenkaan saapunut treffeille.

Ei kansa olekaan ihan niin johdateltavissa kuin seiskat ja hymyt luulevat.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ruususen seura ei kiinnosta nettihuutajia

Madonnan konsertin liput menivät kuin kuumille kiville ja aika moni halukas taisi jäädä ilman, ja nyt kun olisi saatavilla liput ja lisäksi vielä kaikkea extraa (mm. VIP-ilta yökerhossa) niin eipä kiinnostakaan enää ketään... Ja ilmeisesti vaan sen takia että joutuu viettämään samalla illan Prinsessa Ruususen kanssa...
 

Benamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HPK ja Hokki
Ruususen seura ei kiinnosta nettihuutajia

Madonnan konsertin liput menivät kuin kuumille kiville ja aika moni halukas taisi jäädä ilman, ja nyt kun olisi saatavilla liput ja lisäksi vielä kaikkea extraa (mm. VIP-ilta yökerhossa) niin eipä kiinnostakaan enää ketään... Ja ilmeisesti vaan sen takia että joutuu viettämään samalla illan Prinsessa Ruususen kanssa...

Tai sitten MTV3:n uutisointi on värittynyttä. "Treffit" ovat olleet nyt 6 päivää ( 09-24 ) huudettavana, huutoaikana 6 min. 11 euroa tarkoittaa 1100 huutoa. Minä väittäisin että kohde kiinnostaa mutta se ei ole Ruusunen vaan lippu konserttiin. En yllättyisi jos huutaja ilmoittaisi ettei halua Ruususta nähdäkään.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Iltapulussa on juttu tästä "voita päivä pääministerinä" huutokaupasta, jossa huutokaupan voittaja saa tsetin Madonnan keikalla ja voi hengailla Ruususen kanssa. Sinänsä juttussa ei ole mitään uutisoitavaa, vaan minua ihmetyttää, että millaisen kuvan Ruusunen on antanut itsestään ihmisille. Huutokaupan voittaja sanoo Iltapulussa, että:

"- Huutokohde kiinnosti myös, koska en onnistunut saamaan lippuja Madonnan konserttiin. Ja onhan toki ihan mielenkiintoista päästä keskustelemaan Susan Ruususen kaltaisen mediapersoonan kanssa."

Voi Venäjä, että tuollaisia ihmisiä on. Yks' pitopalveluyrittäjä, joka antoi pesää poliitikolle ja sai maistaa uuniperunaa onkin nyt sitten yhtä-äkkiä mediapersoona...
Olen vanha tai tyhmä tai sitten jotain ihan muuta, kun en perskule voi ymmärtää. Tai sitten on vain asioita, joita ei ole tarkoitettukkaan ymmärrettäväksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös