Vuoden jatkoaikalainen

  • 16 799
  • 143

scholl

Jäsen
Parempi, että vähän enemmän vaihtoehtoja. Ainakin seuraavia ehdottaisin lisäksi:

Major Julli kirjoitti:
- Koko jatkoajan kynämies = Pentti Lindegren Trophy
cobol, HN

JHag, JLand, 1Timer
Major Julli kirjoitti:
- Paras ns. huumorikirjoittaja (pitäisköhän tämän olla paras vapaan kirjoittaja?) = Predator Memorial Trophy
sv veinikretski, Paitselo, Mr. Scarface, scholl

Joka on lukenut Veinin kirjoituksen ennen vappua jutusteluaketjusta, ei voi ehdottaa ketään toista

Major Julli kirjoitti:
- Vuoden trolli (tahi tahattoman huumorin mestari) = Matti Liljaniemi Trophy
TOJ, Arnold, snaipperi#16, Mr. Scarface, kuka tahansa Ässäpuolella vieraileva lukkofani

En usko trolleihin.

Major Julli kirjoitti:
- Paras NHL-kirjoittaja = Jouni_ab Trophy
Nuck, Ferris, Moosehead, vlad, henkka

Ei näin kesän keskellä muista NHL-kirjoittajia. No sanotaanko vaikka:
Daespoo, Routainen Sydän, Hordi24

EDIT: Ehdotan lisäksi Alpo Rusi -palkinnon saajaksi Birkkua.

Kukas sitten saa vuoden mieskirjoittajapalkinnon, jos naisetkin valitaan erikseen? Mauriko?
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
Mitä tulee Vuoden tulokas -sarjaan, niin etkös sinäkin, Major Julli, ole tehnyt tuloa palstalle vähän kovemmalla kädellä vasta viimeisen vuoden aikana? Vai oletko vaihtanut nimimerkkiä, enkä osaa yhdistää? Vai olenko vaan nukkunut?

Nyt kun olen vähän avannut latua lipevästi, niin peräänkuuluttaisin edelleen Mukahauskin kirjoittaja -kategoriaa, koska se selvästi herättää ihmisissä mielenkiintoa. Myös muita vähän negatiivisempia sarjoja voitaisiin ottaa mukaan, ettei homma mene pelkäksi selkääntaputteluksi. Itse voisin hyvin olla ensimmäinen ehdokas sarjassa "Vuoden rutisija" tms.

Myös "Paras Urheilukirjoittaja (pl. jääkiekko)" voisi olla ihan jees sarja. Tai "Sokein fani". Ehdotan molempiin Kuvea.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Laitetaanpas ehdotuksia uusista nimistä tulevaa äänestystä varten (en siis turhaan kertaa sellaisia nimiä, jotka on jo mainittu.) Joku saattaa hermostua siitä, että olen poiminut lähinnä tunnettuja tapparalaisia kirjoittajia. En kuitenkaan yritä väittää, että vain Tapparaa kannattavat nimimerkit olisivat kelvollisia kilvoittelemaan kunkin kategorian kruunusta. Haluan vain nostaa esiin hyviä kirjoittajia, joilla saattaisi olla jonkun muunkin mielestä edellytyksiä pärjätä kilvassa - joten:

- Koko jatkoajan kynämies = Pentti Lindegren Trophy
Axe

- Naiskeskustelija = Patarouva Trophy
Koo

- SM-liiga keskustelija = Pentti Matikainen Trophy
eagle

- lukijoiden valinta jatkoajan toimituksesta = Jari Porttila Trophy
Ilkka Virjo
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Jeffrey kirjoitti:
Tätä istekkin mietin. Ns. "Värilasi-palkonto"...
Ei tarvita äänestystä, Speedyelle menee ihan suorilta.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Päivitystä taas kerran

Tässä taas lisättynä ehdokkaita:

- Koko jatkoajan kynämies = Pentti Lindegren Trophy
cobol, HN, fat of the land, Routainen Sydän, Twite, sv veinikretski, vlad, Axe

- Naiskeskustelija = Patarouva Trophy
tant gredullin, mauri, alamummo, girlzilla, Koo

- SM-liiga keskustelija = Pentti Matikainen Trophy
cobol, HN, JHag, Isaksson, vero, kausi, Pula-ajan Tretjak, Daespoo, Rontti, vakio, pekoni, Senior, SergeiK, mirasane, eagle, clayman, Bozik

- Mestis-keskustelija = Patrik Westerback Trophy
Everton, Castillo, HCM

- Paras vapaan kirjoittaja = Predator Memorial Trophy
sv veinikretski, Paitselo, Mr. Scarface, scholl, Master Chief, Pete2004, Shayne, ervatsalo, JanJ, Olkku, vlad, Rööri, varjo, GoldenAwe, SergeiK, varjo, mjr, TOJ, Sistis, jupster, Ted Raikas

- Vuoden kohua herättävin kirjoittaja = Matti Liljaniemi Trophy
TOJ, Arnold, snaipperi#16, Mr. Scarface, JanJ, Daespoo, Tommy, kriitikki, Potanapekka, vilpertti, Q, Mr. Penguin, Speedye, scholl, kummitus, Lauri, Kuvernööri, Routainen Sydän, GoldenAwe, Isaksson, tiki10, Metukka

- Paras NHL-kirjoittaja = Jouni_ab Trophy
Nuck, Ferris, Moosehead, vlad, henkka, teemu_s, hannes_ko, Morrow10, Maple Leaf, secord, TML, Gerodz

- vuoden tulokas = Joo Esko Trophy
P. Sihvonen, Mr. Scarface, Patamies, Major Julli

- lukijoiden valinta jatkoajan toimituksesta = Jari Porttila Trophy
Juha Hiitelä, lapanen, Matti Liljaniemi, Sasha Huttunen, Ilkka Virjo[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Major Julli kirjoitti:
- Mestis-keskustelija = Patrik Westerback Trophy
Everton, Castillo

Saako olla itserakas paskiainen ja ehdottaa itseään tämän palkinnon saajaksi? Perusteluina sanottakoon viime kaudella "muutama" 15-20.000 merkin otteluennakko yksittäisestä ottelusta sekä Kiekko-Vantaan keskustelun lähes yksinään tapahtuva hengissäpito... : )

Kuinka usein harjoitusottelun kentälliset ovat olleet foorumissa kolme tuntia ennen pelin alkua?

EDIT = Niin ja pitää muistaa, että allekirjoittanut oli myös erittäin suuressa roolissa valitsemassa viime keväänä Urheilukanavan tv-otteluksi juuri sitä ainoaa merkityksetöntä ottelua. Avaamani äänestys kun kuulemma huomattiin myös UK'lla...

Niin ja tämä oli viesti # 1200. Kai ehdokkaat pitää olla vähintään 1000 + milestonen ylittäjiä? Eikös alle tonnin kirjoittajat ole vielä mode-setien erikoistarkkailussa?
 
Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Cube kirjoitti:
Mitä tulee Vuoden tulokas -sarjaan, niin etkös sinäkin, Major Julli, ole tehnyt tuloa palstalle vähän kovemmalla kädellä vasta viimeisen vuoden aikana? Vai oletko vaihtanut nimimerkkiä, enkä osaa yhdistää? Vai olenko vaan nukkunut?

Nyt kun olen vähän avannut latua lipevästi, niin peräänkuuluttaisin edelleen Mukahauskin kirjoittaja -kategoriaa, koska se selvästi herättää ihmisissä mielenkiintoa. Myös muita vähän negatiivisempia sarjoja voitaisiin ottaa mukaan, ettei homma mene pelkäksi selkääntaputteluksi. Itse voisin hyvin olla ensimmäinen ehdokas sarjassa "Vuoden rutisija" tms.

Myös "Paras Urheilukirjoittaja (pl. jääkiekko)" voisi olla ihan jees sarja. Tai "Sokein fani". Ehdotan molempiin Kuvea.

Pyritään nyt kuitenkin pitämään nämä sarjat positiivisina ja hyvää kirjoittamista kannustavana. Ja sitäpaitsi on kait tarpeentonta erikseen vielä alleviivata jonkun ~mahtavaa huumorintajua tahi jonkun toisen puusilmäisyyttä.
 

Cube

Jäsen
Major Julli kirjoitti:
Pyritään nyt kuitenkin pitämään nämä sarjat positiivisina ja hyvää kirjoittamista kannustavana. Ja sitäpaitsi on kait tarpeentonta erikseen vielä alleviivata jonkun ~mahtavaa huumorintajua tahi jonkun toisen puusilmäisyyttä.
No onko RS:n, Mr. Scarfacen, Mr. Penguinin, Pete2004:n ynnä muiden saama huomio tässä ketjussa ja äänestyksessä sitten muka positiivista ja kannustavaa? Ei mulla muuta, mutta jotenkin kummallisesti olen havaitsevinani, että tiettyjä kirjoittajia saa naureskella ja puukottaa selkään, mutta tiettyjä toisia ("suositumpia") sitten taas ei? Ei kovin hyvä meininki. Mä haluaisin antaa puukkoa kaikille.

Etkä sitten lopulta edes lisännyt itseäsi tuohon tulokassarjaan. Kaikki tuo lipevyyteni ihan turhaan...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Major Julli kirjoitti:
Pyritään nyt kuitenkin pitämään nämä sarjat positiivisina ja hyvää kirjoittamista kannustavana. Ja sitäpaitsi on kait tarpeentonta erikseen vielä alleviivata jonkun ~mahtavaa huumorintajua tahi jonkun toisen puusilmäisyyttä.

Asiastahan on sitäpaitsi jo kerran järjestetty äänestys jonka mukaan olen selkeä ykköskandidaatti ja koko muun maailman haastaja! Että ei muuta kuin KusettiOksettiPaskattiKravatti

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=30800&highlight=mukahauskin

~BREASTS!!!

Cube kirjoitti:
No onko RS:n, Mr. Scarfacen, Mr. Penguinin, Pete2004:n ynnä muiden saama huomio tässä ketjussa ja äänestyksessä sitten muka positiivista ja kannustavaa? Ei mulla muuta, mutta jotenkin kummallisesti olen havaitsevinani, että tiettyjä kirjoittajia saa naureskella ja puukottaa selkään, mutta tiettyjä toisia ("suositumpia") sitten taas ei? Ei kovin hyvä meininki. Mä haluaisin antaa puukkoa kaikille.

Viime aikoina on huidottu IS:n mukaan myös samuraimiekalla...

Kyllä minä luulen että oli huomio sitten positiivista tai negatiivista useimmilla kirjoittajilla se internetmuna kasvaa vain.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saku #11 kirjoitti:
Ei tarvita äänestystä, Speedyelle menee ihan suorilta.

Samaa mieltä. Kun kaverin F1 ketjun tuotoksia katselee, alkaa Kim Jong ilin hehkutus P-Koreassa olemaan pientä, kun vertaa kaverin tuotoksiin Schumista.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
spertti kirjoitti:
Samaa mieltä. Kun kaverin F1 ketjun tuotoksia katselee, alkaa Kim Jong ilin hehkutus P-Koreassa olemaan pientä, kun vertaa kaverin tuotoksiin Schumista.

Voi voi teitä Kimi Räikkös-faneja. Onko se niin kauheaa jos joku muu fanittaakin saksalaista F1-kuljettajaa eikä sitä teidän suosikkipoikaanne Kimiä? Tuntuu olevan. Yleensä suomalaisilla on näissä asioissa värilasit päässä eikä minulla.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Cube kirjoitti:
No onko RS:n, Mr. Scarfacen, Mr. Penguinin, Pete2004:n ynnä muiden saama huomio tässä ketjussa ja äänestyksessä sitten muka positiivista ja kannustavaa? Ei mulla muuta, mutta jotenkin kummallisesti olen havaitsevinani, että tiettyjä kirjoittajia saa naureskella ja puukottaa selkään, mutta tiettyjä toisia ("suositumpia") sitten taas ei? Ei kovin hyvä meininki. Mä haluaisin antaa puukkoa kaikille.

Etkä sitten lopulta edes lisännyt itseäsi tuohon tulokassarjaan. Kaikki tuo lipevyyteni ihan turhaan...

Minun puolesta jatkoajassa saa puukottaa ihan vapaasti ketä tahansa paitsi mr. Scarfacea ja veiniä, omia idoleitani. Noita äänestyssarjoja on vaan jo nytkin ihan pirusti ja jos sinne lisätään mukahauskin, oikeasti hauskin, puusilmäfani, muu-urheilu kirjoittaja ym. on eri kategorioita niin paljon että koko äänestyksen idea vesittyy.

Pistän nyt ihteni sinne kun vaaditaan.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Speedye kirjoitti:
Voi voi teitä Kimi Räikkös-faneja. Onko se niin kauheaa jos joku muu fanittaakin saksalaista F1-kuljettajaa eikä sitä teidän suosikkipoikaanne Kimiä? Tuntuu olevan. Yleensä suomalaisilla on näissä asioissa värilasit päässä eikä minulla.

Ihminen jonka suosikit ovat Kerpenin haiseva mulkku ja Turun jortikka on lähtökohtaisesti väärin.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Major Julli kirjoitti:
Ihminen jonka suosikit ovat Kerpenin haiseva mulkku ja Turun jortikka on lähtökohtaisesti väärin.

Ihminen jonka nimimerkki on Major_Julli on pahasti hukassa. Ymmärrän, että ottaa koville kun on julliksi syntynyt..
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olkoonkin pitkä lista niin silti kaipaisin sinne Jäähyaitio Trophya, eli tappeluasiantuntijan palkintoa... Ehdolle ainakin Hardcore Hooligan ja Animal. Niin ja vlad...
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Here we go again ...

Kuunneltuani järjen ääntä (=BigRedCat), otetaan sinne hanskauskeskustelu mukaan. Pois pudottamisriskin alla ovat mestis-, nais- ja tulokassarjat, koska nämä eivät näytä suurta yleisöä innostavan. Katsotaan kuun lopussa mitkä kategoriat kiinnostaa ja mitkä eivät.

- Koko jatkoajan kynämies = Pentti Lindegren Trophy
cobol, HN, fat of the land, Routainen Sydän, Twite, sv veinikretski, vlad, Axe

- Naiskeskustelija = Patarouva Trophy
tant gredullin, mauri, alamummo, girlzilla, Koo

- SM-liiga keskustelija = Pentti Matikainen Trophy
cobol, HN, JHag, Isaksson, vero, kausi, Pula-ajan Tretjak, Daespoo, Rontti, vakio, pekoni, Senior, SergeiK, mirasane, eagle, clayman, Bozik

- Mestis-keskustelija = Patrik Westerback Trophy
Everton, Castillo, HCM

- Paras vapaan kirjoittaja = Predator Memorial Trophy
sv veinikretski, Paitselo, Mr. Scarface, scholl, Master Chief, Pete2004, Shayne, ervatsalo, JanJ, Olkku, vlad, Rööri, varjo, GoldenAwe, SergeiK, varjo, mjr, TOJ, Sistis, jupster, Ted Raikas

- Vuoden kohua herättävin kirjoittaja = Matti Liljaniemi Trophy
TOJ, Arnold, snaipperi#16, Mr. Scarface, JanJ, Daespoo, Tommy, kriitikki, Potanapekka, vilpertti, Q, Mr. Penguin, Speedye, scholl, kummitus, Lauri, Kuvernööri, Routainen Sydän, GoldenAwe, Isaksson, tiki10, Metukka

- Paras NHL-kirjoittaja = Jouni_ab Trophy
Nuck, Ferris, Moosehead, vlad, henkka, teemu_s, hannes_ko, Morrow10, Maple Leaf, secord, TML, Gerodz

- Tappelupuolen asiantuntija = Jäähyaitio Trophy
Hardcore Hooligan, Animal, vlad, Parker27

- vuoden tulokas = Joo Esko Trophy
P. Sihvonen, Mr. Scarface, Patamies, Major Julli

- lukijoiden valinta jatkoajan toimituksesta = Jari Porttila Trophy
Juha Hiitelä, lapanen, Matti Liljaniemi, Sasha Huttunen, Ilkka Virjo
 
Viimeksi muokattu:

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Näyttää valintakriteerit olevat hieman hakusessa yleisesti ottaen. Kymmenkunta Lukkokirjoittajaa kyllä voisin nimetä noin ohimennen, kun Lukko palstaa lähinnä seurailen. Sinne kirjoittelevista Ässäfaneistakaan suuremmin en osaa sanoa juuta tai jaata (ovatkohan haukia tai kaloja).

Vapaan puolen kirjoittelusta en suuremmin pisteitä jaksa antaa tai edes jaksa sitä täysipäiväisesti seurata. Eikä tässä viitsi suuremmin muiden joukkueiden kirjoittajien kirjoitushistoriaakaan seurata, kun ei ole pakko. Joten enpä taida äänestää ketään.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
BigRedCat kirjoitti:
Ehdolle ainakin Hardcore Hooligan ja Animal. Niin ja vlad...

Piruunko Parker27 on jäänyt listaltasi?

Kai Jatkoajan raskaan sarjan ylivoimainen mestarikin täytyy saada ehdolle tähän palkintoon. Muuten tapahtuu oikeusmurha.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Metsästäjä kirjoitti:
Näyttää valintakriteerit olevat hieman hakusessa yleisesti ottaen. Kymmenkunta Lukkokirjoittajaa kyllä voisin nimetä noin ohimennen, kun Lukko palstaa lähinnä seurailen. Sinne kirjoittelevista Ässäfaneistakaan suuremmin en osaa sanoa juuta tai jaata (ovatkohan haukia tai kaloja).

Vapaan puolen kirjoittelusta en suuremmin pisteitä jaksa antaa tai edes jaksa sitä täysipäiväisesti seurata. Eikä tässä viitsi suuremmin muiden joukkueiden kirjoittajien kirjoitushistoriaakaan seurata, kun ei ole pakko. Joten enpä taida äänestää ketään.

Kiitokset mielenkiintoisesta lausunnosta. Sitähän varten tämä ehdotteluvaihe juuri on meneillään että noihin listoihin saataisiin kattava otos alojensa parhaita.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Äänestys on ideana erittäin hyvä! Kategorioiden nimien lopussa olevat muka-hauskuutukset voisi kuitenkin vaihtaa tai poistaa kokonaan. Riittänee, kun kaikki ymmärtävät, mistä äänestetään.(?)

Kuitenkin tärkeämpänä asiana: Major Julli voisit laittaa tiuhaan tahtiin päivittyvän ehdokaslistan uusimman tilanteen muokkaamalla (myös?) ensimmäiseen viestiin. Tällöin kaikkien ei tarvitsisi lukea koko ketjua tietääkseen, ketkä kyseisellä hetkellä olisivat tulossa ehdokkaiksi.

Itse ehdokaspuoleen otan kantaa myöhemmin.


Jatkakaa...
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Minä en edes viitsi aloittaa tätä "piiloperseennuolentaa", sanon suoraan että laittakaa minutkin, joko NHL-kirjoittaja- tai tulokaskategorian ehdokkaaksi.

Haluan saada ainakin yhden äänen, itseltäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös