Vuoden jatkoaikalainen

  • 16 793
  • 143

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
vlad kirjoitti:
Mielenkiintoista olisi tietää niitä syitä joiden tähden minä sain äänet eikä joku muu laadukkaista kirjoittajista.
Minä vastaan, vaikka en sinua äänestänytkään, miksi kuvittelen ja miksi minä olisin voinut sinua äänestää. Kirjoitustyylisi on kohtuullisen asiallinen ja keskityt asiaan, et vittuiluun ja etkä ole koko ajan kritisoimassa muita kirjoittajia. Perustelet omat näkemyksesi ja myös eriävät mielipiteesi ja haastat toisen myös perustelemaan oman mielipiteensä. Lisäksi kirjoitat myös aroista asioista ja vaikeista aiheista ja laitat itsesi peliin. Mikäli olisin oman valintani tehnyt muulla kuin jääkiekkoaiheisen kirjoittelun perusteella, valintani olisi voinut osua sinuun. Jatka samalla linjalla ja kommentoi miellään jos katsot minun arvioni olevan pahasti metsässä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
sampio kirjoitti:
Miltä nyt tuntuu?

Siltä, että kannattaa jatkossakin jatkaa omalla - avoimen rehellisellä - linjalla. En pyri miellyttämään muita vaan olen oma konstailematon itseni.

vlad.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
vlad kirjoitti:
Siltä, että kannattaa jatkossakin jatkaa omalla - avoimen rehellisellä - linjalla. En pyri miellyttämään muita vaan olen oma konstailematon itseni.

vlad.
Ei noin kuulu vastata. Olisin halunnut kuulla jotain tyyliin "Joo kiitos, ihan hyvältä tuntuu. Kaveri tuli lopussa kovaa, mutta kestettiin. Ja tää oli ennenkaikkea koko tiimin voitto."
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
sampio kirjoitti:
Ei noin kuulu vastata..

Juuri oikea vastaus, vlad uskalsi olla erilainen eikä tyytynyt ns. normivastaukseen. Siksi pystitkin kaiketi matkasivat tuonne kolkkaan internetiä.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Suuret kiitokset myös kaikille minua NHL-puolen äänestyksessä äänestäneille. Tulos oli kyllä minulle todella suuri yllätys, sillä kirjoitan kuitenkin melko vähän Canucks-ketjun ulkopuolelle ja etenkin NHL-puolen ulkopuolella minua ei juurikaan näe. Vladin tapaan minuakin kiinnostaisi (jatkon kannalta) tietää, miksi saamani äänet tulivat tähän suuntaan.

Pitää jakaa tässä samalla vielä kiitosta muille aktiivisille Canucks-faneille tasapuolisesti. Ilman heitä Canucks-ketjuun tuskin jaksaisi tehdä niin paljon välilyöntejä kuin nyt.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vladin voitto ei kyllä yllättänyt yhtään, reiluna kilpailijana tyydyn onnittelemaan Vladia.

Harmi etten pystynyt toimittamaan kunnon vastusta, mediapeli ratkaisi.
 

M10

Jäsen
nuck kirjoitti:
Vladin tapaan minuakin kiinnostaisi (jatkon kannalta) tietää, miksi saamani äänet tulivat tähän suuntaan.

Koska kirjoitat hyvin, asiantuntevasti ja ilman provokaatiota tai provosoitumista. Lisäksi kirjoitusasu on selkeä. Sama juttu koskee vladia.

Kiitos myös niille viidelletoista minua äänestäneelle. Neljäs sija NHL-kategoriassa oli yllätys. Taakseni jäi pari sellaista nimeä, jotka joten kuten tunnen muualtakin kuin keskustelupalstalta ja joiden luulisin kyllä tietävän enemmän lätkästä kuin minä.

Tiedän kyllä, että 15 äänestäjästäni yksi oli varmaankin tänne kirjoittava isobroidi, yksi äänesti vittuillakseen ja yksi kaveri äänesti vain kaveriuttaan. Mutta mitä lääkkeitä nämä 12 muuta ovat ottaneet?

Saa ilmottautua ja kertoa motivaation minun äänestämiseen! Kiitos kuitenkin.

Niin ja onnea vladille sekä nuckille!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
vlad kirjoitti:
Mielenkiintoista olisi tietää niitä syitä joiden tähden minä sain äänet eikä joku muu laadukkaista kirjoittajista. En tarkoita tällä sitä, että olisin jollain tapaa ylpeä äänistäni vaan haluaisin psykologiselta kannalta kuulla syitä äänisaaliiseeni.

Minusta osoitat kirjoituksillasi, ettei kohteliaisuuden ja asiallisuuden tarvitse merkitä sitä, että kysymyksessä olisi HMV-tekstiä. Jaksat pysyä asialinjalla käytännössä kaikkien vastaväittelijöiden kanssa ja puhut aiheista itseäsi säästämättä (sellaiseen tyyliin välillä, ettei tulisi mieleenkään edes anonyymillä palstalla uskaltautua niin paljaaseen itseanalyysiin). On todella hienoa lukea täällä kommenttejasi ja käydä asiakeskusteluun kanssasi!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
pernaveikko kirjoitti:
Juuri oikea vastaus, vlad uskalsi olla erilainen eikä tyytynyt ns. normivastaukseen. Siksi pystitkin kaiketi matkasivat tuonne kolkkaan internetiä.
Toki toki. Arvostan vladin tietomäärää ja keskustelutyyliä itsekin hyvin paljon, annoin muistaakseni ainakin Vapaan keskustelun ääneni hänelle, mutta tuo edellinen viestini ei ollut kovin tosissaan kirjoitettu, sen ehkä ymmärsit kuitenkin. Ok, en juo, joten en voi vedota känniviestiin, mutta kellonaika selittäköön silti jotain, kun en mikään yöeläjä normaalisti ole. Tai sitten se, että katsoin juuri King Kongin. Ei ollut leffa mun makuuni.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
vlad kirjoitti:
Mielenkiintoista olisi tietää niitä syitä joiden tähden minä sain äänet eikä joku muu laadukkaista kirjoittajista. En tarkoita tällä sitä, että olisin jollain tapaa ylpeä äänistäni vaan haluaisin psykologiselta kannalta kuulla syitä äänisaaliiseeni.
Nimimerkin takaa löytyvän monipuolisen tiedon lisäksi inhimilliset piirteet tekevät selvän pesäeron moniin muihin näennäisesti järkeviin tai sellaisiksi itseään uskotteleviin kirjoittajiin. Toisena ratkaisevana tekijänä omalta kannaltani mainitsisin kyvyn nähdä asioita useammaltakin kuin yhdeltä ainoalta näkökulmalta tai yhdellä ainoalla mittarilla mitattuna - harva asiahan on todellisuudessa vain yksiselitteinen ja tuon monitahoisuuden löytäminen (tai ainakin yrittäminen) yksinkertaisistakin asioista ulottuu kokonaan näennäisen lukuviisauden toiselle puolelle. Hyvä vlad!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
En äänestänyt Vladia koska hän on Red Wings fani eikä provoa tarpeeksi. Tolla yhdistelmällä ei synny keskustelua.

Äänestin Scarfacea, toi kummasti vibaa NHL-puolelle. Ehkäpä RS täyttää nämä isot saappaat tällä kaudella, mene ja tiedä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Daespoo kirjoitti:
En äänestänyt Vladia koska hän on Red Wings fani eikä provoa tarpeeksi. Tolla yhdistelmällä ei synny keskustelua.
Itsekään en äänestänyt Vladia sen takia, koska on aivan liian asiallinen. Äänestin nimimerkkiä HN, jolta löytyy myös kakkahuumori -vaihde.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Blackie kirjoitti:
Itsekään en äänestänyt Vladia sen takia, koska on aivan liian asiallinen. Äänestin nimimerkkiä HN, jolta löytyy myös kakkahuumori -vaihde.
Kyllä vladiltakin oma kakkansa löytyy, se vaan pitää bongata. Ei ole niin pintaankirjoitettua vaan hienovaraisempaa.

Etsipä pissimiseen/kakkimisiin/runkkimiseen pyhitetyt ketjut, niin huomaat.

Onnea vladille! Ehdottomasti The Big Man of Jatkoaika. On suuri kunnia tuntea henkilö myös elävässä elämässä. Todella ainutlaatuinen persoona.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Niin jottei kenellekkään jäänyt epäselväksi niin aikaisempi viestini oli kevyttä sarkasmia, äänestin itsekkin Vladia. Vaikka onkin Red Wings fani.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
sampio kirjoitti:
Tämä ei taida olla kovinkaan suuri saavutus, jos aletaan saivarrella, parahin Ted Raikastin.
Senkus saivarrellaan, soppii miulle. Sanojani en silti pois vedä. Toki olet sinäkin ainutlaatuinen Jatkoajassa, ydinporukkaa sanoisin, oi toveri sampio.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaa, ehdit juuri lainaamaan viestiäni. Taisit kuitenkin ymmärtää huonon huumorini, joten sen suhteen vahinkoa ei ehtinyt syntyä. Sanoissasi ei toki ole mitään pois otettavaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Daespoo kirjoitti:
Niin jottei kenellekkään jäänyt epäselväksi niin aikaisempi viestini oli kevyttä sarkasmia, äänestin itsekkin Vladia. Vaikka onkin Red Wings fani.
No hätä -huuto tulee täältä. Itse ymmärsin sen sarkasmiksi. Ja omat kommenttini on Vladista sitä myös tavallaan. Vlad vaikuttaa viestien perusteella sellaiselta ihmistyypiltä, että aika helppo olisi tulla toimeen.

HN:n pisteitä nosti myös se, että tykkää S/M -jutskista, eli kannattaa Englantia jalkapallossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös