Olen teille vääräuskoisille jo ennenkin sanonut, että teille se kirjoitetaan isolla!!Onko ananaskonvehti muka erisnimi? My god!
Juon Olutta ja mietin...
Olen teille vääräuskoisille jo ennenkin sanonut, että teille se kirjoitetaan isolla!!Onko ananaskonvehti muka erisnimi? My god!
Juon Olutta ja mietin...
Onko keskikeisari maullaan?Onko ananaskonvehti muka erisnimi? My god!
Juon Olutta ja mietin...
Sä olet täällä syönyt ja omistanut enemmin Ananaskonvehtia kuin moni muu!! Enemmin kuin minä...Onko keskikeisari maullaan?
Kyllähän tuo tuntuu maistuvan rankan työviikon jälkeen.Onko keskikeisari maullaan?
Mä mietin tekisikö tästä jonkunlaisen huumoripostauksen laittamalla esim vuoden änkyrä - eräs keskisuomalainen, mutta en nyt kuitenkaan.
Annan ääneni seuraaville:
@Patarouva hieno kanssakirjoittaja. Pysyy asiallisella, toisia kunnioittavalla linjalla vuodesta toiseen.
@WarWas turkulaisuudesta ja ananassuklaasta huolimatta palstan positiivisimpia kirjoittajia.
ja kolmannen sijan saa jakaa skodaveljekset @iibor ja @Tadu . Enjakeista huolimatta huomaan, että hyvin usein kirjoitetaan samassa leirissä eri ketjuissa. Iiborille vielä lisäpointsit oman elämäntilanteen kertomisesta täällä varsin avoimesti ja hienoa, että oot saanut kokonaisuuden takas raiteilleen.
Ei voi jakaa eli sinun on pakko päättää kolme henkilöä.Mä mietin tekisikö tästä jonkunlaisen huumoripostauksen laittamalla esim vuoden änkyrä - eräs keskisuomalainen, mutta en nyt kuitenkaan.
Annan ääneni seuraaville:
@Patarouva hieno kanssakirjoittaja. Pysyy asiallisella, toisia kunnioittavalla linjalla vuodesta toiseen.
@WarWas turkulaisuudesta ja ananassuklaasta huolimatta palstan positiivisimpia kirjoittajia.
ja kolmannen sijan saa jakaa skodaveljekset @iibor ja @Tadu . Enjakeista huolimatta huomaan, että hyvin usein kirjoitetaan samassa leirissä eri ketjuissa. Iiborille vielä lisäpointsit oman elämäntilanteen kertomisesta täällä varsin avoimesti ja hienoa, että oot saanut kokonaisuuden takas raiteilleen.
Ei voi jakaa eli sinun on pakko päättää kolme henkilöä.
Ei siitä tule mitään jos joka toinen alkaa antamaan puolikkaita tai jopa neljää ääntä. Tässä kohtaa karmit on aika pienet :DNo sit iibor. Tadu pois
Tällä hetkellä menossa finaaliin vaikka ei mukamas haluis sitä.Ja viimeisenä, vaan ei suinkaan vähäisimpänä, tietenkin:
@FASlapsi Pitäähän jokaisella keskustelupalstalla olla aina yksi väriläiskä, jonka viestit
saavat monesti, ainakin pienen, virneen suupieleen.
Ananaskonvehdin jakaminen on muuten hankalaa.Ei siitä tule mitään jos joka toinen alkaa antamaan puolikkaita tai jopa neljää ääntä. Tässä kohtaa karmit on aika pienet :D
P.S. Kiitos äänestäsi ja perusteluista!!
Minä.Olen.Ananas.Konvehti!!
Kyseinen nimimerkki on kuin SaiPan valmentajavelho Raipe. "Ei ny tehrä tästä numeroo."Tällä hetkellä menossa finaaliin vaikka ei mukamas haluis sitä.
Kannattaa Jokerit- faneilta kysellä noita jakohommia, sämpylä ainakin hoituu kevyesti.Ananaskonvehdin jakaminen on muuten hankalaa.
" 2. Äänestettävän nimimerkin on täytynyt kirjoittaa vähintään yksi viesti vuoden 2024 aikana, itsensä äänestäminen kielletty, (johtaa automaattiseen hylkäykseen)."
Ja samalla voisi mikko kertoa, että koska nimimerkki vaihtuu mikko60:een?Nyt kun kirjoitteli nikkejä niin mitä viddua se 600 tarkoittaa @mikko600, sit toinen manufanille, mikä ihmeen veivi futiksessa @maken veivi jr.
Miksi vaihtuis :DJa samalla voisi mikko kertoa, että koska nimimerkki vaihtuu mikko60:een?