Vuoden Jatkoaikalainen 2024 – finaali

• 3 492
  • 67

Vuoden jatkoaikalainen 2024

• Äänestäjiä
    94
  • Poll closed .

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotenkin ei yllätä... Hohhoijaa.
Minä kysyin häneltä, että teenkö. Aluksi sanoi, että ei. Annoin asian olla.

Tämän jälkeen laittoi minulle kaksi viestiä perätysten imperatiivi-muodossa "Tee ketju", joissa molemmissa sanoi, että pelikiellossa olevat pois listalta. Kertoi myös, että asia on sovittu pelikieltolaisten kanssa.

Yritätte löytää syyllistä sieltä, missä sitä ei ole.

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Heitetään hypoteettinen esimerkki: @Yön Kärppä saa itse muutaman päivän päästä viikon kirjoituskiellon. Sittenhän tämäkin äänestys on täysin irrelevantti.

Summa summarum, typerä järjestely. En tue. En tykkää. En äänestä.

Vaadin uutta äänestystä jossa @WarWas @mikko600 @Frankie @FASlapsi ja @Cobol ovat mukana äänestysvaihtoehdoissa.

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Kerrankin kun Porin suuntan olisi mahdollisesti tulossa kannua, niin koetetaan äänestys perua! Kyllä mä suon pikkuvelikaupunkiin sauman menestyä edes tässä tällä kaudella. Siispä Queen of Spades, veljet!

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Noh, minä pääsin äänestämään, ilmeisesti kuitenkin hieman rimaa hipoen.
Oma ehdokkaani on ollut selvillä jo kauan eikä kuullu kiisteltyyn Banaanisaarten kerhoon, joten äänestän häntä joka tapauksessa ja kaikesta huolimatta.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Lahjon jokaisen äänestäjän äänestämään minua työntämällä taktisesti ananaskonvehdin anneliin.

Tämän jälkeen äänestys on pakko perua ja tehdä uudestaan oikeilla hahmoilla, sillä kukaan ei voi kysyä oletko Anneli ilman kuukauden piiskaamis- ja ruoskimisprosessin käynnistämistä?

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Lahjon jokaisen äänestäjän äänestämään minua työntämällä taktisesti ananaskonvehdin anneliin.

Tämän jälkeen äänestys on pakko perua ja tehdä uudestaan oikeilla hahmoilla, sillä kukaan ei voi kysyä oletko Anneli ilman kuukauden piiskaamis- ja ruoskimisprosessin käynnistämistä?
Raportoin, että olet kertonut jokaisen äänestäjän nimen olevan Anneli ja saat vähintään kuukauden pelikieltoa.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Raportoin, että olet kertonut jokaisen äänestäjän nimen olevan Anneli ja saat vähintään kuukauden pelikieltoa.
Mietippäs, jos tulee sellainen todella yllättävä käänne ja Anneli olenkin minä!?

Mites sitten suu pannaan? Ei varmaan mitenkään, kun siellä on jo se ananaskonvehti. Siellä annelissa.

Puhuin niin totta kuin osasin.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Myöhässä ollaan, mutta kai omaa listaa ehtii vieläkin heitellä...??

1. @Patarouva
- Asiallista, kaikkia arvostavaa, hyvin perusteltua ja käsittämättömän tyylitajuista huumoria viestistä toiseen! “Hattu päästä”

2. @FASlapsi
- Takuu varmaa “kahvit näppikselle” settiä jo kohta 20 vuotta, kiitos.

3. @HokiJone
- Parhaimmillaan livessä. Partaveitsen terävää huumoria lyhyissä onlinereissa, aiheuttanut myös useat näppiksen kuivailut.

Bubbling Under:

Kaksi erittäin asiallista vastustajaleirin kaveria tuolta “omasta” Muu urheilu ketjusta; @banaaninviljelijä ja @Diablo. Näiltä kavereilta ei ole odotettavissa mitään typerää lällättelyä. Keskittyvät olennaiseen ja kunnioittavat vastustajaa, kuten kuuluukin, kiitos! Jatketaan samalla, hyvällä linjalla!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Myöhässä ollaan, mutta kai omaa listaa ehtii vieläkin heitellä...??

1. @Patarouva
- Asiallista, kaikkia arvostavaa, hyvin perusteltua ja käsittämättömän tyylitajuista huumoria viestistä toiseen! “Hattu päästä”

2. @FASlapsi
- Takuu varmaa “kahvit näppikselle” settiä jo kohta 20 vuotta, kiitos.

3. @HokiJone
- Parhaimmillaan livessä. Partaveitsen terävää huumoria lyhyissä onlinereissa, aiheuttanut myös useat näppiksen kuivailut.

Bubbling Under:

Kaksi erittäin asiallista vastustajaleirin kaveria tuolta “omasta” Muu urheilu ketjusta; @banaaninviljelijä ja @Diablo. Näiltä kavereilta ei ole odotettavissa mitään typerää lällättelyä. Keskittyvät olennaiseen ja kunnioittavat vastustajaa, kuten kuuluukin, kiitos! Jatketaan samalla, hyvällä linjalla!
Tämä on ns. epävirallinen finaali. Käy heittämässä virallinen äänesi tuolla:

(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy