Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- in Sami we trust
Motiiveja tälle on vaikea arvata. Not.Minä taas ymmärsin että sinä olit tätä järjestelyä hänen suuntaan alunperin ehdottanut.
Motiiveja tälle on vaikea arvata. Not.Minä taas ymmärsin että sinä olit tätä järjestelyä hänen suuntaan alunperin ehdottanut.
Jotenkin ei yllätä... Hohhoijaa.PS. Warpuli lähetti terkkuja. Ei ollut kuulemma hänen toive vaan @Yön Kärppä ehdotus. Yllättävää.
Minä kysyin häneltä, että teenkö. Aluksi sanoi, että ei. Annoin asian olla.Jotenkin ei yllätä... Hohhoijaa.
Saattaapi olla että vanha isäntä tekee paluun ruoriin... pysykää kuulolla!Vaadin uutta äänestystä jossa @WarWas @mikko600 @Frankie @FASlapsi ja @Cobol ovat mukana äänestysvaihtoehdoissa.
"Kaikki pitää taas ite tehä"Saattaapi olla että vanha isäntä tekee paluun... pysykää kuulolla!
Mä muuten äänestin sua.Vähän kyllä tuli huijattu olo, kun annettiin ymmärtää, että asia on kaikille ok ja totuus oli sitten jotain sieltä vierestä.
Onhan tämä karmea tilanne, miten kerta kerrasta minun ääneni aina mitätöidään, mitä ihmeellisimmin keinoin.Mä muuten äänestin sua.
Onneksi oikeus lopulta tapahtui ja heidät armahdettiin.Alan ymmärtää sitä porukkaa, joka valtasi Capitalin Hillin.
Raportoin, että olet kertonut jokaisen äänestäjän nimen olevan Anneli ja saat vähintään kuukauden pelikieltoa.Lahjon jokaisen äänestäjän äänestämään minua työntämällä taktisesti ananaskonvehdin anneliin.
Tämän jälkeen äänestys on pakko perua ja tehdä uudestaan oikeilla hahmoilla, sillä kukaan ei voi kysyä oletko Anneli ilman kuukauden piiskaamis- ja ruoskimisprosessin käynnistämistä?
Mietippäs, jos tulee sellainen todella yllättävä käänne ja Anneli olenkin minä!?Raportoin, että olet kertonut jokaisen äänestäjän nimen olevan Anneli ja saat vähintään kuukauden pelikieltoa.
Tämä on ns. epävirallinen finaali. Käy heittämässä virallinen äänesi tuolla:Myöhässä ollaan, mutta kai omaa listaa ehtii vieläkin heitellä...??
1. @Patarouva
- Asiallista, kaikkia arvostavaa, hyvin perusteltua ja käsittämättömän tyylitajuista huumoria viestistä toiseen! “Hattu päästä”
2. @FASlapsi
- Takuu varmaa “kahvit näppikselle” settiä jo kohta 20 vuotta, kiitos.
3. @HokiJone
- Parhaimmillaan livessä. Partaveitsen terävää huumoria lyhyissä onlinereissa, aiheuttanut myös useat näppiksen kuivailut.
Bubbling Under:
Kaksi erittäin asiallista vastustajaleirin kaveria tuolta “omasta” Muu urheilu ketjusta; @banaaninviljelijä ja @Diablo. Näiltä kavereilta ei ole odotettavissa mitään typerää lällättelyä. Keskittyvät olennaiseen ja kunnioittavat vastustajaa, kuten kuuluukin, kiitos! Jatketaan samalla, hyvällä linjalla!