Onko vinkkejä? Se kuukausi on vähän pitkä aika ottaa, koska sitten päästään pitämään tämä maaliskuussa.
NHL:n maaliennätysketjusta saanee helposti halutessaan sen viikon huilin..
Onko vinkkejä? Se kuukausi on vähän pitkä aika ottaa, koska sitten päästään pitämään tämä maaliskuussa.
Haukkukaa minut runkkariksi. Ottaisin sen ehkä jopa kehuna, mutta ei kerrota siitä modeille.
Toistan uudelleen, jotta asia tulee selväksi.Keijolla on vahva tunne, mutta Keijo ei voi todistaa. Täällä haisee fiilunki ja sopulipeli.
Kenen idea oli hylätä finaaliin päässeet? Tämä kuulostaa niin tyhmältä idealta, että se kuulostaa sinun - finalistin - idealta. Ehdotankin, että Yön Kärppä hylätään ja kaikki muut ovat edelleen mukana.Toistan uudelleen, jotta asia tulee selväksi.
1) Minä en ole tämän päätöksen takana.
2) Kenelläkään ei ollut (ilmeisesti) mitään tätä vastaan hylätyistä käyttäjistä.
Jos sopupeli haisee, niin minua on tästä turha syyttää.
Veli @WarWas tarvitsee sen ananaskonvehdin!Mäkään en nyt kyllä ihan allekirjoita tätä, että vireillä olevat kirjoituskiellot mitätöisi äänikelpoisuuden. Protestoin systeemiä vastaan enkä äänestä ketään. Haistakee ananaskonvehti!
Kyllä tämän päätöksen takana ovat mahdollisesti ainakin veljet @WarWas, @FASlapsi ja @mikko600.Kenen idea oli hylätä finaaliin päässeet? Tämä kuulostaa niin tyhmältä idealta, että se kuulostaa sinun - finalistin - idealta.
Mikä kestää? Täällä odotetaan niitä konvehteja.Antakaa minun äänestää @WarWasia tai menen protestinomaisesti jakamaan ananaskonvehteja Narinkkatorille alasti kyltin kanssa jossa lukee "Oikeutta Warpulille!!"
1. Kuka tämän päätöksen takana on?Toistan uudelleen, jotta asia tulee selväksi.
1) Minä en ole tämän päätöksen takana.
2) Kenelläkään ei ollut (ilmeisesti) mitään tätä vastaan hylätyistä käyttäjistä.
Jos sopupeli haisee, niin minua on tästä turha syyttää.
Mutta sinähän tämän idean ensimmäisenä nostit esille että bannin saaneet eivät olisi mukana?1) Minä en ole tämän päätöksen takana.
Kuka järjesti viime vuonna saman äänestyksen? Omasta puolestani hän voisi hoitaa homman loppuun niillä käyttäjillä, jotka ovat finaalissa eivätkä bannissa. Tuskinpa kukaan bannin saaneista tuosta loukkaantuisi, kun kuitenkin on leikkimielinen kilpailu. Jos kuitenkin loukkaantuu, niin itseään saa kuitenkin syyttää. Säännöt ovat sääntöjä.
Vaikka varmasti joskus menneisyydessä oon ollut sun kanssa monesta asiasta eri mieltä niin tässä oon kyllä täysin mukana. Äänet sorretuille ja Yön Kärppä nurkkaan häpeämään kun kehtasi avata näin epävalidin äänestyksen!Ääneni tässä leikkifinaalissa menevät seuraavasti:
@mikko600
@FASlapsi
@WarWas
@Cobol
@Frankie
Iso miinus ja lampaanperse ketjun avaajalle, kaikkien omien pierujen haistelijoiden kuninkaalle, joka hävyttömästi yrittää käyttää muiden pelikieltoja hyväkseen parantaakseen omia mahdollisuuksiaan. Ei näin.
Katsellaan sitten oikeita ääniä kun oikea äänestys avautuu.
Äänestyksen ylläpitäjä @WarWas ja mitä ilmeisemmin myös hylätyt käyttäjät. Uskokaa nyt perkele, että hän on itse minulle kirjoittanut, että tee tämä ketju.1. Kuka tämän päätöksen takana on?
2. Ei mullakaan olis ollut kysyttäessä tätä vastan, jos olisin ollut yksi hylätyistä. Niin normaali-ihminen vastaa
Tämä on käyttäjän @WarWas tekemä päätös, ei minun. Odottakaa nyt viikko, jotta hän pääsee asian teille tänne kertomaan tai kysykää yksityisviestillä jos ette usko, perkele sentään. :DMutta sinähän tämän idean ensimmäisenä nostit esille että bannin saaneet eivät olisi mukana?
Minä taas ymmärsin että sinä olit tätä järjestelyä hänen suuntaan alunperin ehdottanut.Tämä on käyttäjän @WarWas tekemä päätös, ei minun. Odottakaa nyt viikko, jotta hän pääsee asian teille tänne kertomaan tai kysykää yksityisviestillä jos ette usko, perkele sentään. :D
Vai odotettaisiinko mielummin viikko, että hän pääsee itse avaamaan ketjun sellaisena kuin se kuuluu avata?Odottakaa nyt viikko, jotta hän pääsee asian teille tänne kertomaan tai kysykää yksityisviestillä jos ette usko, perkele sentään. :D