Vuoden Jatkoaikalainen 2024 – finaali

• 3 490
  • 67

Vuoden jatkoaikalainen 2024

• Äänestäjiä
    94
  • Poll closed .

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Eikös tuo pelikiellossa oleva ei voi voittaa liity johon hattutemppuvetoihin? En osallistu tähän äänestykseen nyt, kun osa finalisteista on ulkona. Vaikka se, kelle ääneni antaisin, voi nyt olla listoilla mukana.

Ehdotan, että tämä äänestys sulki ja uusi äänestys kehiin ja siihen mukaan kaikki finalistit. Se, että finalistit eivät pelikieltonsa aikana voi lahjoa äänes… kehua omaa paremmuuttaan palstalla, on sitten voivoi. Ei tässä muutenkaan enää pitäisi ketään äänestää viime hetken meriiteillä, kun kyse on menneen vuoden palstalaisesta.

Taisin toistaa jonkun toisen jo kirjoittamaa.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Keijolla on vahva tunne, mutta Keijo ei voi todistaa. Täällä haisee fiilunki ja sopulipeli.
Toistan uudelleen, jotta asia tulee selväksi.

1) Minä en ole tämän päätöksen takana.
2) Kenelläkään ei ollut (ilmeisesti) mitään tätä vastaan hylätyistä käyttäjistä.

Jos sopupeli haisee, niin minua on tästä turha syyttää.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo

2) Kenelläkään ei ollut (ilmeisesti) mitään tätä vastaan hylätyistä käyttäjistä.

Kenen idea oli hylätä finaaliin päässeet? Tämä kuulostaa niin tyhmältä idealta, että se kuulostaa sinun - finalistin - idealta. Ehdotankin, että Yön Kärppä hylätään ja kaikki muut ovat edelleen mukana.

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Mäkään en nyt kyllä ihan allekirjoita tätä, että vireillä olevat kirjoituskiellot mitätöisi äänikelpoisuuden. Protestoin systeemiä vastaan enkä äänestä ketään. Haistakee ananaskonvehti!

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Mäkään en nyt kyllä ihan allekirjoita tätä, että vireillä olevat kirjoituskiellot mitätöisi äänikelpoisuuden. Protestoin systeemiä vastaan enkä äänestä ketään. Haistakee ananaskonvehti!
Veli @WarWas tarvitsee sen ananaskonvehdin!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kenen idea oli hylätä finaaliin päässeet? Tämä kuulostaa niin tyhmältä idealta, että se kuulostaa sinun - finalistin - idealta.
Kyllä tämän päätöksen takana ovat mahdollisesti ainakin veljet @WarWas, @FASlapsi ja @mikko600.

Me olemme vain rattaita heidän sairaassa koneistossaan, rottia labyrintissä ja marionetteja lankojen päissä.

E
Enpä mene vannomaan, että puhuin totta. No, puhuin niin totta kuin osasin.

Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Äänestin ykkössuosikkia

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Antakaa minun äänestää @WarWasia tai menen protestinomaisesti jakamaan ananaskonvehteja Narinkkatorille alasti kyltin kanssa jossa lukee "Oikeutta Warpulille!!"

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Eli äänestyksen avaaja on jättänyt pelikiellossa olevat pois sen takia, että hänellä on paremmat mahdollisuudet voittaa? Röyhkeä ratkaisu, eikä näytä edes kovin paljon auttavan.

Voisin avata oman äänestyksen missä on pelkästään minun nimimerkkini.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ääneni meni käyttäjälle @BOL , koska hän kirjoittaa lähes poikkeuksetta viestejä, joihin on lähes pakko laittaa tykkäystä. @Patarouva ei jää kovinkaan kauas taakse, mutta ainakin tällä kertaa valinta meni näin. Porilaisuus (tai liekö parempi sanoa Ässien kannattaminen) ei tässä tapauksessa muodostunut ratkaisevaksi tekijäksi.

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Mä en ainakaan lähde tähän mukaan.

Yksi finalisteista avaa tämän finaaliäänestyksen, kun huomaa tilaisuutensa tulleen. Lähet puolet finalisteista bannissa, niin tottakai omat mahdollisuudet paranevat.

Odotan oikeaa finaaliäänestystä siis.

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest

1. Kuka tämän päätöksen takana on?

2. Ei mullakaan olis ollut kysyttäessä tätä vastan, jos olisin ollut yksi hylätyistä. Niin normaali-ihminen vastaa

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Mutta sinähän tämän idean ensimmäisenä nostit esille että bannin saaneet eivät olisi mukana?

Kuka järjesti viime vuonna saman äänestyksen? Omasta puolestani hän voisi hoitaa homman loppuun niillä käyttäjillä, jotka ovat finaalissa eivätkä bannissa. Tuskinpa kukaan bannin saaneista tuosta loukkaantuisi, kun kuitenkin on leikkimielinen kilpailu. Jos kuitenkin loukkaantuu, niin itseään saa kuitenkin syyttää. Säännöt ovat sääntöjä.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ääneni tässä leikkifinaalissa menevät seuraavasti:

@mikko600
@FASlapsi
@WarWas
@Cobol
@Frankie

Iso miinus ja lampaanperse ketjun avaajalle, kaikkien omien pierujen haistelijoiden kuninkaalle, joka hävyttömästi yrittää käyttää muiden pelikieltoja hyväkseen parantaakseen omia mahdollisuuksiaan. Ei näin.

Katsellaan sitten oikeita ääniä kun oikea äänestys avautuu.

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Ääneni tässä leikkifinaalissa menevät seuraavasti:

@mikko600
@FASlapsi
@WarWas
@Cobol
@Frankie

Iso miinus ja lampaanperse ketjun avaajalle, kaikkien omien pierujen haistelijoiden kuninkaalle, joka hävyttömästi yrittää käyttää muiden pelikieltoja hyväkseen parantaakseen omia mahdollisuuksiaan. Ei näin.

Katsellaan sitten oikeita ääniä kun oikea äänestys avautuu.
Vaikka varmasti joskus menneisyydessä oon ollut sun kanssa monesta asiasta eri mieltä niin tässä oon kyllä täysin mukana. Äänet sorretuille ja Yön Kärppä nurkkaan häpeämään kun kehtasi avata näin epävalidin äänestyksen!

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
1. Kuka tämän päätöksen takana on?

2. Ei mullakaan olis ollut kysyttäessä tätä vastan, jos olisin ollut yksi hylätyistä. Niin normaali-ihminen vastaa
Äänestyksen ylläpitäjä @WarWas ja mitä ilmeisemmin myös hylätyt käyttäjät. Uskokaa nyt perkele, että hän on itse minulle kirjoittanut, että tee tämä ketju.
Mutta sinähän tämän idean ensimmäisenä nostit esille että bannin saaneet eivät olisi mukana?
Tämä on käyttäjän @WarWas tekemä päätös, ei minun. Odottakaa nyt viikko, jotta hän pääsee asian teille tänne kertomaan tai kysykää yksityisviestillä jos ette usko, perkele sentään. :D

Minä toimin vain ketjun avaajana. Ainoa asia josta minä "päätin" oli vastausaika. Sen kopioin edellisestä finaalista.

EDIT: Luin avausviestin uudelleen. Olisin voinut paremmin avata, että vaikka avausviesti on minun kirjoittama, ei tehdyt päätökset ole. Virke "Tämä viesti on kuitenkin minun kirjoittamani." oli sen takia, etteivät Moderaattorit kuvittele käyttäjän @WarWas kiertävän pelikieltoa minun kauttani. Näin ei käynyt, vaan itse viesti on minun muotoilemani, vaikka päätökset (pois lukien vastausaika) ovat hänen.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Minun mielestäni ensin olisi pitänyt olla vähintäänkin julkinen äänestys siitä, ovatko banaanisaarelaiset äänikelpoisia. Sitten olisin mukisematta hyväksynyt mitä ikinä päätetäänkään. Ääni kansalle!

PS. Warpuli lähetti terkkuja. Ei ollut kuulemma hänen toive vaan @Yön Kärppä ehdotus. Yllättävää.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Juuri saamani tiedon mukaan tämä ketju on suljettava ja mitätöitävä. Piste.

(Suklaa)banaanisaarelaiset on saatava mukaan.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Tämä on käyttäjän @WarWas tekemä päätös, ei minun. Odottakaa nyt viikko, jotta hän pääsee asian teille tänne kertomaan tai kysykää yksityisviestillä jos ette usko, perkele sentään. :D
Minä taas ymmärsin että sinä olit tätä järjestelyä hänen suuntaan alunperin ehdottanut.

edit. @Breeze Harbour oli nopeampi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy