Vuoden jatkoaikalainen 2019 – finaali

  • 5 915
  • 63

Vuoden jatkoaikalainen 2019

  • Pernaveikko

    Ääniä: 57 31,1%
  • Punamusta

    Ääniä: 34 18,6%
  • Johnny B. Goode

    Ääniä: 9 4,9%
  • FASlapsi

    Ääniä: 24 13,1%
  • Evil

    Ääniä: 7 3,8%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 9 4,9%
  • Via Dolorosa

    Ääniä: 12 6,6%
  • Kari Oksanen

    Ääniä: 15 8,2%
  • pettter

    Ääniä: 5 2,7%
  • Pavlikovsky

    Ääniä: 11 6,0%

  • Äänestäjiä
    183
  • Poll closed .

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Älykkäät naiset kai lainkaan tarvitsevat penispönkkäkerhoa, vai kuka tuotakaan nykyään oikein korrektisti pystyy tajuamaan: pitää omata tohtorointipaperit sukupuolisesta tuntemisesta.
Sukupuolentutkijoilla saattaapi sittenkin olla oma salahuoneensa Mensan hilpeissä pippaloissa?
Minä olen muuten Marxini lukenut: Harpon ja myös Grouchon klassikkoteokset.
Olisin tietysti liittynyt Mensaan ajat sitten, mutta Groucho-filosofia minut on hillinnyt.
Ja se, että kokeet maksavat euroja ja niitä ei kyläkoululla ole järjestetty. Aika epäreilua kerhoilua. Samoin kuin hevospooloilu.

Anteeksi meni railakkaasti ohi aiheen, vaan @Evil minä diggaan sinun ajattelumaailmasi mieltämisestä, minä pidän sinun tirkistysreiästäsi.

edit lis: niin se pohjamotivaatio viestiin oli Antti Tuurinkin esittämä kirjaväitös, notta "viisaus asuu vanhoos poholaasis naisis"
Juu ei asu. Oma äitini olisi tämän kokemusallekirjoittanut. Hän oli fiksumpi kuin äitinsä, tämän tajusin vasta kuolemansa jälkeen.


Nyt lähti rajusti ketjusta ulos tunteiluni, kai tämä kerta sallitaan eli postitan, anteeksi
Sitä on Markus Kajoa kuunneltu, luettu ja pastissoidaan.

Jos haluaisi Suomen liikennekulttuuria parantaa eli ohessa kuolemia liikenteessä saada vähemmäksi, niin täytyisi antaa lisämäärärahoja ennen kaikkea kirurgeille. Peniksenpidennysleikkaukset ehkäisisivät tuhansia vaarallisia ohituksia päivässä. Toki siinä baijerilaismerkin myynti romahtaisi, mutta aina joku häviää.

LISÄYS. Ai tämä oli tämä ketju. No siis äänestin Pernistä. Eipähän leuhottelisi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pernaveikolle kaikki kunnia ja hatunnostot sun muut, mutta päätin silti äänestää tulevaisuutta menneisyyden sijaan. Eli Punamustalle meni minun ääneni.


Ei paskemmin ajateltu. Pari virhettä pitää vain korjata. Ensinnäkään minulla ei ole kissaa, eikä mitään eläimiä. Elävä eläin kuuluu luontoon, kuollut eläin kuuluu lautaselle. En myöskään toivo tulevani ristiinnaulituksi, vaan haluan kuolla yli satavuotiaana parikymppisen naisen alle. Muuten aika osuva kuvaelma.
Jos mulla olisi kissa, sen nimi saattaisi ollakin Lucifer. Joey Ramonen kissa oli nimeltään Mouse, tiesittekös? Ja Keith Richardsilla oli koira nimeltä Syphilis. Keith on muutenkin maailman hienoin ihminen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos mulla olisi kissa, sen nimi saattaisi ollakin Lucifer. Joey Ramonen kissa oli nimeltään Mouse, tiesittekös? Ja Keith Richardsilla oli koira nimeltä Syphilis. Keith on muutenkin maailman hienoin ihminen.
Keith on kyllä hieno mies. Tosin Adolf Hitler oli kova hanu kans. Kaikki tietävät että Adin schäferin nimi oli Blondi, mutta tiesittekös että Eva Braunilla oli kaksi terrieriä, nimiltään Stasi ja Negus?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitäpä noista, mutta Teemu Selänteellä oli joskus kaksi koiraa, toisen nimi oli Tie, toisen Domi. Ja Tim Thomasin koiran nimi oli Koira. Mao Tse-Tung söi koiraa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En edes tiedä mistä olen moisen kunnian saanut olla täällä ehdokkaana, koska kuvittelin vielä olevan try-outilla Jatkoaikaan.

Legendat muistetaan, joten ääni Pernaveikolle.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta koska tämä on lätkäaiheinen palsta, arvostan täällä eniten asiallista, analyyttista otetta aiheena jääkiekko. Siksi äänestin @Via Dolorosa , jonka lähestyminen aiheeseen täyttää tiukimmatkin kriteerit.

Koitin etsiä aiemmista vastauksista hyvää perustelua omalle äänelle ja lainauksesta se löytyy. Harvemmin enää jaksaa noihin kiekkokeskusteluihin osallistua, mutta Via Dolorosan tekstit ovat oikein hyvää luettavaa sivusta seuraajalle. Hienoa työtä!
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Koitin etsiä aiemmista vastauksista hyvää perustelua omalle äänelle ja lainauksesta se löytyy. Harvemmin enää jaksaa noihin kiekkokeskusteluihin osallistua, mutta Via Dolorosan tekstit ovat oikein hyvää luettavaa sivusta seuraajalle. Hienoa työtä!

Luen varmaan vääriä ketjuja siellä kun näen itse lähinnä raumalaisten ja porilaisten keskinäistä kitisemistä ja vesikauhuisia tekstejä Liigan taklauspelistä. Ja Kärppien pelaajien jumalallisuutta.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luen varmaan vääriä ketjuja siellä kun näen itse lähinnä raumalaisten ja porilaisten keskinäistä kitisemistä ja vesikauhuisia tekstejä Liigan taklauspelistä. Ja Kärppien pelaajien jumalallisuutta.

Voipi olla sitäkin, mutta tuo satakuntalaisten (toivottavasti veljellinen) nokittelu tulee suodattaa pois. Lueppa Via Dolorosan voimasuhdeketju läpi, itse tykkään kovasti. Noissa vaihtoehdoissa on monta huumorivaihtoehtoa, mutta kaipa niitäkin pitää olla. Varteenotettavia vaihtoehtoja ei montaa ole, etenkään kun pitäisi kiekostakin jotain kirjoitella ääneni saadakseen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Annan ääneni FASlapselle ja toivon ettei porilailisia häväistävä punamusta voita. Ei millään pahalla, mutta leppäkerttumainen kirjoittelusi on häpeäksi sille perinteelle mitä Pratu Levo, Vellu, Ässät, jne ovat Porilaisista luoneet.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jäävään itseni tällä kertaa tästä äänestyksestä. Onnea kuitenkin kaikille finalisteille tällä ja muualla.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo @Punamusta ei tarvitsekaan loukaantua eikä muuta vastaavaa. Tämä maailma tarvitsee leppäkerttuja, jotta Karri Kivi voi jatkossakin valmentaa. Meille kaikille on siis paikkamme täällä. Hyvää päivänjatkoa ja Uutta Vuotta 2020!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voi voi @Punamusta - ääneni meni pernikselle. Sinun vuorosi tulee vielä! Sua tuskin inttikään pahemmin estää, joten 2020 olkoon vuotesi.
 

teppana

Jäsen
Pernis saa ääneni. Ehkä jopa äänestyksen hengen vastaisesti perustan ääneni perniksen koko uralle ja sen ennenaikaiselle lopulle. Kaikesta kaiken tietävä tietopankki joka rasittavallakin tavalla omasi mielipiteen asiasta kuin asiasta. Mutta herrasmiesmäisesti ei jankannut ja väärässä ollessaan siirtyi suosiolla seuraavaan aiheeseen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
En katso olevani jäävi äänestämään ketään vain siksi, että hän on kanssani saman joukkueen kannattaja. Eli siis ääneni sai @Punamusta

Syitä on oikeastaan kaksikin: ensinnäkin Punamustan kohdalla puhutaan luultavasti kaikkien aikojen läpimurrosta koko palstan historiassa. Jos nuorimies ei olisi itse täällä kertonut ettei ole edes inttiä ehtinyt käymään, niin kirjoitusten perusteella olisin kuvitellut hänen olevan yli kolmekymppinen perheenisä. Aivan mykistävää tuotantoa, jonka lisäksi hän ei valita, hän ei provosoi eikä provosoidu, ja maailmankuva on ikäisekseen todella laaja ja kypsä

Toinen syy on se, että Pernis voittaa ilman minun ääntänikin..
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Täysin brutaali kärkikymmenikkö. En äänestä.

Mutta koska takin kääntäminen on kivaa niin äänestän @Turha Kaukalo :a. Hän on mukava.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis nyt vasta tajusin että Roger Moore ei oo ees top10-jengissä mukana. Vaikka on eniten viestejä ja eniten tykkäyksiä tai en tiiä onko ees mut joskus kai oli ainakin toisia eniten, en mä muista miten se meni enkä jaksa mennä tarkistamaan.

On se saatana kumma miten paljon teitä pönttöjä täällä vielä on jotka ei tajua että minut on jäävätty tästä kisasta eikä minua siksi voi äänestää, ja sen lisäksi minut on myös diskattu koska itsekin olen niin pönttö että äänestin itseäni.

Olen kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen ja Mensa-kerhossa. Olemme myös pernaveikon kanssa äsken itse perustamassani Jatkoaika Hall of Famessa. Sinne pääsee jos on kuollut tai kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siis nyt vasta tajusin että Roger Moore ei oo ees top10-jengissä mukana. Vaikka on eniten viestejä ja eniten tykkäyksiä tai en tiiä onko ees mut joskus kai oli ainakin toisia eniten, en mä muista miten se meni enkä jaksa mennä tarkistamaan.

On se saatana kumma miten paljon teitä pönttöjä täällä vielä on jotka ei tajua että minut on jäävätty tästä kisasta eikä minua siksi voi äänestää, ja sen lisäksi minut on myös diskattu koska itsekin olen niin pönttö että äänestin itseäni.

Olen kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen ja Mensa-kerhossa. Olemme myös pernaveikon kanssa äsken itse perustamassani Jatkoaika Hall of Famessa. Sinne pääsee jos on kuollut tai kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen.

Ignoraa, lue viesti, raportoi ja tykkää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös