Vuoden jatkoaikalainen 2019 – finaali

  • 5 918
  • 63

Vuoden jatkoaikalainen 2019

  • Pernaveikko

    Ääniä: 57 31,1%
  • Punamusta

    Ääniä: 34 18,6%
  • Johnny B. Goode

    Ääniä: 9 4,9%
  • FASlapsi

    Ääniä: 24 13,1%
  • Evil

    Ääniä: 7 3,8%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 9 4,9%
  • Via Dolorosa

    Ääniä: 12 6,6%
  • Kari Oksanen

    Ääniä: 15 8,2%
  • pettter

    Ääniä: 5 2,7%
  • Pavlikovsky

    Ääniä: 11 6,0%

  • Äänestäjiä
    183
  • Poll closed .

MegaForce

Jäsen
Äänet on laskettu! 54 nimimerkkiä sai vähintään yhden äänen ja finaaliin selvisi kymmenen eniten ääntä saanutta. Onnittelut kaikille finalisteille!

Selkeitä ääniharavia karsinassa olivat nimimerkit @Punamusta @pernaveikko sekä @Johnny B. Goode. Vähin äänimäärä jolla pääsi finaaliin oli 5 ääntä.

Finaalissa käytössä on vain yksi ääni, ja kerran annettua ääntä ei voi enää muuttaa, joten käytä äänesi harkiten!

Äänestys päättyy tasan viikon kuluttua 3.1.2020, jolloin on selvillä vuoden jatkoaikalainen 2019!
 
Viimeksi muokattu:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt menee jo mahdottomaksi, kun niin timanttisia ehdokkaita on, mutta Johnny. B. Goode on valintani vaaliuurnaan Jorma -.viinin ja valtavan kokoisten rintaliivien erolla itse isä-Eviliin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Taitaa pernis sitten päästä virallisesti jatkiksen hall of fameen viemällä tämän vuoden äänestyksen mutta äläs huoli @Punamusta ! Olet personnallasi saavuttanut näinkin lyhyessä ajassa yhteisömme suosion ja tulet takuulla pokkaamaan tämän palkinnon itsellesi vielä joku vuosi. pernaveikko on tavallaan kuin Gordie Howe, legenda jonka muistoa kaikki kaiholla kunnioittavat ja sinä kuin nuori Kaapo Kakko, jolla on vielä uran parhaat vuodet edessä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllähän se on @Evil . Mun kuvani Evilistä on seuraavanlainen:

Evil hoitaa päivällä perheensä ja duuninsa niinkuin kunnon miehen pitääkin. Tylsästi ja huomiota herättämättä. Sitten kun rakkaat on saatu nukkumaan, Evil siirtyy työpöytänsä ja datalaitteensa ääreen. Hän kaivaa jemmastaan ison lekan rommia sekä lämmintä neitseen verta. Näistä hän loihtii shotteja ja suoltaa Jatkoajan keskustelupalstalle painavaa sanaa, pääasiassa kunnon musiikista. Välillä Evilin kissa käy naukumassa isännän jalkaa vasten. Kissan nimi on Lucifer, ja julkinen salaisuus on että se on murhannut ainakin kaksi jehovan todistajaa. Evil on palkinnut kissansa näistä kaadoista isolla satsilla Felineä. Evil on myös kertonut läheisilleen että toivoisi tulevansa ristiinnaulituksi. Ylösalaisin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Annoin oman ääneni nimimerkille @Punamusta . Punamustalla riittää juttua ja hänen tekstinsä on ainakin varsin usein tasokasta kirjoittelua. Punamusta on tosiaan tehnyt hienon läpimurron palstalle ja hän on hyvin fiksu ja toiset huomioon ottava persoona, etenkin ikäisekseen. Minua on monet kerrat viihdyttäneet Punamustan kirjoitukset. Ehkä sieltä tulee minun makuuni jopa liikaa musiikkijuttua mutta tämä on tosiaan makukysymys. Ja olen oppinut tietämään että musiikki on tärkeä asia Punamustalle. Punamusta käy vaikka hyvänä esimerkkinä ja mallioppilaana monelle muulle.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen....

Pernis on kuskin paikalla ja nyt näyttää että tässä mittelössä pysyvästi.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Nuoriso ei ole täysin pilalla, Punamusta on sen osoittanut. Mötley Crüen diggailua en ymmärrä mutta hyväksyn, pitäähän joku särökin olla mitä vanhempi palstapentti voi itsekseen taivastella.

Ääni Punamustalle.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
En saanut koskaan kunniaa tutustua pernaveikkoon, mutta oli tuttu nimimerkki jollain tasolla minulle jo ennen kuin tänne kirjoitusoikeudet hain/sain ja myös tieto miehen kuolemasta välittyi tänne ajallaan.

Oli käsittääkseni särmikäs kaveri, hiukan vittumainen luonne ja maailmanmatkaaja. Noilla kriteereillä olisi vahvoilla omissa kirjoissani ilman tätä ikävää poistumista keskuudestamme, mutta jonkinlaisesta palstalegendasta kun puhutaan niin eihän sitä tämän kaiken jälkeen voi ketään muuta edes harkita äänestävänsä.

Kulkuri on nyt osa ikiaikaista energiaa ja tulee olemaan sitä ikuisesti, toivottavasti näet kaikki galaksit ja paikat joista et uskaltanut haaveillakaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siinä vaiheessa kun @Punamusta rupee muiden intohimoisten muusikoiden tapaan juomaan huonolaatuista viinaa ja polttelee siltoja takanaan katkerana, niin rakastun häneen ja äänestän tulevassa äänestyksessä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pernistä äänestin, koska maailmankatsomuksessa oli usein hyvää pointtia. Ei myöskään yleensä vängännyt turhia vaan heitti vaan oman lätyskänsä kehiin. Muitakin hyviä ehdokkaita toki oli kuten Johnny, Evil ja Pavlikovsky. Myös suurmestari FASlapsi toki, jonka läppä saa edelleen tasaisin väliajoin jonkun suuttumaan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Pernaveikko. Ikuisesti Röda. Ensi vuonna sitten muiden vuoro.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Itsepaljastan, vaikka en siitä erityisemmin nauti: pidän hyvin paljon paholaisesta, mutta nyt vei joku slovakkikiekkoilija kuitenkin kiekon. Musiikin ja liveseurannan perusteella jotenkin miellän ihmiseksi, jonka kanssa voisi olla antoisaa ottaa oluen ja ehkä toisen. Toki P-Karjalassakin varmaan viihtyisin, vaan nyt näin arvoin, arveilin.

pernaveikolle symbolisen kynttilän sytytän, muistelen tyyliään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pernaveikolle kaikki kunnia ja hatunnostot sun muut, mutta päätin silti äänestää tulevaisuutta menneisyyden sijaan. Eli Punamustalle meni minun ääneni.

Kyllähän se on @Evil . Mun kuvani Evilistä on seuraavanlainen:

Evil hoitaa päivällä perheensä ja duuninsa niinkuin kunnon miehen pitääkin. Tylsästi ja huomiota herättämättä. Sitten kun rakkaat on saatu nukkumaan, Evil siirtyy työpöytänsä ja datalaitteensa ääreen. Hän kaivaa jemmastaan ison lekan rommia sekä lämmintä neitseen verta. Näistä hän loihtii shotteja ja suoltaa Jatkoajan keskustelupalstalle painavaa sanaa, pääasiassa kunnon musiikista. Välillä Evilin kissa käy naukumassa isännän jalkaa vasten. Kissan nimi on Lucifer, ja julkinen salaisuus on että se on murhannut ainakin kaksi jehovan todistajaa. Evil on palkinnut kissansa näistä kaadoista isolla satsilla Felineä. Evil on myös kertonut läheisilleen että toivoisi tulevansa ristiinnaulituksi. Ylösalaisin.
Ei paskemmin ajateltu. Pari virhettä pitää vain korjata. Ensinnäkään minulla ei ole kissaa, eikä mitään eläimiä. Elävä eläin kuuluu luontoon, kuollut eläin kuuluu lautaselle. En myöskään toivo tulevani ristiinnaulituksi, vaan haluan kuolla yli satavuotiaana parikymppisen naisen alle. Muuten aika osuva kuvaelma.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@FASlapsen "harmiksi" pernis meni poistumaan keskuudestamme. Siinä kyllä arvostus nousee. Ehkä ensi vuonna taas Faslapsi jos ei @Punamusta kaahaa ohitse.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Arvostan paskaa huumoria, enemmän älykästä huumoria ja kaikkein eniten mustaa huumoria.

Mutta koska tämä on lätkäaiheinen palsta, arvostan täällä eniten asiallista, analyyttista otetta aiheena jääkiekko. Siksi äänestin @Via Dolorosa , jonka lähestyminen aiheeseen täyttää tiukimmatkin kriteerit.

Väheksymättä manan majoille menneitä tai muitakaan manan majoille meneviä, en ole koskaan ymmärtänyt kuinka sinusta, minusta tai kenestäkään tulee parempi kuin oli eläessään. Arvostakaamme eläviä, jos he ovat sen ansainneet.

Anteeksi, jos tämä loukkaa sinua!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äänestin itseäni, joten nyt minut kai hylätään, eli oon vähän niinku kunniakkaasti lopettanut huipulla näistä äänestystouhuista niinku Nico Rosberg, enkä rimpuile loputtomiin kaiken glooriani menettäneenä jossain Tsekin kutosdivarissa niinku Jaromir Jagr? Vai menetänkö nyt vihdoin kirjoitusoikeuteni? Vielä tahtoisin elää kuitenkin.

Joka tapauksessa, olen kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, mikään ei vie tätä pois, tämä on valtaisaa ryöpytystä, olen Mensa-kerhossa ja siksi huippuälykäs.

Siististi cool
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
olen Mensa-kerhossa ja siksi huippuälykäs.
Ei oikeasti älykäs ihminen tarvitse mitään kerhoja penistään pönkittämään. Mutta olet kyllä varmasti hieno mies ja kova panemaan.

Sitä paitsi älykkyydellä ja viisaudella on ero. Älykäs ihminen kykenee selviytymään tilanteista, joihin viisas ei edes joudu.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ei oikeasti älykäs ihminen tarvitse mitään kerhoja penistään pönkittämään. Mutta olet kyllä varmasti hieno mies ja kova panemaan.

Sitä paitsi älykkyydellä ja viisaudella on ero. Älykäs ihminen kykenee selviytymään tilanteista, joihin viisas ei edes joudu.

Älykkäät naiset kai lainkaan tarvitsevat penispönkkäkerhoa, vai kuka tuotakaan nykyään oikein korrektisti pystyy tajuamaan: pitää omata tohtorointipaperit sukupuolisesta tuntemisesta.
Sukupuolentutkijoilla saattaapi sittenkin olla oma salahuoneensa Mensan hilpeissä pippaloissa?
Minä olen muuten Marxini lukenut: Harpon ja myös Grouchon klassikkoteokset.
Olisin tietysti liittynyt Mensaan ajat sitten, mutta Groucho-filosofia minut on hillinnyt.
Ja se, että kokeet maksavat euroja ja niitä ei kyläkoululla ole järjestetty. Aika epäreilua kerhoilua. Samoin kuin hevospooloilu.

Anteeksi meni railakkaasti ohi aiheen, vaan @Evil minä diggaan sinun ajattelumaailmasi mieltämisestä, minä pidän sinun tirkistysreiästäsi.

edit lis: niin se pohjamotivaatio viestiin oli Antti Tuurinkin esittämä kirjaväitös, notta "viisaus asuu vanhoos poholaasis naisis"
Juu ei asu. Oma äitini olisi tämän kokemusallekirjoittanut. Hän oli fiksumpi kuin äitinsä, tämän tajusin vasta kuolemansa jälkeen.


Nyt lähti rajusti ketjusta ulos tunteiluni, kai tämä kerta sallitaan eli postitan, anteeksi
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös