Vuoden jatkoaikalainen 2019 – finaali

  • 5 917
  • 63

Vuoden jatkoaikalainen 2019

  • Pernaveikko

    Ääniä: 57 31,1%
  • Punamusta

    Ääniä: 34 18,6%
  • Johnny B. Goode

    Ääniä: 9 4,9%
  • FASlapsi

    Ääniä: 24 13,1%
  • Evil

    Ääniä: 7 3,8%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 9 4,9%
  • Via Dolorosa

    Ääniä: 12 6,6%
  • Kari Oksanen

    Ääniä: 15 8,2%
  • pettter

    Ääniä: 5 2,7%
  • Pavlikovsky

    Ääniä: 11 6,0%

  • Äänestäjiä
    183
  • Poll closed .

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olemme myös pernaveikon kanssa äsken itse perustamassani Jatkoaika Hall of Famessa. Sinne pääsee jos on kuollut tai kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen.
Mulla ei kyllä riitä elinpäivät, viina eikä näppäimistön pelivara että kolminkertaisesti valittaisiin. Eli pääsen sitten kai Hall Of Fameen kun kuolen. Mutta mites käytännön järjestelyt? Entä jos menen kuolemaan ennen kuin olen kenellekään palstan kirjoittajista tämän ennakkoon ilmoittanut? Mistä te tiedätte minun kuolleen?

Eli viisainta olisi laittaa miut Hall Of Fameen jo nyt, koska kuolen joskus kuitenkin. Tai vaikka Hall Of Shameen, ihan sama.
 

MegaForce

Jäsen
Enää vajaa vuorokausi aikaa äänestää. Muistakaa äänestää mikäli ette ole vielä sitä tehneet! Marginaalit ovat pienet, joten miten tahansa voi vielä käydä mikäli ääniä tulee lisää!
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ääni Dolorosan Vialle.
Sille helevetin sialle,
joka ei profiiliaan anna kattoa,
lukee peittonsa alla Rattoa.

Silti sitä on pakko täällä sietää,
kun se lätkästä jotakin muka tietää.
Jaksaa kiekosta kirjoitella
ja muistaa myös kantansa perustella.

Ei ääneni kanna miestä kuitenkaan voittoon asti,
pistesijaan riittääkö äänilasti?
Ehkä kuitenkin tulevaisuudessa voiton saa, kuka ties?
@Via Dolorosa tuo kärsimysten mies.

Vittu joo.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jumalauta! Mää oon häviämässä Messiaalle. Olen varma että se johtuu siitä että äänestiin Pahuuden Prinssiä! Viäkö kerkeis kiriin jos ottas hopeisen ristin tyynyn alle ja jois siunattua vettä...? Mutta vain lääkkeekksi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä heitän pronssimitalini suohon, se olisi kuulunut jollekin minua paljon turhemmalle nimimerkille koska minun ei olisi pitänyt enää olla tässä äänestyksessä edes mukana edellisten kolmen äänestyskisan ylivoimaisena suurmestarivoittajana, eikä varsinkaan päästä kärkikymmenikköön, eikä varsinkaan tulla jäävättynä ja hylättynä sekä diskattuna silti äänestyksessä kolmanneksi. Ei se silleenkään sovi että Sale valitaan kolmatta kertaa presidentiksi peräkkäin, ei sitä vaan voi äänestää enää 3. kerralla vaikka kuinka on kansansuosikki. Mutta nyt sitten minua pystyi, ja tietysti sain yhä ihan vitusti ääniä joiltain sääntöjä osaamattomilta uuvateilta, jotka jostain syystä hyväksyttiin toisten sääntöjä osaamattomien uuvattien toimesta. Tämä on grande katastroof!

Teinä kaikkina muina tekisin tästä koko kaaoksesta valtavan protestin, koska minun äänieni takia koko äänestystulos todennäköisesti vääristyi täysin ja ehkä juuri sinä jäit valitsematta Vuoden Jatkoaikalaiseksi ja kenties sen takia jäät vaille kaltaiseni suurmestarin kolminkertaista voittajatitteliä, paikkaa Hall of Famessa sekä arvonimeä ”Paras ihminen koko maailmassa”.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vain voittajat muistetaan ja kilpailuhenkisenä kaverina kaikki voitosta alaspäin on hävittyä kauraa.

Kiitos kuitenkin kaikille äänestäjille ja erityismaininta @1971 aivan eeppisen hyvästä viestistä!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Oikealle miehelle meni voitto pilven reunalle ja oikealle tulevalle miehelle (eikö vasta intissä tehdä pojista miehiä, vaikka minusta punamusta on aikuisempi kuin moni biologisesti vanhempi) elävien sarjan voitto. Onnea molemmille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kyllä hävetä jäädä jämäsijoille. Kunnioitan kovasti kaikkia ääniä saaneita. Paras kirjoittajahan minä olen tällä palstalla, jos arvioidaan kylmästi kielellistä lahjakkuutta. Silti, minulla ei ole puolellani Pernaveikon kuolema-handicapia, Punamustan puun takaa saapumista, FASlapsen faslapsuutta tai muitakaan käteviä markkinointikeinoja. Brändäys jäi nyt vähän vähemmälle. Sitäpaitsi vetoan samaan kuin kesken kautta loukkaantunut kiekkoilija, joka ei päässyt pistepörssissä kärkisijoille. Olin mukana vain osan sesongista.

No okei. Olen vanha, katkera ukko jota harmittaa. Mutta toisaalta, montako kirjoittajaa täällä on? Kympin joukossa on ihan kelpo veto tällä onnettomalla panostuksella. Enkä muuten kirjoittanut Jatkoaikaan sanaakaan männävuonna ihan täysin selvin päin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt on rima nostettu ennätyksellisen korkealle. Pitää siis kuolla ollakseen vuoden jatkoaikalainen ja sanan säiläkin tulee olla hallussa. Noh, se siitä kevennyksestä. Pernaveikon muistolle tämä voitto ja kumarrus perään. Persoonallinen kirjoittaja, jonka kanssa tuskin koskaan olin samaa mieltä, mutta joka taatusti jäi mieleen kuin Lipposen vesipallon harrastaminen. Siitähän harmonisessa jatkoaikalaisuudessa on kyse. Ei tämä ole mikään valtionvirasto, 70-luvun katsastusasema tai työvoimatoimisto missä naama näkkärillä ja selkä tanassa kirjoitetaan kuin Idi Aminin sihteeri.

Iso käsi osanottajille. Nostan teille lasillisen, bastards!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän minä pernaveikon muistan... tämän äänestyksen voittajan. Olisin ollut viime vuoden äänestyksen finaalissa jos pernaveikko olisi antanut sen kolmannen äänensä (äänesti vain minua ja vilperiä). Olen tästä ikuisesti katkera (vitsi, vitsi). Ollaan oltu perniksen kanssa katsomassa samaa maantiepyöräilyn sm-kisaa Nastolassa joskus 2000-luvun alussa... että melkein ollaan kavereita. Pernaveikolla oli siteitä Nastolaan kun perheellä oli mökki jossain täällä päin. Joskus siitä juteltiin... Perniksellä katkerahkot muistot mökistä jonain loputtomana työmaana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös