Vuoden jatkoaikalainen 2016 – finaali

  • 7 025
  • 61

Kuka on palstavuoden MVP?

  • MustatKortit

    Ääniä: 14 8,1%
  • FASLapsi

    Ääniä: 33 19,2%
  • Henkka

    Ääniä: 26 15,1%
  • Roger Moore

    Ääniä: 11 6,4%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 6 3,5%
  • Cobol

    Ääniä: 14 8,1%
  • Pisin kääpiö 186cm

    Ääniä: 21 12,2%
  • Ralph

    Ääniä: 6 3,5%
  • Everton

    Ääniä: 7 4,1%
  • tulevaton

    Ääniä: 6 3,5%
  • Kisapuisto

    Ääniä: 7 4,1%
  • mjr

    Ääniä: 9 5,2%
  • Mängimies

    Ääniä: 12 7,0%

  • Äänestäjiä
    172
  • Poll closed .

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
HAHAHAA!! Mikä se siellä piipittää, joku rahvaan edustaja, mjr, mitä lie tarkoittaa ees, varmaan mitätön joku riisinjyvänen, MÄ OON MAAILMAN KUNINGAS!!! PISTÄN KUIN KAALIPERHONEN, LENNÄN KUIN RATAKISKO!!

Lienet pahainen neuvostoliittolainen hakkeri, joka äänesti itseään 33 kertaa: crooked & corrupt #FASlapsi, lock her up!
 

Ralph

Jäsen
Me ollaan FASlapsia kaikki, kun oikein silmin katsotaan. Me ollaan FASlapsia elämän, ihan jokainen.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja viimeinen laukaus tyhjään maaliin - FAS!

Sarkasmi on melkoisen hankala "tieteenlaji". Sen luomiseen tarvitaan isot aivot ja pienet pallit, mutta toisinaan pienet aivot ja isot pallit.
Sitä ymmärtävälle lukijalle asia on luonnollisestikin päinvastoin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pitäisikö huolestua kun ehdokaslista on #allmalepanel, ja keski-ikäkin (palstaikä) on melko suuri? Kuka on ehdokkaana palstaiältään nuorin?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitäisikö huolestua kun ehdokaslista on #allmalepanel, ja keski-ikäkin (palstaikä) on melko suuri? Kuka on ehdokkaana palstaiältään nuorin?

Vihjaatko, että samalla ehdokaslistalla voisi äänestää kilpailussa "Jatkoajan Erektio-ongelmaiset 2016" -kilpailussa?
Hmmm... toisaalta mainitsemasi kaksi (2) kriteeriä saattaisivat toimia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis mitä te nyt hölötätte? Ettekö tienneet että mä oon 16-vuotias nainen?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vihjaatko, että samalla ehdokaslistalla voisi äänestää kilpailussa "Jatkoajan Erektio-ongelmaiset 2016" -kilpailussa?
Hmmm... toisaalta mainitsemasi kaksi (2) kriteeriä saattaisivat toimia.

Todennäköisesti en. Kyllä Jatkoaikaan postaamalla moni vielä munansa pystyyn saa ja välillä se on postaamisen ainoa syy!

Vakavammin vastaten tämä äänestysehdokkaiden luettelo on mielenkiintoinen peilaus kirjoittajakantaan. Joko tuoreiden on vaikea lyödä kirjoittajana läpi, tai sitten äänestävä porukka edelleen viihtyy muikeasti vanhojen partojen sutkautusten luikautusten keskeytysten...öh, keskellä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Onnea sikiöjuopottelijalle MVP-pytystä. Ja Henkalle kakkospaikasta, hieno juttu että jääkiekkoaiheisella palstalla arvostetaan ihan jääkiekostakin antaumuksella kirjoittavia nimimerkkejä.

Kyllä tekin vielä keski-ikään yllätte, te jotka ette vielä ole ehtineet. Jos eteen ottamisessa ilmenee ongelmia ja etuveitikka päätyy herkästi kaksin kerroin sinne naiselliseen paikkaan, niin kannattaa harrastaa pientä liikuntaa, ynnä olla ahmimatta makkaraa ja kepukaljaa ainakin muutamalla erätauolla. Lisäksi meillä nykypäivän harmailla panttereilla on entispolviin nähden mahtava ase apunamme. Sildenafil on kyllä hieno aine. Sininen pilleri naamariin ja vähäksi aikaa Päätaloa lukemaan, niin eipä tarvihe Satusedän uuninrakennusta perata kuin vähän alusta, kun johan käy lemmentööti pienestä vihjeestä ärhäkästi tojimaan. Siitäpä sitten kirjan äärestä nuorikkoa viihdyttämään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
HAHAHAHAHAAAA!!!!! Oon parempi ku te kaikki muut!!!! Vituttaako häh, hahahahahahaaa, oon maailman kuningas!! OON MAAILMAN KUNINGAS!!!!!!

Ensiksi haluan kiittää itseäni, koska äänestin itseäni, ja myös koska oon MAAILMAN KUNINGAS TÄSTÄ ETEENPÄIN IKUISESTI!!!! KIITOS MAAILMAN KUNINGAS!!!! OLE HYVÄ, MAAILMAN KUNINGAS!!!!! HAHAHAHAHAHAA!!!

Toiseksi.. no ihan sama mitä toiseksi, ketään ei kiinnosta toiseksi tulevat asiat vaan vain ensimmäiset, niinku MINÄ!! OLEN VOITTAJA!!! MIKÄÄN EI VIE TÄTÄ POIS!! TÄMÄ ON VALTAISAA RYÖPYTYSTÄ!!! TÄMÄ ON ISKU!!! ON SE NÄTTI KUN SE TEKEE SEN!!!


Nämäkin juhlat pidetään Piritorilla.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös