Vuoden jatkoaikalainen 2016 – finaali

  • 7 027
  • 61

Kuka on palstavuoden MVP?

  • MustatKortit

    Ääniä: 14 8,1%
  • FASLapsi

    Ääniä: 33 19,2%
  • Henkka

    Ääniä: 26 15,1%
  • Roger Moore

    Ääniä: 11 6,4%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 6 3,5%
  • Cobol

    Ääniä: 14 8,1%
  • Pisin kääpiö 186cm

    Ääniä: 21 12,2%
  • Ralph

    Ääniä: 6 3,5%
  • Everton

    Ääniä: 7 4,1%
  • tulevaton

    Ääniä: 6 3,5%
  • Kisapuisto

    Ääniä: 7 4,1%
  • mjr

    Ääniä: 9 5,2%
  • Mängimies

    Ääniä: 12 7,0%

  • Äänestäjiä
    172
  • Poll closed .

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@FASlapsi saakoon ääneni. Jo pelkästään faslapsena olosta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Äänestin @Ralph ia, koska kävi niin kovasti sääliksi hänen olematon äänisaaliinsa.
 

Ralph

Jäsen
Äänestin @Ralph ia, koska kävi niin kovasti sääliksi hänen olematon äänisaaliinsa.
Aivan aluksi haluan kiittää meidän hienoja ehdokkaita ja äänestäjiä, jotka ovat mahdollistaneet tämän tuloksen.

Minä itse äänestin @Mängimies :tä.
 

Liitteet

  • lataus.jpg
    lataus.jpg
    133,1 KB · kertaa luettu: 335

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miten mä oon saanut noin monta ääntä vaikka oon ihan paska. Täytyy ihmetellä. Alas on taso vajonnut.

Millastahan puoluejakaumaa ehdokkahista saisi? Ralph on ilmiselvä lipilaari. Rookerissa on maalaisliittolaista asennetta!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten mä oon saanut noin monta ääntä vaikka oon ihan paska. Täytyy ihmetellä. Alas on taso vajonnut.
Paskuushan on nykyään hyve. Jos olet erittäin paska, niin sillä erottuu. Ei ketään kiinnosta keskiverto hmv-tyypit, mutta paskuus herättää mielenkiintoa. Eräänlaista taitoa siis sekin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En ole vielä äänestänyt ketään. Kuka haluaa ääneni? Lähtöhinta on nolla, alin korotus on keputuoppi tai 16cl kohtuutasoista chiantia. Ketjun avaaja voi käydä lopuksi tsekkaamassa, etten ollut konna ja äänestänyt itseäni...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jatkiksen lähes juhlallisella vaaliuurnalla käyty ja ääneni nappasi Pisin Kääpiö metri ja 86 senttiä. Perusteluina se, että kirjoittaja jakaa tämän palstan perusteella monia samoja arvoja elämässä ja eri asioissa kuin minä ja lähestymiskulmat eri asioihin ovat mukavan pohdiskelevat, avarat ja selkeät, mutta toisaalta suorasukaisuuttakin löytyy. Kääpiö ei jatkuvasti vedä pedantilla asialinjalla, vaan viskoo verbaalina taitoniekkana enemmän ja vähemmän kuivaa huumoria väliin. Pystyy rakentaviin keskusteluihin hyvänä kirjoittajana ja kunnioittaa myös muiden mielipiteitä eikä näe maailmaa ravihevosen perspektiivistä.

Olemme kohdanneet lähinnä populaarimusaa koskevissa ketjuissa, mutta Kääpiön juttuja olen lueskellut monen monesta threadista. Jollain tavalla palstan nimenomaan kokemukseen nojaava henkilö jollaisia tänne tarvitaan tasapainottavina kirjoittajina. Cheers! Kääpiön äänen kunniaksi laitan soimaan Kääpiön lempimusaa, vaikkapa Yesia!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jatkiksen lähes juhlallisella vaaliuurnalla käyty ja ääneni nappasi Pisin Kääpiö metri ja 86 senttiä. Perusteluina se, että kirjoittaja jakaa tämän palstan perusteella monia samoja arvoja elämässä ja eri asioissa kuin minä ja lähestymiskulmat eri asioihin ovat mukavan pohdiskelevat, avarat ja selkeät, mutta toisaalta suorasukaisuuttakin löytyy. Kääpiö ei jatkuvasti vedä pedantilla asialinjalla, vaan viskoo verbaalina taitoniekkana enemmän ja vähemmän kuivaa huumoria väliin. Pystyy rakentaviin keskusteluihin hyvänä kirjoittajana ja kunnioittaa myös muiden mielipiteitä eikä näe maailmaa ravihevosen perspektiivistä.

Olemme kohdanneet lähinnä populaarimusaa koskevissa ketjuissa, mutta Kääpiön juttuja olen lueskellut monen monesta threadista. Jollain tavalla palstan nimenomaan kokemukseen nojaava henkilö jollaisia tänne tarvitaan tasapainottavina kirjoittajina. Cheers! Kääpiön äänen kunniaksi laitan soimaan Kääpiön lempimusaa, vaikkapa Yesia!
No hyvä on, saat @Pavlikovsky toisenkin oluen. Tuo "ravihevosen perspektiivi" on kyllä mainio ja oikein käyttökelpoinen ilmaisu. Laitan sen visusti aivolohkoon myöhempää tarkoitusta silmällä pitäen.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Kovia vaihtoehtoja, joista @Henkka saa ääneni, koska hän on vaihtoehdoista ainoa, jonka muistan parhaiten jääkiekkokirjoituksista tällä pääsääntöisesti jääkiekkoaiheisella palstalla.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Oma ääneni meni nimimerkille @Henkka . Häntä ei löytynyt alkuperäiseltä listaltani, mutta tähän finaaliin muutin äänestyskäyttäytymistäni ja painotin näyttöjä kiekkokeskusteluissa, mitkä ovat Henkalla kivenkovat.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Äänestysaika päättyy lauantai-iltana, ja tällä hetkellä kärkikolmikko on:

1. @FASlapsi 28 ääntä
2. @Henkka 23 ääntä
3. @Pisin Kääpiö 186cm 17 ääntä

Mitään ei ole vielä ratkennut, vaan alemmiltakin sijoilta (siis 4-13) voidaan nousta jopa korkeimmalle korokkeelle. Ilokseni voin todeta, että kaikki ehdokkaat ovat saaneet vähintään viisi ääntä, eli nollakerhossa ei ole ketään.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Faslapselle ääni täältäkin. Ainut nimimerkki joka tulee mieleen jos pitäisi nimetä hauskoja kirjoittajia.
Henkka tekee huikeaa duunia änärin puolella mutta niin tekee muutama muukin, benico ja inhokkiseuran mr.smith esim. Ja Detroitissa ei tällä kaudella voiteta mitään.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Äänestäisin @Roger Moore a, mutta ei sillä ole mitään palaa. Hyppään @FASlapsi n vaunuihin. Hän on ensimmäinen henkilö jonka kanssa kinaamisesta olen saanut virallisen huomautuksen.

Edit: vittu täällä enää mitään saa äänestää. Pitäkää äänestyksenne.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HAHAHAHAHAAAA!!!!! Oon parempi ku te kaikki muut!!!! Vituttaako häh, hahahahahahaaa, oon maailman kuningas!! OON MAAILMAN KUNINGAS!!!!!!

Ensiksi haluan kiittää itseäni, koska äänestin itseäni, ja myös koska oon MAAILMAN KUNINGAS TÄSTÄ ETEENPÄIN IKUISESTI!!!! KIITOS MAAILMAN KUNINGAS!!!! OLE HYVÄ, MAAILMAN KUNINGAS!!!!! HAHAHAHAHAHAA!!!

Toiseksi.. no ihan sama mitä toiseksi, ketään ei kiinnosta toiseksi tulevat asiat vaan vain ensimmäiset, niinku MINÄ!! OLEN VOITTAJA!!! MIKÄÄN EI VIE TÄTÄ POIS!! TÄMÄ ON VALTAISAA RYÖPYTYSTÄ!!! TÄMÄ ON ISKU!!! ON SE NÄTTI KUN SE TEKEE SEN!!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan väärä tulos crooked FAS-sikiö - sulla on pienet kädet!!!

HAHAHAA!! Mikä se siellä piipittää, joku rahvaan edustaja, mjr, mitä lie tarkoittaa ees, varmaan mitätön joku riisinjyvänen, MÄ OON MAAILMAN KUNINGAS!!! PISTÄN KUIN KAALIPERHONEN, LENNÄN KUIN RATAKISKO!!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toiseksi.. no ihan sama mitä toiseksi, ketään ei kiinnosta toiseksi tulevat asiat vaan vain ensimmäiset, niinku MINÄ!! OLEN VOITTAJA!!! MIKÄÄN EI VIE TÄTÄ POIS!! TÄMÄ ON VALTAISAA RYÖPYTYSTÄ!!! TÄMÄ ON ISKU!!! ON SE NÄTTI KUN SE TEKEE SEN!!!
FASLAPSI ON MAAILMANMESTARI, LOISTAVAA TYÖTÄ, ONNEKSI OLKOON MYÖS SINULLE KEKE! TÄTÄ EI OLE KUKAAN JATKOAIKALAINEN KOSKAAN AIEMMIN TÄNÄÄN TEHNYT!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös