Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Äänestin @FASlapsi -merkkiä. Se on hieno lapsi.
Samaa äänestin jo aiemmin.Naisasiat-ketjun kuninkaalle lähti ääni. @tulevaton !
Aivan aluksi haluan kiittää meidän hienoja ehdokkaita ja äänestäjiä, jotka ovat mahdollistaneet tämän tuloksen.Äänestin @Ralph ia, koska kävi niin kovasti sääliksi hänen olematon äänisaaliinsa.
Paskuushan on nykyään hyve. Jos olet erittäin paska, niin sillä erottuu. Ei ketään kiinnosta keskiverto hmv-tyypit, mutta paskuus herättää mielenkiintoa. Eräänlaista taitoa siis sekin.Miten mä oon saanut noin monta ääntä vaikka oon ihan paska. Täytyy ihmetellä. Alas on taso vajonnut.
No hyvä on, saat @Pavlikovsky toisenkin oluen. Tuo "ravihevosen perspektiivi" on kyllä mainio ja oikein käyttökelpoinen ilmaisu. Laitan sen visusti aivolohkoon myöhempää tarkoitusta silmällä pitäen.Jatkiksen lähes juhlallisella vaaliuurnalla käyty ja ääneni nappasi Pisin Kääpiö metri ja 86 senttiä. Perusteluina se, että kirjoittaja jakaa tämän palstan perusteella monia samoja arvoja elämässä ja eri asioissa kuin minä ja lähestymiskulmat eri asioihin ovat mukavan pohdiskelevat, avarat ja selkeät, mutta toisaalta suorasukaisuuttakin löytyy. Kääpiö ei jatkuvasti vedä pedantilla asialinjalla, vaan viskoo verbaalina taitoniekkana enemmän ja vähemmän kuivaa huumoria väliin. Pystyy rakentaviin keskusteluihin hyvänä kirjoittajana ja kunnioittaa myös muiden mielipiteitä eikä näe maailmaa ravihevosen perspektiivistä.
Olemme kohdanneet lähinnä populaarimusaa koskevissa ketjuissa, mutta Kääpiön juttuja olen lueskellut monen monesta threadista. Jollain tavalla palstan nimenomaan kokemukseen nojaava henkilö jollaisia tänne tarvitaan tasapainottavina kirjoittajina. Cheers! Kääpiön äänen kunniaksi laitan soimaan Kääpiön lempimusaa, vaikkapa Yesia!
Eikä ehdi. Suutun kun Dem... @Roger Moore ei voittanut.Kääpiölle ääni. Vielä ehtii antamaan äänensä.
Olen ihan tyytyväinen tulokseen, pistesijalle pääsy näin kovassa kilpailussa on kova suoritus.Eikä ehdi. Suutun kun Dem... @Roger Moore ei voittanut.
HAHAHAHAHAAAA!!!!! Oon parempi ku te kaikki muut!!!! Vituttaako häh, hahahahahahaaa, oon maailman kuningas!! OON MAAILMAN KUNINGAS!!!!!!
Ihan väärä tulos crooked FAS-sikiö - sulla on pienet kädet!!!
FASLAPSI ON MAAILMANMESTARI, LOISTAVAA TYÖTÄ, ONNEKSI OLKOON MYÖS SINULLE KEKE! TÄTÄ EI OLE KUKAAN JATKOAIKALAINEN KOSKAAN AIEMMIN TÄNÄÄN TEHNYT!Toiseksi.. no ihan sama mitä toiseksi, ketään ei kiinnosta toiseksi tulevat asiat vaan vain ensimmäiset, niinku MINÄ!! OLEN VOITTAJA!!! MIKÄÄN EI VIE TÄTÄ POIS!! TÄMÄ ON VALTAISAA RYÖPYTYSTÄ!!! TÄMÄ ON ISKU!!! ON SE NÄTTI KUN SE TEKEE SEN!!!