Vuoden jatkoaikalainen 2015

  • 14 519
  • 122

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
@Barnes : mitä mieltä sä olet esim. noista vladille annetuista äänistä? Kuten varmasti tiedät, niin minulle käy vallan hyvin vladin äänestäminen, palstalegenda kyseessä, mutta hän ei kuitenkaan enää vaikuta palstalla. Ei toki poispotkittuna, vaan ihan omasta tahdostaan.
 

Nick Neim

Jäsen
@Barnes : mitä mieltä sä olet esim. noista vladille annetuista äänistä? Kuten varmasti tiedät, niin minulle käy vallan hyvin vladin äänestäminen, palstalegenda kyseessä, mutta hän ei kuitenkaan enää vaikuta palstalla. Ei toki poispotkittuna, vaan ihan omasta tahdostaan.
Kyllähän vladia varmaan äänestää saa, mutta mun mielestä on aika hölmöä äänestää sellaista henkilöä, joka ei ole koko vuonna kirjoittanut viestin viestiä. Varsinkin kun palstalta löytyy edelleen hyviä vaihtoehtoja.

Tuskin siis sitä kielletty on, tai sitten olisi mielenkiintoista kuulla kunnon perustelut Barnesilta miksi se olisi kiellettyä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mun mielestä on aika hölmöä äänestää sellaista henkilöä, joka ei ole koko vuonna kirjoittanut viestin viestiä. Varsinkin kun palstalta löytyy edelleen hyviä vaihtoehtoja.

Missä nämä hyvät vaihtoehdot oikein lymyävät? Minä en montaa löydä. Muutamien kirjoittajien rinnalla nimimerkki, joka ei kirjoita yhtään mitään, on huomattavasti parempi vaihtoehto äänestettäväksi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kyllähän vladia varmaan äänestää saa, mutta mun mielestä on aika hölmöä äänestää sellaista henkilöä, joka ei ole koko vuonna kirjoittanut viestin viestiä. Varsinkin kun palstalta löytyy edelleen hyviä vaihtoehtoja.

Tuskin siis sitä kielletty on, tai sitten olisi mielenkiintoista kuulla kunnon perustelut Barnesilta miksi se olisi kiellettyä.

Juu, minulle käy ihan hyvin, että vladia tosiaan saa äänestää. Sääntöihin kaipasin vain selvennystä. Henkilökohtaisesti olisin äänestänyt vladia, mikäli hän tänne vielä kirjoittaisi.
 

Nick Neim

Jäsen
Missä nämä hyvät vaihtoehdot oikein lymyävät? Minä en montaa löydä. Muutamien kirjoittajien rinnalla nimimerkki, joka ei kirjoita yhtään mitään, on huomattavasti parempi vaihtoehto äänestettäväksi.
Esimerkiksi sun mainitsemat JHag tai Uleåborgir on jo parempia vaihtoehtoja vladiin verrattuna, vaikka heidänkin kirjoitustahtinsa on ollut aika hiljaista. Niiden lisäksi Vapaalta esimerkiksi Pisin Kääpiö 186cm, narrien osiosta vaikkapa Cobol, NHL-puolelta Bosco, larzzon tai Henkka. Kyllä sitä valinnanvaraa edelleen löytyy.

Ehkä aika kultaa mullakin muistot ja ennen oli tosiaan vieläkin enemmän valinnanvaraa, mutta kyllä täällä edelleen ainakin kourallisen verran hyviä kirjoittajia löytyy joita äänestää. Siksi 0 viestiä kirjoittanut vlad tuntuu ennemmin joltain protestiääneltä, vaikka kaikki kunnia herran palstauralle. Oli hyvä kirjoittaja, mutta tämän äänestyksen kanssa sillä ei valitettavasti ole paljoa tekemistä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ääneni annan nimimerkille @MustatKortit. Kiihkotonta ja asiallista kirjoittelua ilman tunteiden paloa. Ehkäpä liiankin "kliinistä" on raapustelu mutta hän jaksaa asiallisesti vastata kaikille kaikkeen.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
@Barnes : mitä mieltä sä olet esim. noista vladille annetuista äänistä? Kuten varmasti tiedät, niin minulle käy vallan hyvin vladin äänestäminen, palstalegenda kyseessä, mutta hän ei kuitenkaan enää vaikuta palstalla. Ei toki poispotkittuna, vaan ihan omasta tahdostaan.
Ihmettelin näitä ääniä ja olenkin jo jonkin aikaa miettinyt mitä tehdä. Tarkennetaan sääntöjä nyt sen verran, että äänestettävän nimimerkin on pitänyt kirjoittaa vähintään yksi viesti tämän vuoden puolella palstalle.

Vladin äänet joutuvat nyt hylätyiksi.
 
Viimeksi muokattu:

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Cobol
Hyviä ja ennenkaikkea asiallisen kiihkottomia tekstejä. Selkeät linjat oli kirjoitus mikä tahansa. Pystyy kiihkottomasti kritisoimaan itselleen tärkeää jengiä ja kehuessa ei lähde provoilun/typeryyden linjoille. Joskus sivaltaa jopa pienellä huumorilla.

Pisin Kääpiö& MustatKortit olivat hyviä contendereja. Kääpiö miinustelee lätkätekstien vähyydestä tosin, tsot tsot.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
vladia ei täällä enää näy, joten en tajua, miksi häntä pitäisi enää äänestää! Mitään vanhojen hyvien aikojen vuoksi äänestämistä en tajua. Homma on tässä ja nyt. Sen perusteella ääneni saa erku. Sitkeä sissi, joka ansaitsee arvostusta, kun ajattelee mikä vastavirta hänellä on joka kirjoitukseensa halventavine kommentteineen. Itse en edes jaksa kaikkeen vastata.

Erkusta tulee mieleen tsunami ja kaarnanpalanen. Siellä se erku vaan pysyttelee pinnalla kaikesta huolimatta. Multa hän saa oikeutetusti rispektit. Hieno mies, jolla on paljon asiaa, kunhan monet ottavat vaan tietynlaiset laput silmiltään!
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kesän pesisivihjeiden perusteella äänestän käyttäjää @Mazaa. Muutenkin asiallinen ja kiihkoton kirjoittelija. Osaa argumentoida.

Helvetin moni teki jäätävät profitit betsailusta tämän kirjoittajan vihjeiden avulla.

@MustatKortit on omastakin mielestäni asiakirjoittaja mutta viljelee liikaa provoja, joita sitten toki heti pyytää anteeksi. Pidän turhailuna sellaista vittuilua joka päättyy hymiöön ";)" ja jota sitten oiotaan heti seuraavassa viestissä jos joku asiasta älähtää. On toki äärimmäisen särmä kirjoittaja pitkissä ketjuissa esimerkiksi vapaalla puolella eikä siellä itse ainakaan provosoidu kovin helposti vaikka kenttä on haastava.
 

Anonymous

Jäsen
Petttterille ääni, väriläiskä tässä tavallisessa harmaudessa.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Ääni nimimerkille pettter, koska noiden viestien jälkeen minäkin tiedän mitä elämältäni haluan. Hieno mies ja VARMASTI kova panemaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
dana77 saa oman ääneni.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ihmettelin näitä ääniä ja olenkin jo jonkin aikaa miettinyt mitä tehdä. Tarkennetaan sääntöjä nyt sen verran, että äänestettävän nimimerkin on pitänyt kirjoittaa vähintään yksi viesti tämän vuoden puolella palstalle.

Vladin äänet joutuvat nyt hylätyiksi eivätkä häntä äänestäneet kaksi nimimerkkiä saa enää äänestää uudestaan.
Onko vladin lähdöstä jo vuosi? Olin ihan varma, että,hän poistui palstalta joskus kevättalvella tai keväällä. Kävin nyt tarkastamassa ja juuri ennen joulua viime vuonna hän lähti. Olenpa yllättynyt.

Miksi en saa ääntäni käyttää uudelleen, jos sääntöjä tarkennetaan kesken kaiken?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Miksi en saa ääntäni käyttää uudelleen, jos sääntöjä tarkennetaan kesken kaiken?
Minun moka, sori siitä. Eihän se ole sinun ja @Apa :n syy, että muotoilin säännöt liian epätarkoiksi.

Te kaksi saatte äänestää uudestaan, mutta muiden hylättyjen äänten antaneet eivät, koska he rikkoivat tietoisesti jo silloin tiedossa olleita sääntöjä. Ja tämä päätös pitää tällä kertaa!
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ensimmäinen äänestyslippuni meni pilalle ja saan täyttää uuden. (Olen muuten tehnyt saman oikeassakin äänestystilanteessa.) Annan ääneni visailugurulle @Everton.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pettterille ääni. Tuonut paljon iloa teksteillään erityisesti Kierrätyskeskukseen. Kiva kun asiat sanotaan kaunistelematta ja suoraan, lisäksi siltä suunnalta tulee välillä helvetin hyviä pointteja maailman menosta ja elämästä ylipäänsä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Annan ääneni nimimerkille @Flonaldo, niin monta vuotta kokemusta ja osaamista kun löytyy, niin pakko äänestää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös