Viestin lähetti Voppie
Itse en tosta mitään ymmärrä, mutta Vokounin uunituore haastattelu tsekkiläisellä kiekkosivulla, joten jos joku käännöstaitoinen onnistuisi sen stadiksi pyörittämään, niin pääsisi lukemaan miehen ajatuksia.
http://hokej.idnes.cz/hokej.asp?r=h...hokej_cig&t=A041221_142001_hokej_cig&r2=hokej
Menee jotenkin nain:
"MINUN TAYTYY AJATELLA OMAA PARASTANI
Toiveet, etta NHL alkaa talla kaudella alkavat olla utopiaa. Kuuluisat pelaajat ovat lahteneet Znojmosta. Viimeisin - Vokoun - lahti myos. Rachunekin, Havlatin ja Eliasin jalkeen, maalivahti Vokoun hyvaksyi IFK: tarjouksen. Minun taytyy ajatella itseani, han toteaa.
Miksi olet lahdossa?
Mina lopetin uskomisen etta NHL alkaa talla kaudella.
Oliko Znojmo vain vaihtoasema?
Kauden alussa toivoin etta NHL alkaa pian. Minulla oli monia vaihtoehtoja ulkomailla, mutta valitsin Znojmon. Mutta tilanne USA:ssa tuli niin akuutiksi, etta mikaan ei ole varmaa.
Olitko saanut muita tarjouksia viimeisen 2 kuukauden aikana?
En, minun oli pyydettava manageriani etsimaan jotain minulle. Ensin yritimme Venajaa, mutta tilanne siella on vaikea. Chabibulin, Nakobov ja monet muut ovat tulleet takaisin. Pietarin joukkue oli kiinnostunut. Lopuksi valitsin Suomen ja Ruotsin valilta. Zidlickylla oli rooli tassa kaikessa.
Venajalla ansaitsisin enemman rahaa. Mutta tama tilanne on paras perheelleni. En tieda kuka on maalivahtina siella (HIFK:ssa) nyt, mutta mina haluan olla numero yksi. Ja tama joukkue halusi minut.
Viime kuussa Znojmo menestyi, mutta ei koko kautta.
Oletko jo pakannut?
En viela. Kayn viela harjoituksissa ja lauantaina on peli. Maanantaina lahden Davosiin, jossa liityn joukkueeseen Sprengler-cupissa."
Kieli voi olla vahan kankeaa, mutta koettakaa saada selvaa.
Edit: Huomasinpa etta Znojmon peli tulee Joulupaivana TV:sta ja vastassa on Litvinov. Hauska seurata Vokounin otteita ja siina sivussa Litvinovin Calounia.
Viimeksi muokattu: