Voiko mies tulla koskaan raskaaksi?

  • 5 439
  • 19

unelMas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehdoton Jokerit
Tuleeko tämä maailma koskaan muuttumaan niin että esimerkiksi jatkoajan miespuoliset kirjoittajat voisivat tulla raskaaksi?
Maailma on muutttunut ihmeellisesti, mutta että näin paljon??
Televisiosarjoissa aiheella on jo spekuloitu, ja nyt amerikkalaistutkimusten mukaan se on jopa teoriassa mahdollista! Käytännön toteutukseen on tietenkin vielä pitkä matka/aika.
Eli voimmeko esimerkiksi 20-30 vuoden kuluttua nähdä masut pullollaan kulkevia partanaamoja??
Ymmärettävästi tähän on vielä pitkä matka, mutta spekulointia ja mielipiteitä, kiitos

P.S Onpa kyllä hirveä ajatus!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
:) Putosin ihan täysin...

Olisi mielenkiintoista nähdä tämä tutkimus.
Tuntuu aika ufolta, mutta eihän sitä koskaan tiedä....
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti unelMas
Eli voimmeko esimerkiksi 20-30 vuoden kuluttua nähdä masut pullollaan kulkevia partanaamoja??

No eikös tuo ole jo historiaa? Ex-itäblokin karvanaamaiset naisurheilijathan ovat käsittääkseni lisääntyneet kutakuinkin normaalilla luonnonmenetelmällä. Niin, noh... ainakin nuo 70-luvun ihmeet kilpailivat naisten sarjassa. Että en sitten ole lopultakaan varma...
 

unelMas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehdoton Jokerit
Re: Re: Voiko mies tulla koskaan raskaaksi?

Viestin lähetti Oloneuvos
No eikös tuo ole jo historiaa? Ex-itäblokin karvanaamaiset naisurheilijathan ovat käsittääkseni lisääntyneet kutakuinkin normaalilla luonnonmenetelmällä. Niin, noh... ainakin nuo 70-luvun ihmeet kilpailivat naisten sarjassa. Että en sitten ole lopultakaan varma...

Noh noh oloneuvoksellamme on jo selkeä vauvakuume päällänsä.
Ja lisäksi tuntuu että 70-luvun itäblokki naisilta on tullut suht monta pakkia, sen verran katkeraa puhetta.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Kyllä!

Itselläni on asiasta omakohtaista kokemusta! Olin tänään 90min juoksulenkillä ja viimeisen 15min. aikana tunsin oloni todella raskaaksi.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
No niin rakkaat ystävät, ennen kuin nauratte itsenne katki tai kuoliaaksi kannattaa katsoa seuraava linkki.
Siellä meillä on jo Mr. Lee todistamassa meille miehille kuinka se on mahdollista.
Tosin unelMas kyseli voiko jatkoajan miehet tulla raskaaksi, sitä kyllä epäilen,......... tai en sittenkään.

Olen saanut varmalta taholta sisäpiirintietoa, että predator, Jhag ja Carlos olisivat raskaana. (jokohan tällä sisäpiirin "varmalla" tiedolla pääsisi äänestyslistalle, jatkoajan kovimmasta paskanjauhajasta???)

ai niin se linkki:

http://www.malepregnancy.com/
 

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mun pippelinreiästä ei mahdu ulos kuin sellaisia kynäniskoja että oksat pois..

..Vai perseestäkö ne sitten meinaa saada ne tulemaan?

Anyway, en synnyttäisi, vaikka se tulevaisuudessa mahdollista olisikin. Ihan kuin miehellä ei olisi tarpeeksi duunia jo siinä hedelmöitys vaiheessa!
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Mr Pilli
Olen saanut varmalta taholta sisäpiirintietoa, että predator, Jhag ja Carlos olisivat raskaana.

Perkele, eikö täällä mikään pysy salassa. Ei kai tässä sitten muuta voi tehdä kuin tunnustaa. Varpajaiset on sitten siinä helmi-maaliskuun vaihteessa jouluaattona.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mulla on ollut ainakin viime aikoina aamupahoinvointia, enkä ole itse ehkäisyä käyttänyt.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Todennäköisesti 20-30 vuoden kuluttua on kehitetty menetelmiä, joilla naissukupuolikin on vapautettu raskauden vaivoista. Tätä aihetta on käsitellyt Aldous Huxley kirjassaan "Uljas uusi maailma".
 

Rocco

Jäsen
Olen kärsinyt peräpukamista, ei aio synnyttää vaikka se tulisikin mahdolliseksi. Yksi kerta riittää.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Viestin lähetti unelMas

Eli voimmeko esimerkiksi 20-30 vuoden kuluttua nähdä masut pullollaan kulkevia partanaamoja??
Ymmärettävästi tähän on vielä pitkä matka, mutta spekulointia ja mielipiteitä, kiitos

P.S Onpa kyllä hirveä ajatus!

Ei tarvitse odottaa 20 vuotta. Muistan nähneeni televisiosta dokkarin, jossa mies synnitti. Muutamia erikoisominaisuuksia tosin tarvitaan.
mm.
-Pitää olla itävaltalainen kehorakennuksen maailmanmestari.
-Puoliksi ihminen, puoleksi kone tulevaisuudesta katsotaan eduksi synnyttämiseen.
-Viimeisenä kriteerinä mainittiin, että pitää olla jonkun akuankka -osavaltion kuningas, tai vähintään kuvernööri.

Sitten lopuksi lausutaan taikasanat "hastala vista, baby"
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Sitä riskiähän ei kannata edes ottaa, että siimahännät rupeisivat tekemisen puuttessa hedelmöitymään keskenään siellä siiloissansa. Näin ollen kannattaa päästää heidät laitumille aina kun siihen vain on pienikin mahdollisuus. Mies, raskautesi on täysin omalla vastuullasi.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iso-Arskan olen nähnyt raskaana. Niin hirveältä näytti etten ainakaan itse aio samaa kokeilla.

Miten synnytys tapahtuisi? Keisarinleikkauksella?

Koominen ajatus.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei onnistu eli voitte lopettaa yrittämisen. Se miehilläkin oleva reikä on nimittäin tarkoitettu ihan muuhun puuhaan, kuin lapsien tekoon.
 

Sylinteri

Jäsen
Fysiologisesti ja anatomisesti asia on luonnollisesti utopiaa ja vaikka mies voisikin olla "raskaana" niin se olisi kuitenkin hienoimmassakin viritelmässä hyvin keinotekoinen tila. Ei olisi synnytyskanavaa, aitoa istukkaa, kehon kompensaatioprosesseja jne. ellei sitten ihan ihme tulevaisuudennäkymistä puhuta.

Mielenkiintoisempaa on naisten suhtautuminen asiaan. Vaikka usein naiset puoliksi leikillään (tai kuolemanvakavissaankin!) harmittelevat etteivät miehet joudu kokemaan raskaana olemisen hankaluutta kaikkine mahdollisine vaikeuksineen, niin lieneekö kuitenkin niin että naiset ovat myös keskimäärin äärettömän ylpeitä sukupuolensa etuoikeudesta kypsyttää sikiö ja tykittää se maailmaan valmiina pikku viuhtojana?

Helppo on listata kaikkia negatiivisia asioita mitä raskaus voi naiselle tuoda. On vaikeiden raskauksien lukemattomia fyysisiä ongelmia, on suuri vastuu sikiöstä, voi joutua uraputkesta pihalle, saattaa tulla riippuvaisemmaksi miehen toimeentulosta (varsinkin maissa, joissa ei ole paljon tukia odottaville/pienen lapsen kotiäideille), voi kokea mahdollisesti traumaattisia keskenmenoja tai pelätä sikiön puolesta niin että menee ihan solmuun itse, voi kärsiä hormonitasojen ailahtelun tuomista ongelmista, synnytyksen jälkeinen masennus voi iskeä, lordoosi kipeyttää selkää, vatsan iho voi venähtää pahasti, lapsi voi olla koliikkiyksilö ja mies sellainen "mää meen kavereiden kanssa kaljalle ny enkä välitä vaikka olis kuinka paha sun olla!"-tyyppi jne jne.

Silti jotenkin se mahdollisuus väsätä siittiön hedelmöittämästä munasolusta vaiheittain elinkompleksi, jota ihmiseksi kutsutaan, vaikuttaisi näin miehen näkökulmasta aika maagiselta etuoikeudelta naiselle. Glamouriksi en missään nimessä raskautta väitä, mutta ihmettelen hieman, jos naiset ihan valmiita olisivat miehille samanlaisen mahdollisuuden suomaan ihan tuosta noin vaan.

Täälläkin on "tuore isi"-keskusteluja ja niissä isät aina tuovat esille sen synnytystilanteen ainutlaatuisuuden ja maagisuuden. Epäilemättä oman lapsen syntymisen todistaminen on jotain aika suvereenia tunnetasolla verrattuna oikeastaan mihinkään muuhun, mutta voisin kuvitella että synnyttävälle äidille tilanne on vielä paljon erikoisempi. Tunnet oman lapsesi matkan synnytyskanavasta ulkoilmaan ja sitten saat lapsesi viereesi. Siinä se sitten ihmettelee kuin ihan normaalikin ihminen, vaikka on juuri matkustanut kohdustasi ahtaiden paikkojen kautta kätilön tomerien käsien avustuksella kirkkaaseen maailmaan. Siinä sitten voi synnyttänyt äiti luoda varsinaisen ensikontaktinsa tuottamaansa yksilöön. Täytyy olla vielä kokonaisvaltaisempi tunne kuin vierestä seuranneella isällä. Toisaalta ei se varmaan ihan niin autuasta ole jos on ollut kivulias ja pahasti pullistava synnytys. Voi olla myös väsy...

Eli soisitteko naiset ihan mukisematta tai haikeilematta miehille mahdollisuuden vastaavaan kokemukseen? Hiukan lipsahti synnytykseen painottuvaksi tämä pohdinta, mutta kaiketi raskauden aikanakin lienee myös tätä erikoispositiivista sisäistä tunnelmaa naisen päässä.

Voi olla toki myös niin, että naisille raskaus on niin normaali tila, että myös raskautta kokemattomat naiset suhtautuvat siihen arkisemmin kuin miehet, joilla ei ole mitään intuitiivistakaan käsitystä asiasta (ei se ole mikään käsitys se, kun lyödään joku ihme raskausliivi päälle ja sanotaan että "siinä on raskauden tuntu!"). Ehkä siitä johtuen olen kykenemätön todella aavistamaankaan asian merkitystä naiselle. Mitenköhän synnyttämätön nainen kykenee intuitiivisesti kuvittelemaan raskautta verrattuna mieheen, jolla ei ole evoluution kehittämää intuitiota asiaan? Kehittääköhän evoluutio tällaista intuitiota naisille edes?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Mr Pilli


Olen saanut varmalta taholta sisäpiirintietoa, että predator, Jhag ja Carlos olisivat raskaana.

Ai jaaha, selvisi sitten syy tähän turvonneeseen oloon. Kuukautisia ei ole minulla ollut enää pitkkään aikaan, mutta en ole osannut epäillä mitään, koska minulla menskut ovat aina epäsäännöllisiä kovan treenirupeeman aikana (treenirupeema = kolmen vuorokauden vappukroolaus).
Vapunpäivänä tuli kyllä sellainen jöötti vessan pönttöön, että loiskahduksesta päätellen (selkä ja vessan katto märkänä) luulin jo synnyttäneeni täysikasvuisen Tony Halmeen. Onneksi se oli vain hallusinaatio - kaikkea se sima teettää.

Turvotusta on kyllä edelleen - lähinnä naaman seudulla, joten kai minä sitten synnytän suun kautta - mitä sieltä sitten tulossa onkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös