Lisäalueen mies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
En tiedä kuinka moni näistä Viuhkolan arvostelijoista täällä on itse koskaan viettänyt pukukoppielämää, pelaajana, valmentajana, huoltajana. Matkustanut tuhansia ja taas tuhansia kilometrejä pimeän tien päällä vierasmatsiin ja takaisin. Siellä oppii arvostamaan ihmisiä muunkin kuin sen pelitaidon kautta. Ne pelaajat ovat kaikki omia persoonia, ihmisiä joilla on elettävänä koko elämän kirjo. Kaikilla on haaveensa pelaajauralla, toiset ovat kunniahimoisempia kuin toiset. Moni saavuttaa haaveensa mutta myös moni ei koskaan pääse niihin tavoitteisiinsa, ovatko he epäonnistujia? Minulle ei, en voisi haukkua Viuhkolaa, Immosta tai ketään tissiposkeksi tai naureskella ivaten "Maitojunalla" palaamisesta. Ovatko nämä tissiposkeksi haukkuvat itse onnistuneet kaikessa elämässään? Jos ovat niin, vilpittömät onnittelut täältä.
Arvostan jokaista pelaajaa, joka lähtee katsomaan rajojaan ja ei se minun silmissä tee heistä jotenkin huonompia pelureita vaikka he epäonnistuisivatkin.
Toisaalta, ivaaminen, vähättely ja vahingonilo on yleensä paljon helpompaa ilmaista kuin asiallinen keskustelu ja kritiikin esittäminen.
Arvostan jokaista pelaajaa, joka lähtee katsomaan rajojaan ja ei se minun silmissä tee heistä jotenkin huonompia pelureita vaikka he epäonnistuisivatkin.
Toisaalta, ivaaminen, vähättely ja vahingonilo on yleensä paljon helpompaa ilmaista kuin asiallinen keskustelu ja kritiikin esittäminen.